[Smartwatch 2nd gen]
 #371992  od Jozef.fit
 před 5 lety
zdravím,

Po mesiaci používania som dal hodinky nabíjať , hodinky sa začali počas nabíjania silno zohrievať -boli tak horúce že, nechať to na nabíjačke celú noc ->vyhorím!. Od vtedy sa nedajú zapnúť a pochopiteľne ani nabiť. Kúpené su na aliexpress-e.
Stretol sa niekto s niečim podobným?
Aké máte skúsenosti s reklamáciou na Aliexpresse?
Kde najbližšie je servisné centrum kde by sa potencionálne dali hodinky opraviť?
 #374173  od Jozef.fit
 před 5 lety
Zdravím ,

S Číňanmi je ťažký dohovor, buď neodpovedajú alebo odpovedajú zmatene. Ja konkrétne som nakupoval cez aliexpress od Amazfit oficial store. S týmto predajcom je ťažká komunikácia a jeho odpovede sú vaščinou 1-2 slovné. Niekoľkokrát som im popisoval problém , poslal video na ktorom je závada zrejma atd . Záver je taký že chcú aby som im poslal hodinky spať do činy, čomu rozumiem ale neviem sa stotožniť s tým že po mne požadujú aj zaplatiť za opravu. Na moje námietky že by sa malo jednať o záručnú opravu samozrejme nereagujú.. Logicky som tento problém eskaloval na Aliexpress kde sa celé martyrium s nekonečným popisovaním problému opakuje . Aliexpress ma ubezpečuje že všetko vyrieši k mojej spokojnosti ale aj po mesačnom čakaní a niekoľkých urgenciách sa stále nič nedeje.
Pýtam sa teda ,->Je tu niekto kto by si trúfol na opravu? Prípadne , viete mi odporučiť nejaký servis?
miro1502 se to líbí
 #399724  od miro1502
 před 5 lety
Ahoj,
naprosto stejný problém. Stejný prodejce, stejné dopisování jak píšeš. Zkoušel jsem se pídit u našich prodejců této značky ale bohužel. Nikdo z nich opravy u těchto hodinek neprovádí. Oficiální prodejce v CZ mi napsal že řeší servis pouze u zařízení které oni prodají tak si myslím, že jejich servis spočívá v tom, že buďto vrátí money nebo vymění výrobek. Viděl jsem nějaké polské obrázky z rozebrání hodinek ale jak píšou rozebrat to jde ale složit už moc ne. Musí se odkuchat horní sklo a to jen tak lehce nejde.
Takže čekám jestli se něco nového někde neobjeví. Ono hold někhy nákup z CN není bez chyby.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat