[venus, mars, star, courbet, renoir, vili, lisa]
 #503526  od Lolzer
 před 2 lety
Jop. Flashni si Magisk 23 ako zip cez TWRP. Následne si stiahni nejakého kernel managera, napríklad EX Kernel Manager alebo Franco Kernel Manager, v ktorom si vieš upravovať frekvencie.

Keď vyjde custom kernel tak sa bude dať upravovať aj voltage, v súčasnosti to asi nie je možné, teda aspoň ja som na to neprišiel. Dalo by sa to asi len zásahom do originál kernelu, ale to dokáže málokto.
 #503527  od Kubajdí
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 lety
Jop. Flashni si Magisk 23 ako zip cez TWRP. Následne si stiahni nejakého kernel managera, napríklad EX Kernel Manager alebo Franco Kernel Manager, v ktorom si vieš upravovať frekvencie.

Keď vyjde custom kernel tak sa bude dať upravovať aj voltage, v súčasnosti to asi nie je možné, teda aspoň ja som na to neprišiel. Dalo by sa to asi len zásahom do originál kernelu, ale to dokáže málokto.
Jen se chci zeptat takovou technickou... Platím kartou přes mobil. Když bych si nahrál magisk a upravil frekvence, nebudu mít pak problém s placením??? Popřípadě jde to zase smazat, aby nebyl,, rootly?
 #503529  od Lolzer
 před 2 lety
Musíš dať magisk hide a zmeniť názov magisku nech sa premenuje balíček, nájdeš oboje v nastaveniach appky Magisku. Google pay nehlási nič, mám tam karty pridané. Ja však fičím na Garmin pay s hodinkami, tam nikdy nebol problém :) V živote som nerobil unroot, ale myslím, že stačí aktualizovať ROMku, nakoľko musím flashovať Magisk po každom update inak mi root zmizne. Následne by si len v appke Magisku zvolil Uninstall.
 #503692  od ZaFr
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 lety
Já to mám zatím takto:
Včera jsem mailem kontaktoval TS ....
Dnes mi přišla zpráva, že mé podání bude vyřízeno v rozmezí 1 - 3 pracovních dní.
Takže zatím za mě aktivní a doposud seriózní přístup. Uvidím, kam se to dostane.
BTW navrhnul jsem jim, že nechám telefon opravit v autorizovaném servisu MiPoint v Brně a poslal jsem jim i int. odkaz na tento servis. Takže se TS může pochlapit :laughing: :wink:
Dnes mi TS nabídl, abych provedl opravu v MiPoint Brno a částku mi budou refundovat. Až toto jsem teda nečekal :smiley:
Mám jim ještě dát zprávu, kolik bude stát oprava, takže po svátcích budeme pokračovat v komunikaci.
Zatím dobré, což?? :-D :-D
Mathysek se to líbí
 #503702  od redmagic
 před 2 lety
no myslim ze v pohode, napr banggood mi naposledy poslal takisto po potvrdeni servisom dokonca az 300 eur za vymenu baterie v kolobezke ktora po skrate odisla a scooter bol este v zaruke ,nakolko nemohli resp nevedeli zabezpecit novu resp by ich to vyslo draho (zeleznicou) tak sme sa dohodli na sume tiez po zaslani kopie/scanu nakladov vycislenym servisom takze poctive eshopy z azie to robia vacsinou takto.. a to BGG zdaleka nie je vo vsetkom tak poctivy a precizny a velakrat robia drahoty , TS servis vyzera ze je este o dost poctivejsi ,len verim ze cim skor snad vymyslia prepravu do eu bez toho aby to skoncilo na colnom resp aby zakaznik v eu nemusel platit poplatky navyse
 #503704  od Luko69
 před 2 lety
Tipujem, ze to preplatia, ale zaroven napisu do upozorneni, ze do CR uz nikdy viac na opravu nedaju ani cent. :-D Ako mne s DPH.
 #503706  od KennyHO
 před 2 lety
Luko69 píše:Tipujem, ze to preplatia, ale zaroven napisu do upozorneni, ze do CR uz nikdy viac na opravu nedaju ani cent. :-D Ako mne s DPH.
Netrep blbosti... Reklamácia je rozdiel ako DPH... Sorry že si tak dopadol ale to sú rozdielne veci

Odoslané z M2102K1AC pomocou Tapatalku

 #503711  od MetallicA1766
 před 2 lety
Ahojte , tak aj ja mám mi11pro objednaný od TS cca 2 týždne doma a zoznamujem sa lebo je to môj prvý xiaomi . Dneska som aktualizoval na MIUI stabilná 12.5.10 a chcem sa spýtať , či môžem po pripojení s PC dať odstániť 12.5.9.0 z interného úložiska , má to 3,7GB a ja mám len 128GB verziu , ďakujem za radu ,nechcem niečo dobabrať .
 #503712  od gogocar
 před 2 lety
Jistě, pokud jste už aktualizoval můžete soubor z úložiště vymazat. I když moc nerozumím kde se vám ta stará verze v úložišti vzala.
 #503719  od gogocar
 před 2 lety
Jasně že to můžeš vymazat. Mazat se to dá i v tel. nemusíš být připojený k PC.
Když si instaloval V12.5.10.0.RKACNXM můžeš ji také z tel. vymazat.
Naposledy upravil(a) gogocar dne 05 Čer 2021, 21:53, celkem upraveno 1 x.
 #503725  od Luko69
 před 2 lety
Ta original folia na displej je pouzitelna ? Mal som objednat tu SmartDevil z Ali, teraz bohvie ako bude s tymi vecami, ked mi tam posta narve 9€ poplatok... Aj ked sa pise, ze Aliexpress to ma mat tak, ze DPH sa zaplati uz pri kupe a pride to domov ako obykle, ale u nas by som sa na to nespoliehal velmi.
 #503732  od josef_novak
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Překlad:
DPH v Evropské unii
Od 1. července 2021 bude AliExpress obecně muset vybírat DPH z prodeje zboží dodaného spotřebitelům v EU, včetně případů, kdy je zboží dodáno ze zemí mimo EU s hodnotou objednávky do 150 EUR, nebo kdy je zboží odesláno ze zemí EU, kde je prodejce usazen mimo EU.

U veškerého zboží zasílaného ze zemí mimo EU, u něhož AliExpress vybírá DPH, budou muset naši prodejci a jejich logističtí operátoři uvést v prohlášení o dovozu do EU číslo IOSS (Import One Stop Shop) AliExpress, aby bylo zajištěno, že zboží může být následně propuštěno do volného oběhu a doručeno vám, aniž by vám bylo účtováno DPH nebo další manipulační poplatky na celnici.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Jedno spravní místo pro dovoz
Jedná se o zcela nový model placení DPH při dovozu zboží do Evropské Unie. Je to však platné pouze pro zásilky do 150 EUR. DPH zaplatíte již při nákupu zboží na e-shopu. E-shop následně předává zaplacené DPH svému zástupci, který je speciálně pro tyto účely registrován k DPH pouze v jednom členském státě EU. Zmíněný zástupce pak odvádí DPH finanční správě toho státu, kde je tato speciální registrace provedena, a proto je ona finanční správa nazývána jako jedno správní místo pro dovoz.

Vzhledem k tomu, že zboží přes internet nakoupíte již včetně DPH, tak ho již neplatíte při dovozu v rámci celního řízení. V takovém případě si při objednávání zásilky musíte toto číslo, které je označeno jako „IOSS“ (Import One-Stop Shop – jedno správní místo pro dovoz) poznamenat. Ve speciální aplikaci Celní správy ČR eCeP je toto číslo označeno jako „Dodatečné daňové údaje“. Na stránkách e-shopu byste ho měli nalézt, případně by vám ho měl e-shop poskytnout při zobrazení přehledu vaší objednávky. IOSS číslo je možné deklarovat pouze v případech, že zboží bylo prodáno v režimu jednoho správního místa a prodávající je registrován jako osoba povinná k dani – tzn. bylo mu přiděleno identifikační číslo dodatečných daňových údajů. Pokud hodnota zásilky nepřesáhne 22 EUR a zboží je v rámci jednoho správního místa nakoupeno, pak je uvedení IOSS čísla v celním prohlášení dokonce povinné.
 #503831  od ZaFr
 před 2 lety
Průběžné info o průběhu reklamace poškozené oleofobní vrstvy displeje. TS závadu v rámci reklamace uznal a po dohodě umožnil opravu v MiPoint Brno s tím, že částku za opravu, kterou uhradím sám, mi budou refundovat v plné výši po předložení dokladu o zaplacení. Za poslední týden jsem si se zástupcem TS vyměnil více jak 10 mailů, reagují okamžitě a vstřícně.
Zítra telefon odesílám do Brna, kde již na mě čeká nový displej a oprava bude za konečných 3.190,- Kč :hugging: . Původní displej mi pošlou zpět, takže budu mít náhradní a zcela funkční displej, s defacto pouze kosmetickou vadou, k dispozici jako rezervu. Ta cena mě příjemně překvapila, dokonce i v servise se divili, že je displej tak levný, protože samotný displej na základní Mi 11 stojí skoro 4,5K :scream:
Po ukončení celé reklamace a proplacení peněz podám krátkou zprávu. To vše pro ty, kteří mají o obchodě TS pochybnosti.
 #504006  od ZaFr
 před 2 lety
Tento dotaz jsem vznesl a garantují stejnou odolnost, jako od výrobce. Tudíž IP 68 bude zachována.
Jen taková perlička, MiPoint objednal dle katalogu náhradní displej pro Mi 11Pro za cenu, kterou jsem avizoval (cca 3.200,- Kč celá oprava) a přišel jim displej na model Mi 11i. Měl to špatně dodavatel označené. Takže displej zatím není vůbec v ČR a jen samotný displej bude stát přes 6.000,- Kč. MiPoint již řeší objednání a dovoz displeje do ČR a za opravu se tedy budeme pohybovat ve finále přes 7.000,- Kč.
Už jsem o tom informoval TradingShenzen a prý to není problém. Dokonce jsme se domluvili, že jim mám poslat finální částku opravy, než telefon odešlu do servisu a oni mi na PayPal účet pošlou celou částku dopředu, aniž bych předkládal fakturu, abych s opravou neměl vlastní výdaje. Takže čekám na MiPoint, vyžádám peníze od TS a až bude displej, pošlu mobil do opravy.
Parádní přístup od TS!!
redmagic, Yetti se to líbí
 #504020  od redmagic
 před 2 lety
TS krasota, ale sanka padla, tvl cez 200 eur displej pre Mi11 pro , toz ina palka toto.. defacto tretina ceny fonu , brutal. nechcel by som rozbit mimo zaruky. :-D
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 36

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat