[Smartwatch 2nd gen]
 #392268  od miro1502
 před 2 týdny
tak nakonec jsem našel, ale nevím kde app stáhnout. Na windows store jsem tu aplikaci nenašel. Pokud by byl odkaz byl bych vděčný. A ještě dotaz zda jste už toto zkoušel na telefonu s OS windows. Díky za reakci
 #392274  od tata73
 před 2 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
tak nakonec jsem našel, ale nevím kde app stáhnout. Na windows store jsem tu aplikaci nenašel. Pokud by byl odkaz byl bych vděčný. A ještě dotaz zda jste už toto zkoušel na telefonu s OS windows. Díky za reakci
Kámo četl jsi co je v tom odkazu ?????
Vždyť tam máš odkaz i na stažení včetně jak nainstalovat ...
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #392321  od tata73
 před 2 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
Kámo četl, ale nedočetl. Tvůj odkaz už mě dovedl k cíli. Takže díky moc a sorry že otravuju. Už se bojím zeptat na další :flushed: Ještě jednou dík
OK pak dej vědět jak to funguje ?
Neznám nikoho kdo používá hodinky s Win.Phone
 #393430  od Tommü
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 měsíci
Ahoj všem
Mám hodinky teprve pár dnů. Tak teprve pročítám fóra. Ale moc jsem se nikde nedočetl ohledně displeje. To je fakt takový vyblity, resp. ty barvy jsou takové vyblité? Na všech prodejních screenech a reklamách zářivé barvy. Byla tu zmínka o tom že v úsporném režimu je na displeji zobrazeno 8 barev, já mám pocit že i při normálním používání jich víc jak 10 nebude. Trochu se divím kolik vzniká různých ciferníku, kde to hraje různými barvami, a stejně když je vyberu v hodinkách, tak vzhledem k tomu jak nevýrazný je displej, tak většina vypadá skoro stejně. Trochu jsem doufal že to bude možno nějak nastavit. Ale asi ne co?:)

Chlapi pls vás,dnes je mám první den,navíc v angličtině,dá se nastavit jas nebo podsvícení display??ve dne skoro nic nevidím,poraďte pls🙏🏻🙏🏻
 #393509  od Jirka.k
 před týdnem
Zdravím všechny Stratosáky :-) Hodinky mám týden a mám pár věcí, které mi vadí a nevím, jestli je jde nějak vyřešit. Vadí mi hlavně to, že když mám spuštěnou nějakou aktivitu, tak se nemůžu dostat do jiných funkcí hodinek (stopky, statistiky apod.). Takže když mám celodenní výšlap, a pokud nechci přerušit jeho záznam, což nechci, tak jsem odkázán jen na údaje, které mi nabízí spuštěná aktivita. Chtěl bych mít třeba zobrazený základní ciferník, pač čas na aktivitě je zobrazen velmi malými číslicemi a pro mé chabé oči je to celkem problém. Existuje nějaké řešení? Díky za reakce :-)
 #393525  od greedyyy
 před týdnem
ano existuje. aplikacia ktora to prida neviditelny bod na obrazovku na ktory ked kliknes hodi ta to na defaultnu stranku launchera.
nepouzivam, pride mi to neprakticke a teraz neviem z hlavy jej nazov. mozno si spomenie niekto iny a poradi,
 #393567  od Radar_Cz
 před týdnem
Nevíte někdo, proč se mi automaticky (zřejmě každý den ráno) aktivuje funkce "Activate on raise"? Během dne to vypnu, protože je to vzhledem ke kvalitě displaye pro mě naprosto zbytečné a ráno je to opět On.
 #394154  od miro1502
 před 3 dny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
Kámo četl, ale nedočetl. Tvůj odkaz už mě dovedl k cíli. Takže díky moc a sorry že otravuju. Už se bojím zeptat na další :flushed: Ještě jednou dík
OK pak dej vědět jak to funguje ?
Neznám nikoho kdo používá hodinky s Win.Phone

Tak bohužel se mi nepodařilo hodinky propojit s Windows Phone. Neví někdo jak jinak hodinky propojit např. s počítačem a využít služeb aplikace Amazfit Watch?
Díky za případné rady.
 #394331  od Jirka.k
 před 2 dny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Zdravím všechny Stratosáky :-) Hodinky mám týden a mám pár věcí, které mi vadí a nevím, jestli je jde nějak vyřešit. Vadí mi hlavně to, že když mám spuštěnou nějakou aktivitu, tak se nemůžu dostat do jiných funkcí hodinek (stopky, statistiky apod.). Takže když mám celodenní výšlap, a pokud nechci přerušit jeho záznam, což nechci, tak jsem odkázán jen na údaje, které mi nabízí spuštěná aktivita. Chtěl bych mít třeba zobrazený základní ciferník, pač čas na aktivitě je zobrazen velmi malými číslicemi a pro mé chabé oči je to celkem problém. Existuje nějaké řešení? Díky za reakce :-)
Vyřešeno, našel jsem to! Umí to apka PaceOn. Ale žere to dost baterku. Díky všem za ochotu pomoci :-)
 #394332  od milosik28
 před 2 dny
Ahojte, dnes po behu som zapol apku v hodinkach este raz, len tak na vyklus...cca. 1minuta beh+1minuta pauza a znova 1 minuta beh. Hodinky to zaznamenali, ale apka v mobile mi to nezobrazuje. Nepomohli ani restarty. Viete poradit? Ďakujem
 #394417  od Josef Vašíček
 před 2 dny
Čus lidi prosím vás o radu. Mám Stratos a chtěl bych češtinu. Hodinky jsem koupil v CN pak se při aktualizaci seknuli a já je strčil do servisu a tam mě nahráli AJ. Tedy předpokládám že už jsou odemknuté ale na videu dáváte z jaké rom přecházíte a tady nevím co zadat původní CN nebo aktuální AJ. Model hodinek je A1619 a ROM 2.3.0.8. Předem děkuji za odpověď.
 #394743  od Puzzlehead
 před 3 hodinami
Aktuálně přeložená verze (China) 2.6.0.1-CZ/SK - 19.10.2018
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


Nová čínská verze aplikace Amazfit Watch.
Přidána funkce nastavení a synchronizace budíku, ale ještě bude potřeba asi počkat na podporu v hodinách.
Přibylo tam i nastavování NFC, které je asi dostupné jen u verze 3.
Jestli někdo máte, tak zkuste ověřit, ale podpora bude využitelná asi jen pro čínu.

Slovenčinu jsem udělal translatorem.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat