[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #348486  od CUCU
 před 6 lety
afilip píše:Po dvou letech jsem koupil nový Mi Band 2. U toho starého už nebylo vidět na displej. Koupil jsem ho na Aliexpress. Přišel s novým firmware, takže nemohl být starší než cca 1,5 měsíce od výroby. Odpároval jsem starý náramek, a připojil nový. V nastavení jsem nic neměnil. používám docela dost notifikací, Mi Fit a Mi Band Tools. Starý náramek vydržel nabitý 6 dní, nový vydrží 22 dní. Jsem docela překvapený :-P
Tak to je paráda, gratuluju ta výdrž ke super.

Odesláno z mého Redmi Note 3SE pomocí Tapatalk

 #348584  od David Šedivý
 před 6 lety
Nazdar hoši.

Stala se taková věc a nevím jestli je to těmi novými verzemi MiFit nebo firmwarem. Tak nějak to z GP vše aktualizuji automaticky a neřeším verze. Ale po tom co jsem si stěžoval na neskutečně malou výdrž baterie a náramek reklamoval jsem dal na jednu z vašich rad a nechal náramek jen tak ležet na stole. Byl odpárovaný a účet odhlášený z MiFitu a nakonec jsem i apk smazal z telefonu. Přesto se náramek za 1,5 dne vybil a to tak, že totálně až se úplně vypnul. Takže jsem ho znova nabil na 100% do telefonu znovu nainstaloval MiFit, náramek spároval a světe div se. Od soboty 5:00 do teď šlape a teď mám ještě 75% baterky. Možná je potřeba tu baterku nějak naformátovat, tak jako se to dělalo dříve s baterkama v mobilech, že se muselo 3x úplně nabít a pak zase nechat úplně vybít. Těžko říct.

Další postřeh. Jak psal @4technik na straně 276 o tom, že se mu zdá nějaký problém s BT, tak mě taky. Náramek se dost často odpojuje od telefonu i když jsou třeba jen 1/2 metru od sebe. Telefon jsem už několikrát restartoval.
Co se týče čínských znaků, tak těch teď v apk taky pár mám, a série nevím, žádné velké zatím za těch 10 dní nemám a ani je nějak zvlášť nesleduju.

No a ještě jedna věc. Je zde poslední zpráva od GearBestu.
Navrhli mi 3 řešení.
1) vrátí mi na účet 7 USD (nesmysl - banka by to sežrala za převod USD/Kč)
2) vrátí mi 7 USD do peněženky na GB, které bych mohl použít při dalším nákupu
3) za 8USD mi pošlou nový Mi Band 2

Zvoli jsem možnost 3). Normálně Mi Band 2 za 8 USD nekoupíš a buď bude jako záložní nebo z něho udělám dárek pro ženu.
 #348701  od jogobelo
 před 6 lety
Zdar, rýchlý dotaz, ťažko sa mi to tu hľadá, tak ak môžem dotaz: akú aplikáciu používate aby Vám upozorňoval na prichádzajúci hovor aj s menom . Ja som mal doteraz MI Bandage, ale už je to v premiovej verzii :cry:
 #348703  od štír
 před 6 lety
Pokud si nastavis mobil do angličtiny budeš tam mít v MiFit tuto možnost taky. Jinak já používám Mi Band Tools
 #348711  od Endva3
 před 6 lety
Zdravím. Dnes mi prišiel nový Mi band 2. Sparovanie a nastavenie prebehlo ok. Ako náhle vyskočí že instaluje novy fw do naramku tak inštalácia skončí hlaskou ze sa nepidarilo aktualizovať.
Skusane viac krat.. Vymazanie aplikácie a znova nastavenie nepomohlo.. Co s tym?
 #348719  od dudilek
 před 6 lety
Páni tak som sa nasral!

Ešte včera som mal šnúru cieľov na čísle 108. Dnes som opäť splnil cieľ, išiel som pozrieť štatistiku a tam mi zrazu svieti že šnúra iba 74 dní!

Nesplnenie cieľa vraj bolo 5.11.17, pozriem históriu a tam v daný deň že počet krokov okolo 3000 a cieľ samozrejme nesplnený.

Na 1000% viem že tam tie kroky boli a cieľ bol splnený!

 #348720  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Zdravím. Dnes mi prišiel nový Mi band 2. Sparovanie a nastavenie prebehlo ok. Ako náhle vyskočí že instaluje novy fw do naramku tak inštalácia skončí hlaskou ze sa nepidarilo aktualizovať.
Skusane viac krat.. Vymazanie aplikácie a znova nastavenie nepomohlo.. Co s tym?
Vyzkoušej to s jiným telefonem.
 #348733  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak jsem spustil aplikaci a k mému překvapení mi série skončila 13. ledna po 232 dnech. :cry:

Kompletní data (kroky i spánek) za včerejšek a předvčerejšek mi chybí. Jsem si jist, že jsem oba denní cíle splnil, náramek vibroval, i jsem se večer na něj díval o kolik jsem cíl překročil, jen jsem asi tyto dva dny nespouštěl aplikaci (tedy popravdě vůbec si tím ale nejsem jist, je možné že jsem ji spouštěl a že bylo vše v pořádku).

Tak jsem aplikaci ukončil, smazal jí data, restartoval mobil, znovu se přihlásil, ale ty dva dny v ní stále chybí a série je ukončená. To spíš vypadá na chybu na straně serveru, třeba u nich došlo ke ztrátě dat, ale to by nás asi bylo víc.
Až dnes jsem si všiml zajímavé nesrovnalosti v aplikaci Mi Fit. Na základní obrazovce Souhrn stále vidím ty dva chybějící dny 13. a 14. ledna, nad nimi jsou čínské znaky a 232 dní předchozí série (v angličtině je tam Streak a pod ním Personal best: 232 days). Od pondělí 15. ledna mám novou sérii 4 dny. Takže bez toho přerušení bych měl nyní sérii dlouhou 232+4=236 dní.

A teď ta nesrovnalost: Na obrazovce Profil v záhlaví vpravo je Splněný cíl 236.

Jako kdyby aplikace na jedné obrazovce nesprávně hlásila ukončení mé série a na druhé obrazovce správně indikovala, že stále pokračuje.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Páni tak som sa nasral!

Ešte včera som mal šnúru cieľov na čísle 108. Dnes som opäť splnil cieľ, išiel som pozrieť štatistiku a tam mi zrazu svieti že šnúra iba 74 dní!

Nesplnenie cieľa vraj bolo 5.11.17, pozriem históriu a tam v daný deň že počet krokov okolo 3000 a cieľ samozrejme nesplnený.

Na 1000% viem že tam tie kroky boli a cieľ bol splnený!
Můžeš to prosím ověřit na svém mobilu?
 #348737  od dudilek
 před 6 lety
personal best a počet splnených cieľov sú 2 rozdielne údaje

ja mám splnených cieľov 862 a šnúru "personal best" 74.

personal best je teda číslo šnúry, ktoré sa ti podarilo získať a počet splnených cielov je ich počet za celý čas, nezívisle od šnúry.

napríklad: podarí sa ti urobiť šnúra 20dní, ďalší deň cieľ nesplníš a začna sa ti počítať nová šnúra cieľov...podarí sa ti urobiť šnúru 30 dní...

teda personal best sa ti zmení z 20 na 30 a počet cieľov bude 50.
_jis_ se to líbí
 #348746  od _jis_
 před 6 lety
@dudilek: Dík moc za vysvětlení, nejen že jsem u toho druhého čísla Splněný cíl blbě pochopil, co přesně znamená, ale ještě jsem měl chybu ve svém výpočtu/úvaze (náročné školení od pondělka se na mě podepsalo), zapomněl jsem započítat ty dva ztracené dny. :flushed:

Takže teď bych měl správně mít Streak dlouhý 232+2+4=238 dní.
Mě to naštvalo o to víc, že jsem Streak držel od prvního dne, co jsem si náramek pořídil.

Stačí si vyhledat ["mi band 2" lost streak] a zjistíte, že v tom nejsme sami a dělo so to i v předchozích verzích.
Zde je např. rada, jak vrátit chybějící data (do 24h): Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

@štír: Už jsme několikrát zažili změnu textu z češtiny do čínštiny s novou verzí a při dalších aktualizacích pak doplnili i český překlad. Do angličtiny už to přeložené je. Z tohoto bych obavu neměl.
 #348768  od dudilek
 před 6 lety
Ja som už jednu obrovskú šnúru stratil pri prechode z mi band na mi band 2, kedy som robil aktualizáciu aplikácie z verzie 1.3 na verziu 2 niečo.

V tej starej verzii ešte fungovali oddychové dni, ktoré si mohol aplikovať na aktuálny deň, kedy si nesplnil cieľ...bol si povedzme chorý...tak si vybral oddychový deň a ten deň sa ti označil ako splnený a šnúra zachovaná.
Za každý splnený týždeň si dostal bonus 1 oddychový deň. Ja som ich mal v zásobe cez 20 :).

No a po tej aktualizácii mi to oddychový deň označilo ako nesplnený cieľ a bol som v pr...
 #348775  od Endva3
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Zdravím. Dnes mi prišiel nový Mi band 2. Sparovanie a nastavenie prebehlo ok. Ako náhle vyskočí že instaluje novy fw do naramku tak inštalácia skončí hlaskou ze sa nepidarilo aktualizovať.
Skusane viac krat.. Vymazanie aplikácie a znova nastavenie nepomohlo.. Co s tym?
Vyzkoušej to s jiným telefonem.
Skúšané na druhom tel.no výsledok rovnaký. Na konci aktualizacie skonci chybnou hláskou.. Kde moze byt problem?Neda sa nejako manualne nahodit fw?
 #348781  od _jis_
 před 6 lety
Nedá, tak už jedině reklamace.
 #348830  od ronskispeed
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Páni tak som sa nasral!

Ešte včera som mal šnúru cieľov na čísle 108. Dnes som opäť splnil cieľ, išiel som pozrieť štatistiku a tam mi zrazu svieti že šnúra iba 74 dní!

Nesplnenie cieľa vraj bolo 5.11.17, pozriem históriu a tam v daný deň že počet krokov okolo 3000 a cieľ samozrejme nesplnený.

Na 1000% viem že tam tie kroky boli a cieľ bol splnený!
tento problem som popisoval vyssie. viem ze v pondelok vecer pred spankom som mal splneny ciel a pozriem v stredu a zrazu mi svieti namiesto 5tisic krokov iba 3 tisic... Jedine riesenie ktore funguje je, ze kliknes na hlavnej stranke na kroky a potom mas detajl kazdeho dna a musis ist dozadu a nacita sa to potom spravne. Iba do podrobneho nahladu jednotlivych dni treba ist a nie do historie.
dudilek se to líbí
 #348836  od CUCU
 před 6 lety
Koukám že tam máš položku poslední aktivita, ru jsem u sebe nikdy neměl, dá se to zapnout někde nebo je to verzí.

Odesláno z mého Redmi Note 3SE pomocí Tapatalk

  • 1
  • 276
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 297

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat