[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #379669  od Dávid Polák
 před 5 lety
Dobrý den. Zakoupil jsem si hodinky Xiaomi Miband 3. Nejdřív se mi do aplikace Mifit nakonec podařilo přihlásit ale nešel mi zpárovat s aplikaci. Rozhodl jsem se aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Nepomohlo. Teď už se do aplikace ani nemůžu přihlásit. Zkoušel jsem to přes Google, Facebook.
Můžete mi prosím poradit co s tím ?
 #379746  od CUCU
 před 5 lety
Nejlepší je se přihlásit přes xiaomi účet. S tím jsem nikdy neměl problém.

Odesláno z mého Redmi Note 3 PRO SE pomocí Tapatalk

 #379957  od dudilek
 před 5 lety
Hrozne ma vytáča to vypínanie bluetooth!
Som aktuálne pri mori a na pláži sa mi BT vypne každú chvíľu. Stačí nechať mobil pri lehátku a ísť sa okúpať do mora... To je potom funkcia zobrazenie notifikácie keď som opäť v dosahu úplne nahovno, lebo BT sa vyplo.

Zakázať mi fit práva na ovládanie bluetooth nepomohlo. Šetrenie batérie nepoužívam žiadne.


Takže dočasné riešenie je pripojiť si BT slúchadlá a nechať ich prepojené celý pobyt na pláži :) hudba v nich hrať nemusí našťastie :)
 #379964  od _jis_
 před 5 lety
S tím jsem se nesetkal, třeba je to chyba MIUI, nebo daného modelu.
 #379986  od dudilek
 před 5 lety
Ja som si tiež myslel že tento problém nemám keď ho tu pár ľudí popisovalo...v skutočnosti som iba nebol dostatočne dlho od mobilu. 5-10 minút nestačí. Až cca 15-20 minút a mi fit vypne bluetooth.
 #379990  od _jis_
 před 5 lety
Loni jsem plaval v moři třeba hodinu a půl v kuse a to hodně daleko od mobilu a nikdy se mi Bluetooth v mobilu nevypnul. Hlavně si nedovedu představit, proč by nějaká aplikace sama od sebe bez vědomí uživatele vypínala BT, nebo např. Wifi.
 #380007  od _jis_
 před 5 lety
Verze 3.3.0.2, kterou jsem měl od února do 8.7. mi nic takového nedělala, 8.7. jsem přešel na verzi 3.4.2 a ta byla také v pohodě. A to jsem prosím třeba celý den dělal na zahradě, daleko od mobilu. Od pátku 27.8. mám verzi 3.4.4 a s tou jsem se ještě od mobilu nevzdálil na víc jak 10 minut.
Jaká verze tě zlobí?
 #380026  od dudilek
 před 5 lety
3.4.3 aktuálna z Google play.
Keď tu o tom chalani písali, tak som ešte odpovedal že ten problém nemám, v robote idem občas mimo dosah, ale vždy som sa do pár minút vrátil a hodinky sa pekne vždy spojili.

No stačilo ísť na pol hodinu preč a po návrate pozerám, hodinky sa nejak dlho nevedia spojiť s mobilom... Kontrolujem mobil a tam vypnuté BT. Pritom BT nikdy nevypínam a beží mi nonstop. Tak som si spomenul na tento problém.
Verzia miui sa nemenila, iba aktualizácie mi fit.
 #380051  od _jis_
 před 5 lety
S tou verzí Mi Fit z Google Play to je zajímavé, protože já měl z Google Play verzi 3.4.2 a ta se v pátek zaktualizovala na 3.4.4, ne na 3.4.3.
 #380056  od _jis_
 před 5 lety
@gogocar: Zajímavé...
Obrázek
 #380058  od gonzo
 před 5 lety
Tohle mi delala Epic Rom. S orechodem na MIUI 10 BT uz funguje jak má
dudilek píše:Ja som si tiež myslel že tento problém nemám keď ho tu pár ľudí popisovalo...v skutočnosti som iba nebol dostatočne dlho od mobilu. 5-10 minút nestačí. Až cca 15-20 minút a mi fit vypne bluetooth.
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

 #380182  od Dávid Polák
 před 5 lety
Už asi 4 den zkouším spárovat Mi Band 3 s telefonom Xiaomi Redmi 4X v aplikaci Mifit...Neúspěšně!! :-/ po otevření Bluetooth v Nastavení mám napsáno že telefon s Mi band 3 spárován. Tak nechápu kde je problém. Nemáte nějakou radu ?
Naposledy upravil(a) Dávid Polák dne 29 Čer 2018, 16:10, celkem upraveno 1 x.
 #381974  od lojkas
 před 5 lety
caute. Mate nejaky zpusob aby se mi na mibandu3 neukazovaly cinske znaky a ja mel telefon v cestine ? kdyz ho prepnu do EN tak MB3 mam anglicky, ale jakmile to vratim zpatky tak znovu cinske znaky
 #383359  od myschovip
 před 5 lety
Cau,
chcem si kupit MiBand 3 ale aky je vlastne rozdiel medzi cinskou a globalnou verziou? ved do cinskej verzie mozem nahrat anglicky jazyk, su rozdiely aj v niecom inom?
 #383548  od teecko
 před 5 lety
ahojte, nemáte niekto skúsenosť? V telefóne Redmi 6 s global rom sa nemôžem prihlásiť do aplikácie MiFit. Keď zadám "PRIHLÁSIŤ" prebehne autorizácia a potom vypíše, že účet neexistuje a ponúkne mi voľbu na založenie nového účtu. Pritom v telefóne som s týmto účtom riadne prihlásený. Aplikáciu som niekoľkokrát preinštaloval, telefón niekoľkokrát reštartoval, na účte som zmenil heslo, účet som viackrát verifikoval aj cez mail, aj cez sms. Nič nepomáha, neviem si s tým poradiť. Ďakujem za pomoc
 #383694  od Bobanovicz
 před 5 lety
Dávid Polák píše:Už asi 4 den zkouším spárovat Mi Band 3 s telefonom Xiaomi Redmi 4X v aplikaci Mifit...Neúspěšně!! :-/ po otevření Bluetooth v Nastavení mám napsáno že telefon s Mi band 3 spárován. Tak nechápu kde je problém. Nemáte nějakou radu ?
Odpáruj náramek v bt telefonu a potom ho páruj v MiFit.
  • 1
  • 287
  • 288
  • 289
  • 290
  • 291
  • 297

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat