Dobrý den,
obracím se na zkušené s problémem s náramkem Mi BAND 2 a prosím o radu.
Na iPhone 5C (iOS 10) jsem začal používat aplikaci Mi Fit s náramkem Mi BAND 2 cca v lednu 2017 (náramek jsem dostal jako dárek). Vše fungovalo bez problémů až do doby, kdy jsem provedl tovární nastavení u iPhone (měnil jsem Apple ID), stáhl opětovně apku Mi Fit a pokusil se přihlásit. Bohužel jsem zapomněl heslo a tudíž se pokusil o jeho obnovu přes "Forgot password" na webu Xiaomi. Provedeno několikrát a to i pokusem o osobní verifikace mých údajů. ALE... Mám email účet na seznamu a nikdy nedošlo k doručení verifikačního kódu (ani do SPAMu). Jakoby na doménu .cz prostě žádný mail od xiaomi nechodil?
Na nově založený účet s MI Fitem se mi nedaří náramek spárovat s hláškou "Nelze najít náramek. Mějte náramek poblíž zařízení" a do starého účtu se nedostanu, protože heslo jsem zapomněl a nově zaslané údaje pro jeho reset mi prostě na doménu .cz nedorazí. :( Už jsem lehce zoufalý, nevíte prosím někdo, co s tím?
Díky Pt
obracím se na zkušené s problémem s náramkem Mi BAND 2 a prosím o radu.
Na iPhone 5C (iOS 10) jsem začal používat aplikaci Mi Fit s náramkem Mi BAND 2 cca v lednu 2017 (náramek jsem dostal jako dárek). Vše fungovalo bez problémů až do doby, kdy jsem provedl tovární nastavení u iPhone (měnil jsem Apple ID), stáhl opětovně apku Mi Fit a pokusil se přihlásit. Bohužel jsem zapomněl heslo a tudíž se pokusil o jeho obnovu přes "Forgot password" na webu Xiaomi. Provedeno několikrát a to i pokusem o osobní verifikace mých údajů. ALE... Mám email účet na seznamu a nikdy nedošlo k doručení verifikačního kódu (ani do SPAMu). Jakoby na doménu .cz prostě žádný mail od xiaomi nechodil?
Na nově založený účet s MI Fitem se mi nedaří náramek spárovat s hláškou "Nelze najít náramek. Mějte náramek poblíž zařízení" a do starého účtu se nedostanu, protože heslo jsem zapomněl a nově zaslané údaje pro jeho reset mi prostě na doménu .cz nedorazí. :( Už jsem lehce zoufalý, nevíte prosím někdo, co s tím?
Díky Pt