[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #348892  od Endva3
 před 6 lety
Aké má označenie posledná verzia fw pre mi band2? Cez aplikáciu miFit mi po každom otvorení začne sťahovať aktualizáciu no nenainstaluje ju.. Je to otravné po každom otvorení čakať kým vyhodí chybu..
Verziu fw mam 1.0.1.58
Přílohy
Screenshot_2018-01-19-11-20-04.png
Screenshot_2018-01-19-11-18-34.png
 #348903  od _jis_
 před 6 lety
1.0.1.69
 #348958  od Endva3
 před 6 lety
Tak konecne sa podarilo nahodit posledny fw 1.0.1.69. Stiahol som starsiu verziu miFit a tam prebehla aktualizacia. Nechapem ako je mozne ze ak si niekto stiahne poslednu oficialnu verziu z google store tak je to nefunkcne...
_jis_ se to líbí
 #349028  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
tento problem som popisoval vyssie. viem ze v pondelok vecer pred spankom som mal splneny ciel a pozriem v stredu a zrazu mi svieti namiesto 5tisic krokov iba 3 tisic... Jedine riesenie ktore funguje je, ze kliknes na hlavnej stranke na kroky a potom mas detajl kazdeho dna a musis ist dozadu a nacita sa to potom spravne. Iba do podrobneho nahladu jednotlivych dni treba ist a nie do historie.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Komu se přerušila serie i když ji ušel, tak zkus projít jednotlivé dny a následně zavřít a otevřít aplikaci, mě to pomohlo :-)
Celý natěšený jsem vyzkoušel oba postupy, ale na můj problém toto nezabírá, ať se dívám přes kroky nebo historii, mám dva dny pusto prázdno.

A to není vše. K dovršení mé smůly mi dnes z ničeho nic umřel LG G Flex 2 (samozřejmě se to stalo jeden měsíc a dva dny po skončení dvouleté záruky). Celé dopoledne jsem ho normálně používal a před obědem mu najednou nešel rozsvítit displej. Po připojení k PC se ve správci zařízení hlásí jako QHSUSB__BULK, productID 9008 od Qualcomm, Inc., z toho plyne, že je po něm, je to nechvalně proslulá tzv. náhlá smrt, která postihuje LG telefony a oprava je možná pouze výměnou motherboardu. Teď z něho dostanu podržením všech tří tlačítek na 10s jenom zablikání LED a zobrazí se LG logo na pár sekund, pak se zase vypne.

Hned mě napadlo, vždyť já teď vlastně nemohu náramek odpárovat od Flexe, když je po něm, abych ho mohlo spárovat s novým telefonem. Přesto jsem na Xiaomi Mi A1 aplikaci Mi Fit z Obchodu Play nainstaloval, přihlásil jsem se svým Xiaomi účtem a světe div se, aplikace náramek hned nalezla a připojila. Uff... :astonished:
 #349036  od Funman
 před 6 lety
Už jsem to tu někde jednou psal. Náramek není spárován s telefonem, ale pouze s Xiaomi účtem.

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
 #349043  od Petrulin1
 před 6 lety
A myslíš si,že je to na beton 150% jistota? Protože někteří jsme takoví "ladiči" ,já třeba každou chvíli s něčím laboruju a když je člověk zapálený do akce,tak se lehko může stát,že se jaksi zapomene odpárovat,vymaže se MiFit a neštěstí je na světě. Takže je to na tuty,že nezáleží na mobilu,ale na účtu,ano?
Např. nedávno jsem někde klepl mobilem,večer malinký flíček v rohu,ráno rozteklý displej skoro komplet,ale cosi vidět ještě bylo,tak se mi horko těžko podařilo aspoň ten náramek odpárovat. Takže kdybych to neudělal,telefon bych zahodil,tak na jiném mobilu bych ten náramek normálně spároval,protože můj účet. Je to tak?
 #349044  od štír
 před 6 lety
Možná by to stálo za pokus, pokud někdo má možnost to testnout.. Ne vyhodit sparovany mobil ale zkusit to ostatní :-B
 #349059  od Funman
 před 6 lety
Já jsem to už nedobrovolně zkoušel.
Měl jsem původně Miband 2 spárován s Redmi 2. Pak mi odešla paměť, takže telefon úplně KO. Koupil jsem Redmi 3S, přihlásil do účtu, nainstaloval MiFit a přihlásil se. Normálně pak připojilo MiBand a načetly se všechny předchozí data.
A úplně stejnou zkušenost měl i kolega z práce.

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk


 #349068  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Už jsem to tu někde jednou psal. Náramek není spárován s telefonem, ale pouze s Xiaomi účtem. Obrázek
Pravdou ale je, že když hledáš na netu, tak je plný nářků lidí (např. na mi.com jsou taková vlákna dlouhá třeba desítky stran), kteří svůj původní mobil rozbili, ztratili, nebo jim ho ukradli a Mi Fit jim na novém mobilu hlásil, že už je spárovaný. A byli v pytli. Tak proto jsem měl tu obavu.

Je dost dobře možné, že Xiaomi od určité verze Mi Fitu toto změnilo, aby alespoň pro stejný účet uživateli bylo umožněno náramek spárovat s jiným zařízením, bez odpárování od původního.

Proto jsem zde svou zkušenost popsal.
 #349087  od dudilek
 před 6 lety
Imho to mohli byť prípady, kedy na novom mobile vytvorili nové konto, keďže mnoho ľudí prihlasovacie údaje stratí/zabudne.

A vtedy pri pokuse pripojiť náramok dostanú túto hlášku.
 #349088  od _jis_
 před 6 lety
Pak jsou to úplní trotlové, protože nic takového nezmiňovali.
 #349091  od Petrulin1
 před 6 lety
No,ale jako faktem je,že spousta lidí kolem mě si "něco" nainstaluje,zaloguje se tam (založí účet) a logovací údaje samozřejmě spolehlivě zapomene. Když jim servisuju mobily,nebo počítače,řeknu: dej mi přihlašovací údaje.Tlemí na mě jak vůl pod kopcem a absolutně neví. To fakt mohou být tyto případy a borci se samozřejmě v diskusi nepřiznají,že to zapomněli a zakládali nový účet.Věřil bych tomu.
Já už od jisté doby cokoliv kde loguju,tak si to prostě píšu. :-B
 #349107  od _jis_
 před 6 lety
To je samozřejmě nezbytné.
 #349129  od dudilek
 před 6 lety
Presne na to narážam, tiež mám plno ľudí v okolí takýchto prekvapených :).

Širšiu rodinu som už vyškolil....tam je zase problém nájsť ten papier s údajmi :)
 #349227  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Už jsem to tu někde jednou psal. Náramek není spárován s telefonem, ale pouze s Xiaomi účtem. Obrázek
Pravdou ale je, že když hledáš na netu, tak je plný nářků lidí (např. na mi.com jsou taková vlákna dlouhá třeba desítky stran), kteří svůj původní mobil rozbili, ztratili, nebo jim ho ukradli a Mi Fit jim na novém mobilu hlásil, že už je spárovaný. A byli v pytli. Tak proto jsem měl tu obavu.

Je dost dobře možné, že Xiaomi od určité verze Mi Fitu toto změnilo, aby alespoň pro stejný účet uživateli bylo umožněno náramek spárovat s jiným zařízením, bez odpárování od původního.

Proto jsem zde svou zkušenost popsal.
Krom jiných jsem čerpal z těchto témat a proto jsem měl tu obavu. Fakt si myslím, že to Xiaomi muselo nedávno změnit, se starší verzí aplikace a fw v náramku bych ho bez předchozího odpárování s novým telefonem nespároval.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #349228  od CUCU
 před 6 lety
Myslím že se tu řešilo i možnost odebrání na webu, ale osobně jsem nezkoušel.

Odesláno z mého Redmi Note 3SE pomocí Tapatalk

 #350305  od _jis_
 před 6 lety
Prohledej si toto vlákno na příspěvky ohledně přátel...
 #350320  od FJakub
 před 6 lety
tak to jsme zkoušel, ale nic jsme nenašel, je to že někomu to jde někomu ne. Ale nic co by mi pomohlo to spárovat. Budu rád za radu jestli někdo ví.
 #350324  od _jis_
 před 6 lety
No ale to je přesně ono, musíš se s tím zkusit poprat sám. Víc než jsi zde našel ti už k tomu nikdo neřekne.
Jedině, že bys uvedl, jaký máš mobil, jak jsi přihlášen ty a ten kamarád, pak by třeba někdo reagoval: "mám stejný mobil, stejný způsob přihlášení a fungovalo mi to / nebo také ne".
Na nedostatečný dotaz těžko čekat kloudnou odpověď.
 #350608  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
@_jis_ myslel jsem to pro všechny s problémem. A myslím instalovat verzi z GP
Měl jsem verzi z GP.

Takže jsem to udělal znovu, tentokrát úplně odinstalovat, restart, nová instalace, přihlášení.
Beze změny, ty dva dny stále chybí.
Zcela mnou nezaviněná chyba.
No, nasere to. :rage:
Náramek mám od května, jsem s ním velice spokojen, ale poslední dvě verze aplikace Mi Fit se nepovedly a možná ani poslední verze FW 1.0.1.69 pro náramek, kterou mám od 4. ledna. S verzí Mi Fit 3.2.4 jsem utrpěl kompletní ztrátu dat 13. a 14. ledna (vše je v těchto dvou dnech nulové). Od 17. ledna mám verzi 3.2.6 a i s tou už se mi minimálně 3x stalo, že předchozí den nebyl splněn cíl, přestože byl (v tomto případě jde o jinou chybu, protože data nebyla ztracena kompletně, naměřené hodnoty nebyly úplné). Naštěstí lze data pro předchozí den načíst znovu a tak opravit, ale to teď ode mě vyžaduje, abych to denně v aplikaci kontroloval a pro jistotu ten předchozí den znovu načítal. V předchozích verzích jsem se prostě spoléhal, že má náramek týdenní paměť pro data a aplikaci jsem otevíral jednou až dvakrát týdně a bylo to více jak půl roku v pohodě, bez jediného problému. Ale to teď nelze, protože série by se neustále přerušovala.

Díval jsem se Obchodu Play na poslední recenze:
Miroslav Varga - Ukončuje série bezdůvodně, už 3x, takže statistiky jsou k ničemu.

Frances Ponce - January 23, 2018 - Some data are not synced. I was quite happy with this app before but right now there are several lapses that would render mi band useless.

Dapper Danger - January 22, 2018 - When the steps count related bugs will removed, the app seems best compare to others.

himanshu arora - This app is not working with Oreo update
Dále si stěžují na nefunkční přátele, nemožnost se spojit / spárovat s náramkem, obecně na problémy s konektivitou s náramkem, čínské texty, detekce spánku se zhoršila, zhoršila se výdrž baterie.

Také jsem si všiml, že synchronizace s náramkem je dost často z neznámého důvodu pomalejší než dříve, z 0% na 100% to vždy skočí skoro okamžitě, ale někdy pak ještě dlouho trvá ta animace kruhu, než přestane. Mimochodem nemyslím si, že za všechny ty problémy může nekompatibilita aplikace Mi Fit s Android Oreo, jak někteří naznačují, protože tu kompletní ztrátu dat jsem měl s mobilem, který měl Android 6.0.1 a pro změnu ty tři neúplné dny jsem měl na 8.0.0.
 #350613  od jarke
 před 6 lety
Já po přečtení komentářů na GP jsem radši vůbec na 3.2.6 neaktualizoval, problémů bylo asi docela dost na apkmirror se v jeden den objevili 3 různé verze a ten den byl poslední návrat k upravené ver. 3.2.5.. takže asi s tou 3.2.6 těch problémů bylo asi dost.
Teď už tam naskakují ver. 3.2.7 tak snad ty beta verze otestují a dají na G.P něco vyzkoušeného.

Odesláno z mého Lenovo K920 pomocí Tapatalk

  • 1
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 297

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat