[Všeobecné návody pre všetky zariadenia]
 #371170  od VMach3
 před 4 měsíci
Nijak, není to potřeba. Proto jsem psal ať neřešíš že Mi PC Suite telefon nevidí.
Důležité je že detekuje připojený telefon v recovery režimu, a to je v pořádku.
Nainstaluj tu aktualizaci.
 #371179  od VMach3
 před 4 měsíci
Ano, na tlačítko Update nelze v tomto stavu kliknout, ovšem to ani dělat nemáš.
Máš kliknout na šipku vedle Update a zvolit R.Flash
Jestliže se aktualizace nebude chtít nainstalovat z důvodu že v telefonu již je aktuální verze, nainstaluj aktualizaci manuálně, viz postup pár příspěvku za odkazem.
 #371180  od Farkiny
 před 4 měsíci
Mluvíme o tomhle?
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
To nevím. Tak zkus nainstalovat ROM manuálně.
Do PC stáhni Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť a ulož nejlépe přímo do kořenového adresáře disku C (vedle složek Windows, Program Files atd.)
Poté postupuj stejně jako při postupu výše ale s tím že při kliku v Mi PC Suite na R.Flash drž zároveň stisknutou klávesu Shift a zadej cestu ke stažené ROM.

Mám tu složku na :/C . Kde je správná cesta? Nikde nemůžu najít soubor, který by tam šel otevřít Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #371182  od VMach3
 před 4 měsíci
Nikde nepíšu že by jsi měl staženou ROM rozbalit. Máš ji pouze uložit do kořenového adresáře disku C (systémoveho disku).

A obrázky vkládej do BBCode IMG
 #371196  od VMach3
 před 4 měsíci
Nakonec se zadařilo, super. Ještě by to chtělo odemknout bootloader a přejít na CZ SK ROM.

Máš-li chuť přispět na provoz fóra, můžeš Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #389212  od PanTauAu
 před 1 měsícem
Dobrý den,

je flash v EDL módu stále možný "z domova"? Pokouším se o unbrick Redmi Note 5 (Whyred) způsobený Anti-Rollbackem, ale MiFlash píše, že můj účet není autorizovaný. Status se poté změní na "You are not authorized to Download!!!". Zkoušel jsem Global Stable i Chinese Dev ROM, obě neúspěšně. Telefon měl před brickem odemčený bootloader a nainstalovaný TWRP. V MiFlash Tool používám stejný Xiaomi účet, který jsem použil k registraci telefonu pro odemčení BL. Zbývá mi jiná možnost než návštěva servisu?

Předem děkuji za jakékoli rady či nápady.

Obrázek
 #389214  od kazan23
 před 1 měsícem
už sa to tu omiela mesiac..bohužiaľ si nepomôžeš, je to nová politika Xiaomi..treba to poslať do autorizovaného servisu kde si s tým poradia
 #392975  od VMach3
 před týdnem
Nic. Kdybys pořádně četl návod, USB-C kabel bys neřezal.
Pro Mi A2 ti EDL kabel fungovat nebude, a ani ho nepotřebuješ když máš odemknutý bootloader.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat