[oxygen]
 #368462  od egee
 před 6 lety
Chronus v akci
Screenshot_2018-05-14-17-49-20-757_com.teslacoilsw.launcher.png
 #374725  od egee
 před 5 lety
Poraďte neofiko servis - mám utopený mobil.
 #378349  od degoo
 před 5 lety
dnes predstaveny Mi Max 3 ,dufam ze tu pribudne samostatne vlakno Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #378833  od sagitarius
 před 5 lety
Taky bych byl pro samostatný vlákno. Jsem zvědavej, kdy se objeví v ČR, a jestli bude mít konečně B20. Můj Max2 chce potomka, tak už čekám.
 #378901  od Petrulin1
 před 5 lety
Chlapci,tak proč to píšete sem? Prostě založte nové vlákno? Kde je problém? :-D
 #378907  od sagitarius
 před 5 lety
Když už chceš radit chytráku, tak si nejdřív nastuduj, jak fórum funguje- anebo nám ho založ ty, možná ti to dojde.
 #378943  od Petrulin1
 před 5 lety
Z Tvého agresivního výpadu jsem pochopil,že to asi není tak jednoduché,viď? Tak promiň. :joy:
 #381923  od JančiMimax
 před 5 lety
Zdravím, potrebujem pomôcť s dvoma problémmi:

a.) V telefónnom zozname mi začalo suplovať telefónne čísla, viď obrázok.

b.) ako nastaviť v prehrávači prehrávanie piesní v poradí v akom sú zoradené v zložke a nie podľa abecedy.

Ďakujem.
 #387574  od Petrulin1
 před 5 lety
Nevidim nikde vlakno o MIUI 9,tak to napíšu sem, jelikož mám Max 2.
Po aktualizaci appky Čistič, došlo k nepříjemné věci. Předtím si čistič projel mobil a nabídl mi soubory k čištění. Mám na kartě instalacky aplikací. Hodně. Čistič mi je vždy nabídl ke smazání. Ale šlo udělat to, že u položky "Instalační balíčky" se odtrhla fajfka a tím pádem byly všechny instalační balíčky při čištění ignorovany. Teď tam fajfku nevidím a musím jednu po druhé tu instalacku odskrtnout, aby ji čistič nesmazal. Objevil jsem volbu "přidat do výjimek", ale to nic moc neřeší, protože těch souborů tam mám opravdu hodně, možná 200.To by bylo na hodinu. Kdyby to šlo přidat do výjimek hromadě, bylo by to fajn, ale to nikde nevidím. Má někdo tip, jak na to? Jako je úžasné, že tam teď lítají krásné bubliny, ale zmizela důležitá funkce.
 #387909  od Slayer6
 před 5 lety
Ahoj....mám to stejně a dost mne to štve. Zatím jsem na žádné ulehčení nepřišel :(
 #387924  od Petrulin1
 před 5 lety
V nastavení aplikace jsem odinstaloval aktualizace a zakázal automatický update.
 #402566  od egee
 před 5 lety
Problém s BT připojením?

This is Hongkong customer service centre. Really sorry for the inconvenience. I would request you to try connecting the Bluetooth with another device to have a check. Also, kindly follow the below mentioned steps.

1. Turn off Bluetooth

2. Go to Settings >> Running Apps >> click on Bluetooth, kill all Bluetooth connections

3. Restart your phone

If the issue persists, kindly follow the below mentioned steps.

1. Go to Settings

2. Select Installed Apps, then to All

3. Select Bluetooth Share

4. Select Clear Data

If the issue persists and the test fails, would request you to follow the below mentioned steps:

Sign Out from your Mi Account : -

1. Go to Settings

2. Select Mi Account

3. Then confirm to Sign Out

Create a Backup : -

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a Backup would be created

For Finding Backup File:-

1. Go to Internal Storage

2. Select MIUI

3. Select Backup

4. Select All Backup

(Note:- Please save the Backup file in your PC/ Laptop, so that your important data would be prevented)

Factory Data Reset:-

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

Any other questions,please feel free to contact us:[email protected] .

Best Regards.
 #453270  od slofman
 před 4 lety
Ahoj, nejde mi odoslať nové téma a to Rozbitý display, tak vás poprosím v tomto vlákne.
Mám Mi Max 2 ktorý keď som prvý krát rozbil známy mi z ebay objednal a vymenil display, a ten sa mi podarilo znova rozbiť. Aj tak nejako slabo držal, na obojstrannej páske. Môžete mi poradiť odkiaľ objednať nový displey a čím ho nalepiť? Známeho už nechcem otravovať a chcem aby to dobre držalo, na tu obojsttrannú pásku sa mi to nepozdáva. V aplikácii Device Info HW mi píše typ Touchscreen nejaký focaltech, to je ten tip ktorý mám objednať?
Fotky ako sa to odlepuje tu: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat