Přesně tak, jak píšete. T-Mobile totiž žádnou appku nemá, takže jediné, co mi zbylo, jít do telefonu s podporou VoWiFi v hardwaru (pravděpodobně to souvisí s akcelerací pro šifrování VoWifi dat , ale to hádám). Takže můj nový Redmi 4X šel rovnou do šuplíku. To samé s telefonem mé ženy. A aby toho nebylo málo, tak jsem volal na zákaznickou linku T-Mobile a ptal jsem se jich, který telefon si mám koupit, abych si přes VoWifi zavolal. Paní na podpoře se podívala do systému a řekla, že třeba poslední IPhone. Poděkoval jsem s tím, že bych chtěl poslat seznam telefonů, ze kterých bych si vybral. Řekla, že takový seznam nemá. Ale když kliká v systému a dívá se do parametrů telefonů, tak to tam vidí. Filtrovat podle toho prý nemůže. Tak jsme klikali a klikali a klikali až jsem se doklikali na Samsung Galaxy J5, který vyhovuje cenou a podporuje VoWifi. Pak jsme se zeptal, jestli telefon musí být zakoupen v síti T-Mobile. Podívala se někam do komunikačních manuálů a řekla, že ne, ale že to musí být Samsung Galaxy J5 2017. Tak jsem si objednal telefon, zapnul a nic - žádné VoWiFi. Tak hovor na Samsung, kde mi podle part numberu potvrdili, že to telefon podporuje. Tak znova hovor na T-Mobile. Paní tentokrát konzultovala s podporou s tím, že se spletla a že to musí být brandovaný mobil. Tak jsem jí řekl, že OK, že jim ten telefon pošlu, aby mi tam přehráli jejich ROM. Zase to konzultovala a pak mi řekla, že to nejde, protože jsem si koupil telefon pro dvě SIM karty, ale oni mají ROM jenom pro jednu SIM. Aby si lidi nebrali služby konkurence.

Tak jsem jí řekl, že to je v pohodě, že si teda koupím v prodejně T-Mobile ten správný (s tím, aby mi dala adresu, na kterou jí mám poslat fakturu za ten duál, co mi potvrdila, že je OK - jestli do práce, nebo rovnou domů, at s tím nemá nepříjemnosti - telefon stál jenom 5500 Kč). V prodejně jsem si teda koupil dva telefony J5 single SIM a už se krásně dovolám. Xiaomi mám jako backup.