[Nezaradené témy]
 #520569  od Duroslav
 před 1 rokem
Pozdravujem,
už to tu bolo viac krát, ale presne moju situáciu som vyriešenú nenašel.
Kúpil som cez bazár Poco X3 Pro a mal nastavený xiaomi účet a heslo samozrejme neviem, akurát som zistil mail krajinu - Francúzsko. Kontaktoval som mailom pôvodnú majiteľku, tá mi napísala, že telefón používala a potom ho vrátila do Amazon FR. Zaujímalo ju, či tam sú jej údaje. Tak som jej napísal, že nie, že je telefón prázdny, ale že by som chcel odstrániť xiaomi účet. Samozrejme prišli rady ohľadom resetu do pôvodných nastavení, tak nastavo vysvetľovanie, že to nepomôže. Tak šla do svojeho XIAOMI konta a telefón z neho odstránila. To spôsobilo, že som prestal vidieť jej cloud a hláška o chybe prihlásenia, ale neodhlásil sa z konta, stále chcel heslo na odhlásenie. Dal som na skúšku WIPE DATA a to mi zablokovalo telefón ešte pred načítaním. Je nejaká iná možnosť to odblokovať, ako že mi pošle heslo ku kontu?
Ďakujem.
 #520573  od rasto9966
 před 1 rokem
Napisat do mipointu aj s dolozenou emailovou komunikaciou aby si to mohli overit a potom tam poslat telefon na odblokovanie...
 #520574  od Duroslav
 před 1 rokem
Vďaka za návod, skúsim ešte potrápiť pôvodnú majiteľku, nech mi pošle heslo, lebo posielať niekde sa mi ho príliš nechce.
Skúšal som aj tento návod ale mne to nefunguje. Je to podfuk?
 #520577  od VMach3
 před 1 rokem
Napiš majitelce že telefon musí v i.mi.com odhlásit z Najít zařízení.

Pouhé odstranění z MiCloud, jak provedla, nepomůže

Obrázek

Obrázek


 #520610  od Duroslav
 před 1 rokem
Píšem jej, ale spravil som na skúšku to isté na mojom konte a odstránil som si môj MI9 a zrušil aj sledovanie mobilu cez mi cloud Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť#/. A čuduj sa svete, v mobile som to konto stále videl. Po reštarte je to v takom zaseknuom stave, v akom som to videl aj na tom bazárovom POCO X3 PRO pred jeho WIPE DATA stavu. Takže som na diaľku ten účet z mobilu neodstránil. Spravil som chybu ja, alebo soudruzi z ČĽDR?
 #520634  od Duroslav
 před 1 rokem
Tak to pôvodná majiteľka spravila a ono to funguje :)
Mobil sa odomkol a POCO X3 PRO sa už aktualizuje na Android 12 a MIUI 13. Už je celý môj. Zajtra pôjde na unlock bootloader a potom čakám na nahodenie miestnej rom.
Vmach3, veľká vďaka a všetko dobré do nového roku.

Ešte otázka mimo tému:
Prečo je tento POCO stále podporovaný a MI9 s rovnakým CPU skončil na Androide 11 a MIUI 12.5? Nejak mi to nedáva zmysel.
 #520635  od gogocar
 před 1 rokem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 rokem
Ešte otázka mimo tému:
Prečo je tento POCO stále podporovaný a MI9 s rovnakým CPU skončil na Androide 11 a MIUI 12.5? Nejak mi to nedáva zmysel.
Protože Mi 9 je 4 roky starý a vyšel s androidem 9. Poco je dva roky starý a vyšel s androidem 11. Politika aktualizací tehdy byla 3 roky z toho dvě aktualizace androidu.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat