[tissot]
 #369842  od ErixSK
 před 6 lety
Dobry den,
dufam, ze mi budete vediet poradit.
Pred mesiacom som si zakupil A1 a som velmi spokojny. Jediny problem mam s mobilnymi datami, ktore mi vypadavaju a pomoze iba restartovat telefon. Musim denne 1-2krat restartovat aby mi znova nabehli a je to otrava.
Mam novu sim kartu v telefone a vsetko mam aktivovane, telefon som poslal cez operatora na diagnostiku a o tri tyzdne mi prisiel naspat, ze sa zavada neprejavila, proste z nicoho nic mi vypadne net a pri 4G sa objavi krizik... po restarte vsetko ide asi 3-4 hodinky a znova. Neviete mi prosim pomoct? poradit? dakujem
 #369859  od farnell
 před 6 lety
Ak máš možnosť tak vyskúšaj inú kartu.
Prípadne toho istého operátora no kartu si od dakoho zapozicaj na test.
Ak operátor tvrdí,že je všetko OK.... ????
Tak iná možnosť tu podľa mňa nie je.
Zároveň však nepíšeš o akeho operátora ide.
Ja sám využívam dvoch. Telekom a 4ka a podobne problémy nepociťujem.
Iba po hovore sa občas nevie modem spamätať a musím mu pomôcť aby sa karty znova registrovali do dátovej siete.
Pokiaľ nepomôže výmena kariet tak svoju sťažnosť smeruj na predajcu a reklamuj zariadenie.

Odoslané z Mi A1 pomocou Tapatalku


 #369870  od ErixSK
 před 6 lety
Jedna sa o Telekom. Menil som kartu nedavno pretoze som mal staru sim kartu, ktora bola niekolkokrat "strihana"
u predajcu som telefon uz reklamoval pretoze mi menili aj display a rovnako som sa stazoval na vypadavanie mobilneho internetu. Nasiel som na tomto fore podobny problem ale s inym telefonom
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
" V aplikaci Optimalizace: Baterie > Nastavení (vpravo nahoře) > Vypnout mobilní data po uzamčení... "
zial ja nic take v telefone nemam - alebo som nenasiel.
Operator tvrdi ze je vsetko ok ... uz som bezradny
 #369882  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Jediny problem mam s mobilnymi datami, ktore mi vypadavaju a pomoze iba restartovat telefon. Musim denne 1-2krat restartovat aby mi znova nabehli a je to otrava.
Fakt ti pomůže jen restart telefonu? Krátké zapnutí režimu letadlo a jeho následné vypnutí, aby mobilní data zase naběhly, nepomůže?
Děje se ti to jen v určité lokalitě, nebo kdekoliv?
 #369906  od themacs
 před 6 lety
Mě tenhle problém dělalo RedMi Note 2, až mě to občas dost štvalo a vždy to vyřešilo právě zmíněné přepnutí do letadla a zpět. Naštěstí, u aktuálního MiA One se mi to už neděje ...
 #369912  od ErixSK
 před 6 lety
hned ako mi opatovne vypadne mobilny internet vyskusam ten rezim lietadla...dufam, ze aspon to pomoze lebo inac neviem co spravim, operator mi neporadil nic okrem vyskusania sim karty v inom telefone
- mimochodom deje sa mi to hoci kde nie len v urcitej casti mesta alebo v urcitu hodinu
- nemam pausal ale easy kartu, ja si internet denne viackrat zapinam a vypinam kedze nemam pausal aby mi to nezralo kredit
 #369914  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
- mimochodom deje sa mi to hoci kde nie len v urcitej casti mesta alebo v urcitu hodinu
Ok, takže chybu konkrétní BTS lze vyloučit.
 #371036  od ErixSK
 před 5 lety
Ahojte, som tu opat, odkedy som zavolal operatorovi, ze mam problem s vypadavanim internetu tak sa to zrazu zlepsilo, vypadlo to asi dvakrat behom tyzdna a pomohla mi Vasa rada, zapnut letovy rezim na par sekund a potom ho vypnut a internet naskoci znova. Budem to sledovat a este sa ozvem. dakujem
 #371282  od ErixSK
 před 5 lety
teraz mi zas telefon hadze error 28 pri odosielani SMS, sprava sa ako keby nemam kredit... to iste ked sa pokusam volat mi to zahlasi ze kredit je nedostatocny (aj ked na karte mam peniaze) pomoze len restart...mna ide porazit uz
 #371285  od farnell
 před 5 lety
S paušálom takýto problém neregistrujem.
Takže asi to bude kartou alebo službami operátora.
Reklamoval by som to u Telekom
 #371288  od ErixSK
 před 5 lety
dnes som bol v Telekome na predajni a povedali mi, ze to kartou nemoze byt urcite, jedine keby som vyberal kartu denno denne, ze by sa vysuchal kontakt...ale mam novu asi mesiac dozadu mi dali novu sim kartu a odvtedy som ju nevyberal, telefon bol na diagnostike a nic mu nenasli, ja sa idem zblaznit, telefon mam piaty mesiac z toho dva aj nieco bol na reklamacii (lebo 2x)
ak to bude robit mam skusit tovarenske nastavenia a ked nepomoze mam reklamovat telefon

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat