[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #303819  od RaPon
 15 kvě 2017, 10:44
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
13 kvě 2017, 19:40
ak ti vydrzi 40 dni, tak to ho mas potom len ako modny doplnok a vobec ho nevyuzivas, mne vydrzi v priemere 15 dni a to ho nesetrim s notifikaciami, teraz mam rovnych 50% baterie a 12 dni od posledneho nabitia, nabijam tak pri 30%
Náramek využívám asi standardně. Každý den budík, notifikace na volání, SMS a e-maily. Tep při spánku neměřím. Občas běh nebo kolo se záznamem. Nabíjím zásadně až mi náramek vynadá, že chce nabít :) a přes USB v počítači. BT v mobilu nevypínám a používám jen původní aplikaci. Z předchozí praxe musím říct, že MBT žere baterii náramku neuvěřitelně.
 #303857  od -Pt-
 15 kvě 2017, 15:39
Dobrý den,

obracím se na zkušené s problémem s náramkem Mi BAND 2 a prosím o radu.

Na iPhone 5C (iOS 10) jsem začal používat aplikaci Mi Fit s náramkem Mi BAND 2 cca v lednu 2017 (náramek jsem dostal jako dárek). Vše fungovalo bez problémů až do doby, kdy jsem provedl tovární nastavení u iPhone (měnil jsem Apple ID), stáhl opětovně apku Mi Fit a pokusil se přihlásit. Bohužel jsem zapomněl heslo a tudíž se pokusil o jeho obnovu přes "Forgot password" na webu Xiaomi. Provedeno několikrát a to i pokusem o osobní verifikace mých údajů. ALE... Mám email účet na seznamu a nikdy nedošlo k doručení verifikačního kódu (ani do SPAMu). Jakoby na doménu .cz prostě žádný mail od xiaomi nechodil?

Na nově založený účet s MI Fitem se mi nedaří náramek spárovat s hláškou "Nelze najít náramek. Mějte náramek poblíž zařízení" a do starého účtu se nedostanu, protože heslo jsem zapomněl a nově zaslané údaje pro jeho reset mi prostě na doménu .cz nedorazí. :( Už jsem lehce zoufalý, nevíte prosím někdo, co s tím?

Díky Pt
 #303858  od -Pt-
 15 kvě 2017, 15:39
Dobrý den,

obracím se na zkušené s problémem s náramkem Mi BAND 2 a prosím o radu.

Na iPhone 5C (iOS 10) jsem začal používat aplikaci Mi Fit s náramkem Mi BAND 2 cca v lednu 2017 (náramek jsem dostal jako dárek). Vše fungovalo bez problémů až do doby, kdy jsem provedl tovární nastavení u iPhone (měnil jsem Apple ID), stáhl opětovně apku Mi Fit a pokusil se přihlásit. Bohužel jsem zapomněl heslo a tudíž se pokusil o jeho obnovu přes "Forgot password" na webu Xiaomi. Provedeno několikrát a to i pokusem o osobní verifikace mých údajů. ALE... Mám email účet na seznamu a nikdy nedošlo k doručení verifikačního kódu (ani do SPAMu). Jakoby na doménu .cz prostě žádný mail od xiaomi nechodil?

Na nově založený účet s MI Fitem se mi nedaří náramek spárovat s hláškou "Nelze najít náramek. Mějte náramek poblíž zařízení" a do starého účtu se nedostanu, protože heslo jsem zapomněl a nově zaslané údaje pro jeho reset mi prostě na doménu .cz nedorazí. :( Už jsem lehce zoufalý, nevíte prosím někdo, co s tím?

Díky Pt
 #303863  od jarke
 15 kvě 2017, 16:17
Naprosto stejná zkušenost, kód ani po mnoha pokusech a 14 dnech nedorazil a asi nejsme sami komu obnova hesla nechodí.

Odesláno z mého Lenovo K920 pomocí Tapatalk

 #303868  od mysak85
 15 kvě 2017, 16:51
Má někdo zkušenosti s přidáváním přátel? Dám ,,načíst kód" a vždy mi to zahlásí ,, Nejprve se připojte k síti" Zkoušel jsem jak na 3G, tak na WIFI, aplikace má všechna práva povolená, jak u mně, tak u kolegyně to nefunguje.
Aplikace Mifit 2.4.2, v náramku nejnovější firmware..

Pomůže s tím někdo?
 #304052  od -Pt-
 16 kvě 2017, 20:12
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
15 kvě 2017, 16:17
Naprosto stejná zkušenost, kód ani po mnoha pokusech a 14 dnech nedorazil a asi nejsme sami komu obnova hesla nechodí.

Odesláno z mého Lenovo K920 pomocí Tapatalk
Takže to nemá řešení a s použitím u iPhone už se mohu rozloučit??? To nikdo neměl ten samý problém s tím, že by ho vyřešil? :(

Díky Pt
 #304085  od sevenek
 17 kvě 2017, 08:48
Registruj si email na Google. Tam to chodí. Dříve měl také někdo problém, že na seznam mu to nepřijde.

Odesláno z mého ONE A2003 pomocí Tapatalk

 #304108  od -Pt-
 17 kvě 2017, 11:25
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
17 kvě 2017, 08:48
Registruj si email na Google. Tam to chodí. Dříve měl také někdo problém, že na seznam mu to nepřijde.

Odesláno z mého ONE A2003 pomocí Tapatalk
Jenže já mám ten svůj účet právě na seznam.cz a potřebuju se dostat do něj, nikoliv do google účtu :( Ten jsem si zřídil s tím, že holt oželím data ze starého účtu a napáruju náramek s novým účtem - bohužel :/

Dík Pt
 #304363  od jbs1
 19 kvě 2017, 11:15
Zdravím všechny - pořídil jsem si náramek MiBand 2, nainstalováno MiFit 2.4.2 (algoritmus 1.0.95), všechno se zdá funguje. Ale nemohu přijít na to, jak nastavit zobrazení času pouze jako čas (ne s datem, jak to mám já), hlavně kvůli tomu, že jsou větší čísla a je na to lépe vidět :-)
Přitom na všech fotkách náramku na webech je vždy zobrazen jen čas !! Pár stránek zpět je screenshot z aplikace, kde jsou volby najít náramek, umístění náramku (levá ruka), zobrazované položky náramku a formát času (vyberte formát času) .... ale toto u sebe v aplikaci MiFit nikde najít nemůžu :-( ... může někdo poradit? Předem díky.
 #304446  od Comentorr
 19 kvě 2017, 19:07
Ako sa predajcovia nabaľujú na čínskych produktoch a mimochodom, MiBand sa dal vybrať vybrať z naramku, takže kebyže máte niekto problém tak svižná reklamácia/zamenenieObrázek

 #304453  od dudilek
 19 kvě 2017, 19:45
Skús si podnikať, dodržiavať zákony a 2 ročnú záručnú dobu, platiť zamestnancov a hlavne pri nákupe platiť DPH. A ešte si popri tom všetkom spomeň na zisk. Potom z pusinky nedáš takú hlúposť...
 #304454  od Comentorr
 19 kvě 2017, 19:48
Ako jasné...máš pravdu...ale kto to tam kúpi, keď sa to dá kúpiť o polovicu lacnejšie...to je akoby si si kúpil auto za 20k a zistíš že ho môžeš kúpiť za 10k...zase sa treba na to pozerať aj z pohľadu spotrebiteľa
 #304456  od dudilek
 19 kvě 2017, 20:05
Ja sa na to tak pozerám, ale viem aj o čom je podnikanie a teda viem prečo tá cena taká byť musí.
Takisto viem ako spotrebiteľ, že nákupom v číne nemám komfort reklamácie ako napríklad v alze, vrátenie do 14 dní bez udania dôvodu a zvyčajne som nezaplatil DPH, takže sa ticho teším z ceny a držím hubu.

V konečnom dôsledku príspevky ako dávaš ty (a plno iných ľudí čo sa chvália nákupom mobilu bez dph) majú za následok tlak obchodníkov na dodržiavanie a sprísnenie legislatívy pri nákupe mimo eú - viď v čechách povinné výpalné dhl a pošty.
 #304500  od playman22
 20 kvě 2017, 00:09
odblokovanie smartfonu mi bandom pouzivas? ze ci to nieje tym, ze mi vydrzi len okolo 10 dni.. ale co je zaujimave, ze som zapol ten pulzovy asiatent a vydrz sa o trochu zvysila, namiesto znizenia
 #304800  od loly
 21 kvě 2017, 18:46
Asi pulzné dobíjanie :D
Vyskúšam až mi dorazí ten môj.
 #304922  od CUCU
 22 kvě 2017, 14:53
playman22 píše:odblokovanie smartfonu mi bandom pouzivas? ze ci to nieje tym, ze mi vydrzi len okolo 10 dni.. ale co je zaujimave, ze som zapol ten pulzovy asiatent a vydrz sa o trochu zvysila, namiesto znizenia
Jakého asistenta myslíš v čem jsi ho zapl

Odesláno z mého Redmi Note 3SE pomocí Tapatalk

 #305474  od game
 25 kvě 2017, 19:14
Chci se jen zeptat mám mobil na reklamaci a teď mi nejde přihlásit na náhradním mobilu na mifit, nesetkal se s tím někdo? Obrázek

Odesláno z mého HUAWEI MT7-L09 pomocí Tapatalk


Naposledy upravil(a) game dne 25 kvě 2017, 19:14, celkem upraveno 1 x.
 #305475  od game
 25 kvě 2017, 19:15
Chci se jen zeptat mám mobil na reklamaci a teď mi nejde přihlásit na náhradním telefonu na mifit, nesetkal se s tím někdo? Obrázek

Odesláno z mého HUAWEI MT7-L09 pomocí Tapatalk

 #305492  od Karlosek-K1
 25 kvě 2017, 22:06
Zkoušel jsem si přidat kamaráda přes qr code a vůbec nic to neudělá, ani opačně když to zkusí on. Kamarádovi, to vůbec nezaznamená žádný spánek, máte někdo nějakou radu, co bych mohl zkusit? Děkuji
  • 1
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 249 uživatelů dne 24 kvě 2015, 20:54

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení.

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat