Beryko.cz
[Smartwatch]
 #309033  od Puzzlehead
 před 5 měsíci
RaPon píše:Hodinky jsem snad již prozkoumal, ale měl bych ještě dotaz... V nastavení je položka Upload - co dělá. Co a kam nahrává, dostanu se k tomu nějak? Má to nějakou spojitost s nastavením Common - Upload auto on?

V nastavení Huami Labs - PPG capturing - co to dělá? Máte to zapnuté?

Díky za rady.
To by mělo být nepřetržité sledování tepu.

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk

 #309035  od MistrYpsilon
 před 5 měsíci
MistrYpsilon píše:udělal jsem zase factory reset a pořád to samé , nedotknu se hodinek a automaticky se to přesune

viz video :


asi je něco v pytli ? :frowning2:
nikomu se nic podobného neděje ?

Tak jsem zkusil udělat asi 3x hard reset, zkusil všechny verze aplikace Amazfitu , zkusil jsem to spárovat s jiným telefonem, jak Android ( Oneplus 3 ) tak i iOS ( iPhone 6 ) a pořád se ta první obrazovka sama od sebe po nějaké době swipne , takže asi reklamace, typek chce abych je poslal zpatky nekam do ciny, zavidim vam vsem komu chodí :)
 #309047  od RaPon
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
RaPon píše:V hodinkách mám EN ROM 1.3.3.a a v přehledu nových fíčur je uvedeno "Show app list and provide access to all built-in apps on the watch" Ví někdo, co to znamená? Díky za info.
Mohlo by to být tohle. Normálně se to zapíná přes informace o hodinkách. Jedu přes PACEfied, tak nevím jak je to u US verze.Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
Jako přes Nastavení - About?
 #309048  od tata73
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
MistrYpsilon píše:udělal jsem zase factory reset a pořád to samé , nedotknu se hodinek a automaticky se to přesune

asi je něco v pytli ? :frowning2:
nikomu se nic podobného neděje ?

Tak jsem zkusil udělat asi 3x hard reset, zkusil všechny verze aplikace Amazfitu , zkusil jsem to spárovat s jiným telefonem, jak Android ( Oneplus 3 ) tak i iOS ( iPhone 6 ) a pořád se ta první obrazovka sama od sebe po nějaké době swipne , takže asi reklamace, typek chce abych je poslal zpatky nekam do ciny, zavidim vam vsem komu chodí :)
Pokud máš na displeji nějakou folii nebo sklo sundej to něco podobného mě dělal mobil a stačilo sundat ochranné sklo a bylo to OK .
Jinak asi chyba hodinek .

EDIT: myslel jsem jakože nechat jen Originální sklo co tam je od výroby tak aby tam nebyla žádná folie ! Prostě pokud jsi tam nalepil nějakou ochrannou folii tak ji dej dolů abychom se dobře pochopili .
 #309061  od RaPon
 před 5 měsíci
Zkoušel jsem podle návodů stáhnout databázi. Dostanu chybovou hlášku "adbd cannot run as root in production builds". V hodinánkách mám FW 1.3.3a se zamčeným rootem :( Je to chybová hláška adbd a mám na windows něco nastaveno špatně nebo je to kvůli tomu zamčenému rootu v hodinkách?

Předpokládám, že nepůjdou ani nainstalovat externí aplikace :( Je to tak?
 #309108  od acco
 před 5 měsíci
Zdravím, prosím pomoc... :zipper_mouth: udělal jsem na hodinkách tovární nastavení a nyní nejde načíst QR..byli v CN tak jsem nainstaloval Pacefied...ale stejně nejde načíst... vyhodí chybu not pairing amazfit watch :neutral_face: díky za každé info
 #309110  od martinh22
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Zdravím, prosím pomoc... :zipper_mouth: udělal jsem na hodinkách tovární nastavení a nyní nejde načíst QR..byli v CN tak jsem nainstaloval Pacefied...ale stejně nejde načíst... vyhodí chybu not pairing amazfit watch :neutral_face: díky za každé info
příště si projdi návody co jsou k hodinkám [youtube]
[/youtube]
acco se to líbí
 #309111  od tata73
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Zdravím, prosím pomoc... :zipper_mouth: udělal jsem na hodinkách tovární nastavení a nyní nejde načíst QR..byli v CN tak jsem nainstaloval Pacefied...ale stejně nejde načíst... vyhodí chybu not pairing amazfit watch :neutral_face: díky za každé info
Koukám že máš iPhone ?....... u android tel. je potřeba na CN verzi hodinek instalovat CN verzi aplikace Amazfit . Jinak to nenačte QR kod.Počítám že na Jablko to bude stejně.
acco se to líbí
 #309114  od acco
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Zdravím, prosím pomoc... :zipper_mouth: udělal jsem na hodinkách tovární nastavení a nyní nejde načíst QR..byli v CN tak jsem nainstaloval Pacefied...ale stejně nejde načíst... vyhodí chybu not pairing amazfit watch :neutral_face: díky za každé info
příště si projdi návody co jsou k hodinkám [youtube]
[/youtube]
Áááá kua :( že jsem to neviděl dřív....

No mám iphone ale moc se mi to nechce přepínat do čínštiny :D abych ho přepnul zpátky :( a z čínskou appkou na androidu to normálně běhá potom ? Čínská appka je ale v čínštině ne? jak se to pak switchne? Díky
 #309119  od acco
 před 5 měsíci
Uuuuffff :grin: hodinky se načetli, přehodil jsem jen region do CN a jazyk do EN v iphonu a spárovalo se to přes MI account...ale teďka..já chci hodinky prodat takže novej majitel bude muset postupovat ?? podle videa nebo je můžu teďka nějak odpárovat..ještě tam chci teda nahrát pacefied 1.2.22 Díky za info
 #309121  od tata73
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Uuuuffff :grin: hodinky se načetli, přehodil jsem jen region do CN a jazyk do EN v iphonu a spárovalo se to přes MI account...ale teďka..já chci hodinky prodat takže novej majitel bude muset postupovat ?? podle videa nebo je můžu teďka nějak odpárovat..ještě tam chci teda nahrát pacefied 1.2.22 Díky za info
CN apka je v ENG takže pohoda ted je už ve verzi 1.7.0.2 .. pracujeme na češtině pro aplikaci .
Odpáruj je v amazfit aplikaci to by mělo stačit .-jdi tam jak ukazuje stav baterie a dej Unpair .
A Pace ROM už je ve verzi 1.2.24 :-B Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Přibylo pár věcí a CZ na ty co jsou nové najdeš .... Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ..
Někdy stačí jen projít pár vláken a najedeš co hledáš ..ale co už jeden rád pomůže :joy:
acco se to líbí
 #309137  od Mart.n
 před 5 měsíci
Sorry že otravujem, a dúfam že ma zase niekto nezhejtí, ale potreboval by som pomôcť, lebo mi hodinky nechcú zobrazovať notifikácie. Skúšal som už rôzne návody, odpárovanie, preinštalovanie aplikácie a stále nič. Robí mi to od vtedy čo som aktualizoval na 1.3.3a. Ďakujem za pomoc :D
 #309163  od Mart.n
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
V aplikaci Notification Settings - Push Notification, dále vybrat z jakých aplikací Ti to vůbec má zobrazovat.

V mobilu si spusť aplikaci Amazfit a zamkni si ji, aby jí nějaký čistič paměti nevymazal.
Toto všetko mám nastavené, a stále to nejde. Všetko som skúšal, a fakt neviem už.
 #309175  od tata73
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
V aplikaci Notification Settings - Push Notification, dále vybrat z jakých aplikací Ti to vůbec má zobrazovat.

V mobilu si spusť aplikaci Amazfit a zamkni si ji, aby jí nějaký čistič paměti nevymazal.
Toto všetko mám nastavené, a stále to nejde. Všetko som skúšal, a fakt neviem už.
Tovární nastavení jsi dělal ?
 #309208  od molak
 před 5 měsíci
Ahoj, prosím mohl by mi někdo poradit jak si vybrat, jaký informace se mi budou zobrazovat při běhání v těch okýnkách? V Amazfit appce se mi podařilo upravit jen pořadí údajů v tom seznamu ale nejde mi to změnit v těch okýnkách. Díky
 #309218  od tata73
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Ahoj, prosím mohl by mi někdo poradit jak si vybrat, jaký informace se mi budou zobrazovat při běhání v těch okýnkách? V Amazfit appce se mi podařilo upravit jen pořadí údajů v tom seznamu ale nejde mi to změnit v těch okýnkách. Díky
Toto myslím nejde......
 #309243  od molak
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Ahoj, prosím mohl by mi někdo poradit jak si vybrat, jaký informace se mi budou zobrazovat při běhání v těch okýnkách? V Amazfit appce se mi podařilo upravit jen pořadí údajů v tom seznamu ale nejde mi to změnit v těch okýnkách. Díky
Toto myslím nejde......
No ja prave viděl už více viděli a každý tam má něco trochu jiného...
 #309246  od Puzzlehead
 před 5 měsíci
molak píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Ahoj, prosím mohl by mi někdo poradit jak si vybrat, jaký informace se mi budou zobrazovat při běhání v těch okýnkách? V Amazfit appce se mi podařilo upravit jen pořadí údajů v tom seznamu ale nejde mi to změnit v těch okýnkách. Díky
Toto myslím nejde......
No ja prave viděl už více viděli a každý tam má něco trochu jiného...
Záleží na tom jakou zvolíš aktivitu. Upravit to nejde.

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk

  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 52
    Beryko.cz

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 249 uživatelů dne 24 Kvě 2015, 20:54

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat