[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #394718  od cisarx.xx
 před 1 měsícem
štír píše:No a jak jsi myslel že ti náramek bude počítat kroky když ty budeš chodit a náramek ležet doma?????
Teraz si sa zabil. Ze by to nezvladol ten telefon ako ked nieje pripojeny naramok? Proste soft. vyvojarska chyba. Nemas projeny naramok a tel. sa hybe, aha, bude ratat kroky tel. Jak genialne. Nobelovku za mier pre mna

Odoslané z Redmi Note 5 pomocou Tapatalku

 #394720  od dudilek
 před 1 měsícem
Keď nie je v mi fit pripojené/spárované žiadne zariadenie, tak kroky počíta mobil. Keď sa pripojí mi band či bip, kroky sa preberajú zo zariadenia.
 #394763  od cisarx.xx
 před 1 měsícem
No a teraz konecne rychlo k veci. Pisal som na zaciatku, ze ked necham doma naramok, tak mam nula krokov v app mifit. Riesenie neustaleho manualneho odparovania naramku mi pripada ako pipik* riesenie. Ked som mal Samsung a samsung hodinky, tak ked som naramok nechal doma, kroky riesil telefon. Ked som mal naramok, tak naramok. Dufam, ze mi rozumiete. A ano, urcite sa najde pacient ktory si mysli, ze mu naramok doma na stole spocita kroky za cely den v praci. Si zabil a nie zabi sa. Prianie smrti je dost podle.
 #394767  od dudilek
 před 1 měsícem
Ja ti rozumiem, ale xiaomi nepracuje ako Samsung. Buď maj hodinky na ruke celý deň, alebo si kúp opäť Samsung.
 #394787  od cisarx.xx
 před 1 měsícem
dudilek píše:Ja ti rozumiem, ale xiaomi nepracuje ako Samsung. Buď maj hodinky na ruke celý deň, alebo si kúp opäť Samsung.
Tak uz rozumies, ze sa citim smutno. :(

Odoslané z Redmi Note 5 pomocou Tapatalku

 #394807  od dudilek
 před 1 měsícem
Ja rozumiem čo chceš od prvého príspevku, snažím sa ti vysvetliť že v mi fit to nejde.
 #394809  od cisarx.xx
 před 1 měsícem
dudilek píše:Ja rozumiem čo chceš od prvého príspevku, snažím sa ti vysvetliť že v mi fit to nejde.
Dakujem, teda moja tema je vyriesena k neuspechu potreby. :(

Odoslané z Redmi Note 5 pomocou Tapatalku

 #396231  od -Romik-
 před 3 týdny
Zdravím,
po aktualizaci aplikace Mi Fit se mi odpároval náramek a nešel znovu připárovat.
Aplikace mě donutia náramek hodit do defaultu a znovu se přihlásit k účtu.
Bohužel mi zmizela veškerá historie ušlých kroků, spánku za několik let zpět.
Toto info vždy bylo připárované k účtu kde jsem byl přihlášen.
Je možné se přes nějaké webové rozhraní přihlásit k účtu a podívat se, zda tam ty údaje jsou?
Díky za info.
 #396247  od dudilek
 před 3 týdny
U mňa aktualizácia bez problémov. Podľa mňa si vytvoril nový účet a preto tam nemáš históriu.
 #396257  od -Romik-
 před 3 týdny
Nemůžu to vyloučit, nicmně netuší, jak zjistím jestli jsem dříve nebyl přihlášen jinak.
Ať se přihlásim pod mailem nebo tel.číslem,tak je výsledek pořád stejný.
 #396272  od _jis_
 před 3 týdny
Nezlob se, ale to tu za tebe nikdo nevyřeší. Prázdná historie = nově založený účet.
Teoreticky to může být i ten tvůj původní, ale pouze pokud jsi v tomto účtu cíleně smazal všechna data. Nebo chceš říci, že jsi data smazal omylem a nevíš o tom? Ovšem pokud jsi byl původně přihlášen pod jiným a teď nevíš pod jakým, tak to je potom těžké.

> po aktualizaci aplikace Mi Fit se mi odpároval náramek a nešel znovu připárovat
Už jen toto je velmi prapodivné, protože to vůbec není normální chování. Např. mě se již aplikace MiFit aktualizovala 23x a nikdy to neskončilo odpárováním náramku.
 #396277  od _jis_
 před 3 týdny
Ne, to nemusíš. Ba naopak, dej vědět, pokud zjistíš, co se ve skutečnosti stalo a pokud získáš opět přístup ke svým datům.
Např. pokud ti to pomáhal kdysi někdo rozchodit, tak ho kontaktuj, zda si nevzpomene, jak nastavil tvůj účet.
 #396283  od štír
 před 3 týdny
Mám Mi band 2 přes dva roky a tím pádem MiFit aktualizován X krát X krát FR a kromě období kdy MiFit okrádál o pár set kroků jsem nikdy neměl problém....
 #396339  od -Romik-
 před 3 týdny
Jediny co me napada, ze mi bylo aplikaco vnuceno naramek nastavit do defaultu.
3x jsem to vymacknul ze nechci, ale pak uz nebyla jina cesta.
Pokid spolu s tim byla smazana i data z uctu, nedokazu rict.
V tehlech vecech jsem celkem zabehnutei a malokdy prosim o radu, ale tady jsem vážně v koncich
Psal jsem na podporu, ale moc tomu nedávám.
Osobne tipuju, ze se mi z nejakyho duvosu priradil ke stavajicimu tel.cislu a mailu novy ucet, ktery nedokazu prepatovat na ten stary.
Soudím podle toho, ze jsem se prihlasoval mailem, nebo cislem a bracha mel muj ucet v přátelích a tento ucet se ku uz neaktualizujey tvari se jako mrtvý.
Nicmene ja se prihlasuju porad stejne a stejne se to tvari jako novy ucet a na starý netusim jak se dostat.
Chapu, ze to vypada jako moje neschopnost, ale tak blbej zase nejsem ;-)
_jis_ se to líbí
 #397441  od mratin
 před 2 týdny
Ahoj, dnes jsem vyměnil telefony z předchozího Redmi Note 3 na Mi A2 a když jsem chtěl nastavit vibrování při budíku v telefonu, tak tam tohle v nabídce není. Je možné, že to jde jen na telefonech s MIUI? Díky
 #397788  od matata
 před 2 týdny
Ahoj,
pri pokusu o prohlaseni do mifit mi to pise nejaky blabol ze je ucet suspendovan, poradi nekdo prosím co s tím?

Mam tam dva roky dat z naramku a z vahy.... :-(

mapr Aplikace mihome mi normalne s uctem funguje, na account.xiaomi se take normalne prihlasim...

Video:
 #397808  od _jis_
 před 2 týdny
Dokonce ani to tvé video není dostupné.
 #397827  od matata
 před 2 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
Dokonce ani to tvé video není dostupné.
Opraveno, íky za shlednuti a pomoc
 #397962  od x2x2
 před 2 týdny
V poslednej dobe mi prestal mi band (1s) vibrovat pri prichadzajucom hovore. V mi fit (3.5.3) mi vyhodi toto. MIUI mam najnovsiu 8.11.1.Obrázek
  • 1
  • 288
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat