Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 lety
Nezminoval jsi reset zarizeni, popr. bych zkusil vyndat baterii.
Díky za reakci na problémy s mým vodním sensorem.
- Ano, zkoušel jsem gateway resetovat tlačítkem.
- Zkusi jsem vymazat mezipaměť v telefonu (Android - Nastavení - Aplikace)
- Zkusil jsem odinstalovat aplikaci v telefonu, projet čističem, znovu aplikaci nainstalovat a znovu gateway přidat - přidala se rovnou se zbývajícími zařízeními které mám (kouřový a teplotní senzor).
- Zkoušel jsem stáhnout a nainstalovat jak verzi aplikace z GoglePlay, tak verzi stáhnutou podle papírku co byl u zařízení
- Vyndat baterku z vodního senzoru jsem také zkoušel, ponechal jsem to přes noc bez baterky a stejně nepomohlo.
- Zkusil jsem vypnout wifi na routeru (Mikrotik) a vytvořit wifi hotspot na LTE telefonu se stejným názvem a heslem jako původní wifi
- Zkusil jsem vymazat DHCP Leases v routeru a znovu gateway připojit aby si načetla novou IP.
- Zkoušel jsem senzor přidat jako Device i jako SubDevice
- Měnil jsem registrační servery. Jak známo jediný který funguje je Mainland China, nic nového
- Zapínal jsem a vypínak wifi i bluetoth
Zkusil jsem toho už hodně. Některé pokusy se mohou zdát nelogické, ale pročetl jsem různá fóra a chtěl bych upozornit všechny, že například odebrat Gateway z MiHome a pak se snažit znovu ji přidat se nemusí podařit. Hodně lidí s tím mělo problémy. Rovněž v problému s odebráním a opětovným přidáním
Water Leak Sensoru rozhodně nejsem sám - už výše jsem uváděl link
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť - někdo tam přidal další negativní zkušenost, řešení zatím nic.
Připadne mi to že sensor je zaregistrovaný někde na serveru v Číně, z lokální aplikace je sice sensor odebrán, ale na serveru zůstává stále registrovaný. Proto jej nelze opětovně přidat do aplikace. Nebo se pletu? Napadá ještě někoho něco?
Jsem se trošku rozepsal, omlouvám se všem, ale třeba se to bude někomu hodit.