[cancro]
 #248437  od Dawe6
 před 7 lety
Dobrý den,

Dne 25.9.2015 jsem zakoupil mobilní telefon zn. Xiaomi Mi4 na internetovém obchodě Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť společnosti Lion Mobile s.r.o. Ič:02127318.
1) 5.10.2015- Telefon zaslán na reklamaci, z důvodu odlepeného displeje u spodních tlačítek. Vyjádření technika: Přilepen Displej (Mimo to se telefon vrátil odřený)
2) 29.2.2016- Telefon opět posílán na reklamaci z důvodu: Při příchozím a odchozím hovoru není rozumět z telefonu, znatelný šum a ozvěna. Přepnutím na reproduktor se problém vyruší.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou, závada se neprojevila. Zařízení bylo uvedeno do továrního nastavení. Telefon přišel, závada neopravena, ihned jsem ho posílal zpět.
3) 16.3.2016- Po druhé se stejnou závadou se na Vás obracím ohledně reklamace. Při volání z jiného telefonu není rozumět, znatelný šum při přepnutí na reproduktor se problém vyruší. Mám podezření na mikrofon.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou, závada se projevila. Závada byla odstraněna flashnutím systému poslední verzí a menší úpravou v lokálním nastavení vlastnosti zvuku.
4) 23.8.2016- U telefonu nesvítí spodní tlačítka (zpět,home…atd.) Notifikační dioda v pořádku. Již potřetí reklamuji u telefonu kvalitu hovoru. Při telefonování mi spousta lidí nerozumí. Při přepnutí na reproduktor se problém vyruší. Od začátku jsem s telefonem, velmi nespokojen.Jelikož je to má čtvrtá reklamace , chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou . Udaná závada se projevila .Závada byla odstraněna výměnou vadného dílu-ZD (základní deska). Nové IMEI: 864895027237534.

Telefon dorazil, i když jsem požadoval vrácení peněz. Dorazilo úplně nové zařízení originální nálepkami a hlavně stavem opotřebení jsem poznal, že telefon je úplně nový. Má na to prodávající právo?? Napsat do protokolu výměna ZD (základní desky) nové IMEI a pak poslat úplně jiné zařízení?? Myslim si, že věděli že by telefon nestihli opravit do 30 dní. Čím by mi vznikl nárok na vrácení peněz. Vše mám detailně nafoceno,jak staré zařízení ,tak i nové.

Po několika vyměněných e-mailech mi bylo sděleno, že je to ten samý přístroj, který mám od začátku a že nárok na vrácení peněz nemám. Druhou reklamaci, že mi neuznávají. Jde mi spíš o ten nový telefon, nikdo mě nekontaktoval to zařízení už nechci.

Prosím o radu co bych s tím mohl dělat??

Děkuji mnohokrát
 #248439  od Dawe6
 před 7 lety
Chci zpět peníze, už jsem si s timhle telefonem užil dost. Nevim jestli jsem narazil na vadný kus,ale už k tomu nemam důvěru.
 #248440  od Kynio
 před 7 lety
Vyjádření technika se sice liší od skutečnosti, ale byl bych rád, že mám nový telefon. Pokud používáš Vodafone, rozhodně tvá reklamace šumu při volání atd, je zbytečná. Toto je problém HDvoice. U MI3 a MI4 prostě problém, na který je nutné si zvyknout.
 #248442  od Dawe6
 před 7 lety
Nene používám T-mobile, ale jako víš nechápu jednu věc on telefon za 10000,- kč v tu dobu a nemaká to ,tak jak by mělo. Na to si asi nezvyknu. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] strašný omyl.....
 #248453  od fitom
 před 7 lety
Dostal si nový fón a stazujes sa, po roku používania fonu chceš vrátiť peniaze? Keď dnes má možno polovičnú hodnotu...

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 #332279  od souku
 před 6 lety
Jelikoz zde nemohu prispevek uplne vymazat, menim svou puvodni recenzi pouze na tento text.
Naposledy upravil(a) souku dne 13 Pro 2017, 19:50, celkem upraveno 2 x.
 #332333  od martinh22
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 7 lety
Nene používám T-mobile, ale jako víš nechápu jednu věc on telefon za 10000,- kč v tu dobu a nemaká to ,tak jak by mělo. Na to si asi nezvyknu. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] strašný omyl.....
tento problém ze šumem a ozvěnou přetrvává u všech operátoru a jen konkrétně u zařízení MI3 a MI4

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat