[Smartwatch 2nd gen]
 #372216  od Puzzlehead
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Jo, tam jsem koukal, mám anglickou verzi a tam ty app nejsou.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Tak pak už jedině přeinstalovat :-). Samotnou aplikaci bych ti mohl poslat, ale nevím, jestli ti tam půjde nahrát (jestli máš odemknuto) a hlavně jestli bude fungovat.
 #372314  od Puzzlehead
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Ahojte,
prosim o radu jestli se neco podobneho nestava i vam. Hodinky se me dost casto seknou. Vse vypasa ze je to OK ale neprichazeji notifikace a po zmacknuti nejakyho tlacitka se jen probudi ale v menu se neda pohybovat. Nekdy se po nejake chvili neco pohne..... za nejakou dobu se zobrazi tato hlaska. Kdyz dam ano tak se chvilku mutaji kolecka a zase jsou hodinky OK. Stava se me to docela casto mam posledni fimrware 2.0.22.0 a stalo se to i s 2.0.17.1
Díky za pripadnou radu.

Obrázek
Ahoj,
nevím co používáš za ciferníky. Mohly by to dělat ony. Zkus dát nějaký originální z ROM a zkusit na něm vydržet :-).
Tato chyba je jako v počítači nebo i telefonu. Aplikace nereaguje - ukončit? Spouštěč (Launcher) to je ta hlavní aplikace, která má na starosti celé menu hodinek.
lukin77 se to líbí
 #372587  od lukin77
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Ahojte,
prosim o radu jestli se neco podobneho nestava i vam. Hodinky se me dost casto seknou. Vse vypasa ze je to OK ale neprichazeji notifikace a po zmacknuti nejakyho tlacitka se jen probudi ale v menu se neda pohybovat. Nekdy se po nejake chvili neco pohne..... za nejakou dobu se zobrazi tato hlaska. Kdyz dam ano tak se chvilku mutaji kolecka a zase jsou hodinky OK. Stava se me to docela casto mam posledni fimrware 2.0.22.0 a stalo se to i s 2.0.17.1
Díky za pripadnou radu.

Obrázek
Ahoj,
nevím co používáš za ciferníky. Mohly by to dělat ony. Zkus dát nějaký originální z ROM a zkusit na něm vydržet :-).
Tato chyba je jako v počítači nebo i telefonu. Aplikace nereaguje - ukončit? Spouštěč (Launcher) to je ta hlavní aplikace, která má na starosti celé menu hodinek.
Děkuji za reakci. Tušil jsem že to bude něco podobného. Bohužel mě to děla při libovolném ciferníku. Je pravda že "tovární" jsem dlouho nezkoušel tak to zkusím ale myslím, že to udělalo i při tom. Je to dost nepříjemný, už se mě stalo že obrazovka byla i černá. Jako by se to zhoršovalo :( Napadlo mě jestli není i problém v WH.
 #372742  od vosel
 před 5 lety
Nevíte jak zobrazím v aplikaci amazfit watch u aktivit graf s nadmořskou výškou? Mám tam jen rychlost, tep a kadenci, přitom různě na netu vidím, že tam lidi mají i graf s nadmořskou výškou.
 #372744  od Puzzlehead
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Nevíte jak zobrazím v aplikaci amazfit watch u aktivit graf s nadmořskou výškou? Mám tam jen rychlost, tep a kadenci, přitom různě na netu vidím, že tam lidi mají i graf s nadmořskou výškou.
Myslím je to i podle typu aktivity.
 #372755  od vosel
 před 5 lety
Asi to tak bude, je fakt, že jsem to viděl u běhu a já chodím. Když jsem měl ještě amazfit bip tak v mifit byl graf i u chůze.

/edit: tak dnes jsem zkusil aktivitu běh a je tam vše
Naposledy upravil(a) vosel dne 15 Čer 2018, 13:38, celkem upraveno 1 x.
 #373090  od lukin77
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Ahojte,
prosim o radu jestli se neco podobneho nestava i vam. Hodinky se me dost casto seknou. Vse vypasa ze je to OK ale neprichazeji notifikace a po zmacknuti nejakyho tlacitka se jen probudi ale v menu se neda pohybovat. Nekdy se po nejake chvili neco pohne..... za nejakou dobu se zobrazi tato hlaska. Kdyz dam ano tak se chvilku mutaji kolecka a zase jsou hodinky OK. Stava se me to docela casto mam posledni fimrware 2.0.22.0 a stalo se to i s 2.0.17.1
Díky za pripadnou radu.

Obrázek
Ahoj,
nevím co používáš za ciferníky. Mohly by to dělat ony. Zkus dát nějaký originální z ROM a zkusit na něm vydržet :-).
Tato chyba je jako v počítači nebo i telefonu. Aplikace nereaguje - ukončit? Spouštěč (Launcher) to je ta hlavní aplikace, která má na starosti celé menu hodinek.
Děkuji za reakci. Tušil jsem že to bude něco podobného. Bohužel mě to děla při libovolném ciferníku. Je pravda že "tovární" jsem dlouho nezkoušel tak to zkusím ale myslím, že to udělalo i při tom. Je to dost nepříjemný, už se mě stalo že obrazovka byla i černá. Jako by se to zhoršovalo :( Napadlo mě jestli není i problém v WH.
Udělal jsem tovární reset, přepnul na češtinu. Nic jsem do hodinek nenahrál, jen jsem synchronizoval sportovní aktivit. Používám tovární ciferníky. I tak se hodinky tak jednou denně seknou dle obrázku. Asi to vypadá na nějakou HW chybu. Nenašel jsem podobný problém. Kdyby se to někomu také vyskytl a přišel na příčinu budu rád za kontakt. Ještě budu zkoušet, snad se to nebude zhoršovat.
 #373564  od Venca83
 před 5 lety
Ahoj všem
Mám hodinky teprve pár dnů. Tak teprve pročítám fóra. Ale moc jsem se nikde nedočetl ohledně displeje. To je fakt takový vyblity, resp. ty barvy jsou takové vyblité? Na všech prodejních screenech a reklamách zářivé barvy. Byla tu zmínka o tom že v úsporném režimu je na displeji zobrazeno 8 barev, já mám pocit že i při normálním používání jich víc jak 10 nebude. Trochu se divím kolik vzniká různých ciferníku, kde to hraje různými barvami, a stejně když je vyberu v hodinkách, tak vzhledem k tomu jak nevýrazný je displej, tak většina vypadá skoro stejně. Trochu jsem doufal že to bude možno nějak nastavit. Ale asi ne co?:)
 #373569  od lukin77
 před 5 lety
Barvy nikdy nebudou jako na oled displeji ale špatný to není. Neporovnáváš to v šeru s podsvitem max ? to je pak takovy vybledlý. Na světle, na slunku mě to přijde úplně super. Mrkni na nějaký videa na youtube. Případně přidej fotku toho co se ti nezdá.
 #373645  od njssdfu
 před 5 lety
ja som bol na tom podobne pre prechodu z oled displeja ale zvykol som si a viac mi vyhovuje tento. displej mám stale zapnuty a ukazuje mi cas, viditelnost vyborna na slnku. aj tak tam nebudes pozerat fotky alebo filmy tak to je jedno. zvyknes si. je to lepsie.
 #373757  od lukin77
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety

Ahoj,
nevím co používáš za ciferníky. Mohly by to dělat ony. Zkus dát nějaký originální z ROM a zkusit na něm vydržet :-).
Tato chyba je jako v počítači nebo i telefonu. Aplikace nereaguje - ukončit? Spouštěč (Launcher) to je ta hlavní aplikace, která má na starosti celé menu hodinek.
Děkuji za reakci. Tušil jsem že to bude něco podobného. Bohužel mě to děla při libovolném ciferníku. Je pravda že "tovární" jsem dlouho nezkoušel tak to zkusím ale myslím, že to udělalo i při tom. Je to dost nepříjemný, už se mě stalo že obrazovka byla i černá. Jako by se to zhoršovalo :( Napadlo mě jestli není i problém v WH.
Udělal jsem tovární reset, přepnul na češtinu. Nic jsem do hodinek nenahrál, jen jsem synchronizoval sportovní aktivit. Používám tovární ciferníky. I tak se hodinky tak jednou denně seknou dle obrázku. Asi to vypadá na nějakou HW chybu. Nenašel jsem podobný problém. Kdyby se to někomu také vyskytl a přišel na příčinu budu rád za kontakt. Ještě budu zkoušet, snad se to nebude zhoršovat.
Ahojte,
sice mě asi nikdo již nepomůže :( ale pro zajímavost. Posílal jsem to i na support.amazfit.com tak uvidíme. Zde je video co se mě s hodinkami stane tak 1-2x denně. Mam je v továrním nastavení - čeština. Jediný nastavení co jsem měnil je vybrace na max. Ciferníky jen interní. Používám poslední aplikaci z googleplay (od Italů to děla taky)
 #374094  od vylizplech
 před 5 lety
Dobrý den, jen bych se chtěl zeptat, po včerejší aktualizaci mi přibyl jazyk ruština a španělština, mám originál verzi engliš a nevíte jestli časem přibude i čeština? Myslím tak abych nemusel nic rootovat a já nevím co všechno, díky.
 #374203  od Jirik_H
 před 5 lety
Tak jsem si je pořídil.
Zkušenosti - porovnával jsem se zařízením POLAR, GARMIN.
GPS - celkem ujde. Výška má chybu +- 20m, ale s tím se dá žít. Co mi vadí - velká nepřesnost HR. Buď ukazuje nízký nebo extrémně vysoký tep. Měl jsem 110, ukazoval 140. A to je velký rozdíl, který je činí nepoužitelnými. Pokud Amazfit napojím na hrudní pás, hodnoty jsou OK, ale zase se rychle vybíjí baterka.
Zatím Amazfit 2 hodnotím, jako skoro vyhozené peníze. Garminy i třeba za 3 tisíce mají na zápěstí podstatně přesnější měření tepu. A na hrudní pás mají konkureční výrobky podstatně delší výdrž.
 #374217  od vosel
 před 5 lety
Já bych právě řekl, že po aktualizaci je měření HR ještě horší než bylo, mám originál eng rom. Zkoušeno zatím dvakrát při petikilometrové chůzi, ze začátku strašně nízký tep a po chvíli to lítá někde kolem 140 a výš přitom mám kolem 120. Snažím se chodit, běhat na nízkou tepovku ale teď jsou stratosky na hlídání tepu nepoužitelné, uvidíme jestli si to třeba ještě nesedne.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

 #374234  od lukin77
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Jestli chceš vyloučit softwarový problém tak musíš uvést hodinky do původního stavu. S CZ musíš mít custom ROM ne?
Ahoj,
ano to bych rád. Mám tam custom ROM Rel 8: Full install Version 2.0.22.0 z XDA fora. Jakou tam mám nahrát a kde ji seženu, abych to dal do "původního stavu" ? Původně jsem měl čínskou verzi.
Díky za pomoc
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 50

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat