[venus, mars, star, courbet, renoir, vili, lisa]
 #503434  od milanjanko1
 před 2 lety
Tak mi dnes dorazil Mi 11 Pro, objednaný 11.6. dovezlo DPD. Bez dalších poplatků přes Yanwen. Až bude čas,tak si ten dáreček rozbalim, teď demoluju byt:-)

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #503465  od groovred
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 lety
Tak Mi 11 Pro nainstalovana, vsetko OK, ale oproti Mi 9 to hreje ako cert. :-D
Bohužel nejspíš to bude vlastnost Snapdragonu, teď tady mam Oneplus 9Pro a hřeje stejně jako Mi11 Ultra. Naštěstí to pořad není tak strašný jako u Exynosu. :wink:
 #503468  od Lolzer
 před 2 lety
Kdeže, 888 je katastrofa čo sa týka teplôt. Naposledy takto pálila 855+. Navyše včera predstavili 888+ s taktom 3 GHz, neviem čo tam v Qualcomme fajčia, ale to sa bude prehrievať ešte viac :-D
 #503469  od kajmik01
 před 2 lety
Luko69: Nemáš vadný kus, Snapdragon 888 opravdu hodně hřeje, většina mobilů s tímto procesorem má potíže bez ohledu na značku. Já po migraci a instalaci desítek aplikací měl Mi11 PRO taky slušně rozpálený. Chtělo by to podtaktovat...

Lolzer: taky nechápu proč chtějí vydat 888+, když už nepřetaktovaná verze hodně hřeje.
 #503471  od Yetti
 před 2 lety
Ahojte,
všimol som si, že na mojom MI11 PRO svieti iba spodná LED. Máte to tak aj vy, alebo mám vadný kus? Alebo problém ROM?
 #503472  od Lolzer
 před 2 lety
Má to tak byť, to druhé nie je LED blesk ale detektor blikania (kvôli foteniu obrazoviek) a okolitého svetla.
Yetti se to líbí
 #503473  od Yetti
 před 2 lety
Ďakujem. Zase som o dačo múdrejší. :smiley:
 #503474  od Lolzer
 před 2 lety
Tiež by som o tom nevedel keby som nemal Oneplus 8T kde boli 2 blesky a išiel len jeden :D Potom som sa na webe dočítal, že to druhé je flicker sensor :-D
 #503475  od ZaFr
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 lety
Objevil se mi na displeji, těsně pod selfie kamerkou, jakýsi defekt, viz foto. Když dokonale vyčistím displej, tak jakoby opticky zmizí, ale stačí přes to místo přejet prstem a kruhový defekt vystoupne. Zkoušel jsem to řádně vyčistit, ale zdá se, že to není povrchové. Napadá někoho, co by to mohlo být?
Tak mi v servisu v HK i po telefonu v MiPointu potvrdili, že vadou je skutečně poškozená oleofobní vrstva. Nějaké řešení nanášením nových vrstev je prý jen dočasné, nic trvalého neexistuje. Doporučení je displej dobře vyčistit a pokrýt ochranným sklaem, např. Nillkinem, které mám již doma od Kubes9. V HK mi sdělili, že nový displej na základní Mi 11 je za 6.500,- :scream:
Kontaktoval jsem prodejce TradingShenzhen, tak jsem zvědavý, co z nich vyrazím. Pokud se týká prodeje, jde prozatím o dost seriózní obchod, budu první vlaštovka, která s nimi bude řešit poměrně drahou reklamaci :weary: Tak jsem zvědavý, dám vědět, jak jsem dopadl. Kdyby měl @thekrto nějaké zkušenosti, uvítal bych info. Díky
 #503476  od Yetti
 před 2 lety
Za mňa TS vynikajúci servis či už predajný tak popredajný. Na MI11 sa dostal prach pod sklíčko šíra a preplatili komplet servis. Neni o čom. Fakt vynikajúci prístup.
ZaFr se to líbí
 #503480  od Yetti
 před 2 lety
Ak si vybavíš servis v MIPoint, faktúru ti preplatia. Musíš ale skomunikovať s TS.
 #503481  od spachal
 před 2 lety
Trocha informací k tématu reklamací, řeším teď problém s MI11Pro právě od TS, problém s autofocus hlavní kamery. Na jejich stranách je uvedená možnost servisu i v EU, po dohodě zasílám do servisu v Německu.
Cena je cca 320Kč (s pojištěním na 15kKč), částku proplatí. Jak to celé dopadne, sem v případě zájmu napíšu.
Důležitá informace je ta, že se k zárukám staví zodpovědně a není nutné vše posílat do Asie.
 #503484  od Luko69
 před 2 lety
No zbohom, co tak citam, skrabanec, chyba displeja, prach pod sklom, zly autofocus...tak neviem, ci ho nedam naspat do krabicky a sem tam vyberiem, aby som si ho len popozeral. :-D :-D :-D
 #503491  od Yetti
 před 2 lety
Ahojte,
Vie mi niekto prosím vysvetliť, prečo mi apk Súbory a ukazuje 2 úložiska? Detto v apk Hudba sa zobrazujú zdvojené súbory, jedny sú na storage a druhé na sdcard.
Vopred dík.
 #503492  od groovred
 před 2 lety
Tak na zkušenost z reklamaci s TS jsem zvědavý mám od nich Ultru a včera jsem objednaval Pročko. Pak dej vědět jak jsi dopadl.
 #503498  od spachal
 před 2 lety
Zdar, ptá se na to více lidí, tak tady je krátké video. V principu je to nějaký mechanický problém, prostě to blbě zaostřuje, jak video, tak fotky. Problém už od začátku, jak CN, tak Global, tak EU ROM, několik FR, takže sw problém to asi nebude.. Když na fotomodul poklepu, focus se zase na chvíli 'rozeběhne', ale jakmile se dostane na nejširší ohnisko, zase se zasekne. Dle mého názoru prostě něco mechanicky drhne u zaostřování, nepřesnost výroby nebo osazení.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Jak dopadne reklamace dám vědět, zatím bohužel nemám čas ani objednat spedici, ale snad se k tomu dnes už dostanu. Posílám do Německa. Zatím nabídli buď vrácení peněz (což by pro mě bylo +2kKč :) ..), nebo se dohodneme jinak. Pokud budou souhlasit, možná bych zaplatil rozdíl a šel do Ultra, ještě uvidím. Fotomodul na zádech, včetně toho miband displaye, se mi setsakra nelíbí, ale kvalita UW kamery mě hodně láká ..

Ale upřímně, vrátil jsem se zatím k MI 10T Pro, on ten telefon fotí možná i lépe ;] ..
 #503499  od ZaFr
 před 2 lety
Já to mám zatím takto:
Včera jsem mailem kontaktoval TS a vysvětlil jsem jim problém, jak jsem na to poškození displeje přišel, že se to objevilo prakticky okamžitě, jakmile jsem používal telefon po odstranění originální ochranné fólie s tím, že dva měsíce jsem ho používal s ní. Také jsem jim sdělil. že prohlídkou v autorizovaném servisu mi bylo potvrzeno, že závada je způsobena poškozením oleofobní vrstvy skla displeje.
Vzápětí mi přišel dotaz, zda servis otevíral zařízení - odpověděl jsem jim, že nikoli, že se jednalo pouze o vizuální prohlídku zařízení.
Ihned na to mně vyzvali k doplnění údajů k vyřízení reklamace - současná země užívání, datum zakoupení, IMEI, výr. číslo a další. Plus fotky všech stran telefonu. Dnes mi přišla zpráva, že mé podání bude vyřízeno v rozmezí 1 - 3 pracovních dní.
Takže zatím za mě aktivní a doposud seriózní přístup. Uvidím, kam se to dostane.
BTW navrhnul jsem jim, že nechám telefon opravit v autorizovaném servisu MiPoint v Brně a poslal jsem jim i int. odkaz na tento servis. Takže se TS může pochlapit :laughing: :wink:
 #503521  od Lolzer
 před 2 lety
Ja, clockni si to na 2.5 GHz, veľký cluster na 2.2 a malý nechaj na 1.8, grafiku z 840 na 670 MHz a gpu powerlvl z 9 na 7. Ak zoženieš custom kernel tak sa skús aj undervolt, ale tam to veľmi dole nepôjde, možno -0.25 mV, či koľko som sa to dočítal na webe :-D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 36

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat