[Nezaradené témy]
 #500737  od gun41
 před 3 lety
Dobrý deň
chcem sa opýtať, zákazník u mňa kupoval Xiaomi Redmi 9C, nastavil si MI účet, resetoval telefón a samozrejme si nepamätá heslo. Heslo som resetoval cez stránku id.mi.com, všetko prešlo vpohode, prihásim sa pod jeho číslom a novým heslom na PC ale telefón nechce prijať nove heslo. Je pripojené na wi-fi, resetoval som ho ešte raz a ani tak to nejde. Treba počkať nejaký čas kým to dôjde telefónu alebo robím niečo zle.
Ďakujem

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat