[Nákup Xiaomi]
 #241668  od jenicekk
 před 7 lety
Tak to máš prostě super podmínky jak v dhl tak na české poště, až budu něco objednávat z ciny vezmu to raději přes tebe jak to tak čtu.

Odesláno z mého MI MAX pomocí Tapatalk
 #241675  od MirecPB
 před 7 lety
U nas v SR som platil ked mi jeden neprevzal zasielku a ta sla po 18 dni zas spat ku mne. Ale bolo to malo, dake 2€ mam pocit. To len tak mimo temy ked sa to tu riesi.
 #241678  od davfiala
 před 7 lety
jenicekk píše:Od kdy tam takovou věc dhl má prosímte a kolik taková služba stojí, urcite ti nebudou balíky vozit přes celý svět tam a zpět za jednu cenu, to je absurdní

Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk
Odjakživa.
 #241682  od jenicekk
 před 7 lety
Není to absolutně pravda, co máme přímé Info od xfs tak za každý balík zaslány zpět platí dhl, to že nějaky mongol někdy nepřevzal balík a tím to pro něj skončilo neznamená že tohle funguje.

Odesláno z mého MI MAX pomocí Tapatalk
 #241728  od Mickie
 před 7 lety
Kupoval jsem před necelými dvěma roky z xfs a měl jsem do dvou dnu mobil doma i s nainstalovanou českou ROM, měl jsem za to že sklad měli někde v Evropě. Teď tu čtu spoustu negativních zkušeností a na stránkách vidím, že sklad je v asii, mohl by mě prosím někdo sdělit co se tedy měnilo ? Znamená to tedy že za každý mobil se teď musí doplatit DPH a clo když je to z číny?
warpcore5 se to líbí
 #241738  od jasix
 před 7 lety
Stručně: Sklad v EU zrušen. Posílá se nyní přímo z Číny. Chvilku jim trvalo než zjistili, že celník se nespokojí s označením zásilky jako dárku nebo uvedením nižší ceny. Po pár zachycených zásilkách a nespokojených zákaznících přichází náprava v podobě DHL zásilek přes Anglii( kde to někdo přepošle do Čr). Když to funguje u Top One, proč vymýšlet něco nového :) Takže shrnutí: nyní už DPH opět nehrozí, rychlost doručení by měla být cca 10 dní a servis v Brně.

Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk
jenicekk se to líbí
 #241756  od mano
 před 7 lety
Tolko reco okolo nicoho doslova je to proate cinsky obchod aj vzdy bol.. tak nechapem co sa tu vsetci rozculuju :D
 #241830  od Mio
 před 7 lety
jasix píše:Stručně: Sklad v EU zrušen. Posílá se nyní přímo z Číny. Chvilku jim trvalo než zjistili, že celník se nespokojí s označením zásilky jako dárku nebo uvedením nižší ceny. Po pár zachycených zásilkách a nespokojených zákaznících přichází náprava v podobě DHL zásilek přes Anglii( kde to někdo přepošle do Čr). Když to funguje u Top One, proč vymýšlet něco nového :) Takže shrnutí: nyní už DPH opět nehrozí, rychlost doručení by měla být cca 10 dní a servis v Brně.

Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk
thanks for update, aspon uz viem, ze nemam ocakavat moju zasielku od minuleho pondelka do 3 dni ak cici*a...
 #242029  od Kubajdí
 před 7 lety
Ahojte,

dnes mi došel telefon z XFS cca po 14 dnech a neplatil jsem žádnou daň... Naštěstí :-) Jinak komunikace nic moc... Ale hlavní je, že to došlo a v pohodě :-) Tak že bych se nebál z XFS objednávat :-) Musíte být trpělivý a né hned nadávat na XFS... Nikdo za to nemůže, že občas stopnou na celnici zásilku, ale je možné, že už to zase funguje bez stopnutí a krásně vám to dojde bez daně :-) Každý musí vyzkoušet sám. Já bych se toho asik už nebál ;-)
 #242392  od Erik117
 před 7 lety
Kubajdí píše:Ahojte,

dnes mi došel telefon z XFS cca po 14 dnech a neplatil jsem žádnou daň... Naštěstí :-) Jinak komunikace nic moc... Ale hlavní je, že to došlo a v pohodě :-) Tak že bych se nebál z XFS objednávat :-) Musíte být trpělivý a né hned nadávat na XFS... Nikdo za to nemůže, že občas stopnou na celnici zásilku, ale je možné, že už to zase funguje bez stopnutí a krásně vám to dojde bez daně :-) Každý musí vyzkoušet sám. Já bych se toho asik už nebál ;-)
A ked ti to prislo rovno domov, kupoval si to cez ten ich novy sposob zasielania ?
 #242400  od strom
 před 7 lety
Včera mi přišla zpráva z DHL, že chtějí podklady k procleni. Telefon z Xfs. Jsem zvědav, jak se Xfs přihlásí k tomu, že jsem jim zaplatil těch 5% "připojištění". Doufám, že to nebude komunikace na 5 mailů jako se vším, kdy se budeme jako domlouvat, o co vlastně jde a jestli jsem si tím jistej. .

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 #242794  od jonah
 před 7 lety
Jen aby to nevyřešili jako u mě - slíbili mi 10EUR poukázku na další nákup, ale už mi jí zapoměli poslat :D
Stejně bych jí nevyužil...
 #242801  od Ligin
 před 7 lety
Měl jsem před měsícem to samé, s tím že na stránkách měli u ceny poznámku že v ceně jsou zahrnuty veškeré poplatky. Tak jsem jim napsal a poslali mi 10e voucher tak jsem jim napsal znovu že mi nejde o DPH ale o to zastupování dhl 550,- a že v době objednávky neměli jinou možnost objednání než přes dhl. Už se neozvali. Tak počítám že voucher pouziju na miband2 a poohlednu se na aliexpress jak na tom jsou s cenami. Mám z XFS tři telefony dvoje sluchátka a pár dalších věcí a trochu jsem doufal že to vezmou v potaz a těch 550,- vynahradí ... [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Odesláno z mého Redmi 3 pomocí Tapatalk
 #242882  od melonsvk
 před 7 lety
strom píše:Včera mi přišla zpráva z DHL, že chtějí podklady k procleni. Telefon z Xfs. Jsem zvědav, jak se Xfs přihlásí k tomu, že jsem jim zaplatil těch 5% "připojištění". Doufám, že to nebude komunikace na 5 mailů jako se vším, kdy se budeme jako domlouvat, o co vlastně jde a jestli jsem si tím jistej. .

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
Zabudaj, neuvidis ani zaplatenych 5% ani preplatene dane. Som na tom podobne, uz mam otvoreny claim na Paypale na vratenie toho ich slavneho insurance. Proste so mnou prestali komunikovat. S tymi spinami cinskymi uz nechcem mat nikdy nic spolocne.
 #243072  od strom
 před 7 lety
No věřím ve zdárný konec. Možná to bude stát 3 hodiny mého času handrkovani, možná bude potřeba trochu pomoci zvenčí, ale věřím, že to dobře dopadne. Telefon není pro mne, ale pro kolegyni z práce. 5% pojištění jsem jí doporučil, ať si zaplatí, aby byla v klidu. 1838 Kč daně a poplatku DHL jsem dnes zaplatil já a to prostě po ní nemůžu chtít, když už zaplatila to pojištění. Vypadal bych sám jako totální debil. Takže na Číňany spoléham.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 #243106  od melonsvk
 před 7 lety
Paci sa mi, ze veris v ludske dobro. :-) Kazdopadne, so mnou naposledy komunikovali 27.7., odvtedy som im poslal 3 spravy so ziadostou o refund a bez akejkolvek reakcie. Tak to teraz riesim priamo cez Paypal az dostanem naspat aspon to poistenie. Aspon som sa poucil a snad sa poucia aj ostatni na cudzich chybach.

Update: Paypal mi schvalil refund toho poistenia, takze aspon cosi.
Naposledy upravil(a) melonsvk dne 09 Aug 2016, 13:56, celkem upraveno 1 x.
 #243108  od jenicekk
 před 7 lety
Strom: už před pár dny jsem ti posílal sz abych se te zeptal jak to resis a poradil ti, neozval ses a zaplatil si nesmyslně vysokou sumu.

Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk
 #243267  od strom
 před 7 lety
melonsvk:
Nejde o víru v lidské dobro, ale o víru, že xfs fakt nekrade. A to věřím, že dobře dopadne.

jenicekk: Psal jsem ti SZ. I v mém případě odezva od XFS nulová. To se mi ještě nestalo. Snad chápou pojem pojištění, že to nezmanená, že když telefon projde bez zadržení, že si částku pojištění nechají a když je potřeba doplatit, tak se k tomu nemají, nekomunikují a čekají, že si z PayPalu vyžádám refund a tím to pro ně hasne. To by byla fakt sviňárna.
Hlavně mi doteď není jasný jejich přístup k zákazníkům. Nakupuju tam věci pravidelně. Ne, že bych jim vykupoval půl skladu, ale od mého posledního sporu s nimi na začátku tohoto roku jsem tam koupil další 4 telefony a nějaké to příslušenství. Vloni jsem u nich utratil něco přes 40 tis. Kč. S iBuygou byla komunikace alespoň v mém případě super, dalo se s nimi normálně komunikovat, občas přihodili třeba sluchátka navíc jako dárek, když jsem si řekl. Reklamoval jsem u nich pistony 2, když mi po necelém roce odešly, bez problémů pouze na domluvu po mailu.. žádné posílání zboží zpět, kterým by mě chtěli odradit, žádné vykrucování. Protože dokázali pochopit, že jim cenu těch sluchátek v budoucnu x-krát vrátím. V XFS mi přijde, že tohle jim vůbec nedochází. A hlavně mi nepřijde dobrý, že tohle fórum musíme zatěžovat stížnostmi na jeho stěžejního partnera. Tak by to být fakt nemělo.
gonzo, slofman se to líbí
 #243294  od jenicekk
 před 7 lety
Tak ale pozitivni je ze kdyz jsi tam utratil takove penize ze ti vzdy vse doslo v poradku, proto ses tam asi vracel ne?
Druha vec ze ted zjevne opravdu nestihaji a uz jsme jim psali mail za komunitu aby vyresili komunikaci se zakazniky asap ze se nam tady forum mnozi oduvodnenyma stiznostma.
 #243308  od strom
 před 7 lety
Tak jasně. Nikdy jsem tu nepsal, že v případě XFS nefunguje vůbec nic. Už jsem to tu psal dřív, že většina zboží mi přišla rychle bez problému, jen asi 2x jsem čekal cca měsíc dlouho na naskladnění telefonu, což pro mě v tu chvíli nebylo zas tak zásadní.
Chtěl jsem se na XFS vykašlat až na začátku tohoto roku, kdy jsem s nimi řešil problém a taky dělali mrtvýho brouka. Vzhledem k tomu, žes mi tehdy pomohl v komunikaci s nimi a problém se vyřešil, bral jsem to i jako záruku, že vám (nebo konkrétně tobě) není jedno, jak XFS přistupuje k zákazníkům v případě nějakých problémů a snažíte se sami Číňany v rámci možností trochu směrovat. V podstatě to byl tehdy pro mne hlavní důvod, proč i potom jsem nakupoval telefony z XFS, aby to trochu přispělo na běh komunity, protože tipuju, že to od nich opravdu nemáte zadarmo (a teď nemyslím jen překlady). A doufal jsem, že už žádnej další problém dlouho nevzejde.
Nakupuju samozřejmě i pro známé nebo kolegy z práce. Paradoxně většina těch známých chtěla spíš vsadit na dražší, ale z jejich pohledu bezpečnější alzy, czc s dvouletou zárukou apod. a do XFS jsem je musel i malinko uvrtávat. No bylo by to trochu krutovtipný, kdybych v tomhle posledním případě musel za přivedenou novou zákaznici zaplatit 1800 z vlastního, protože ty peníze po tý holce fakt chtít nemůžu.
Leckdo je určitě ochtonej odpustit zmatky, který XFS občas dělá, protože víme, že to tu na nich nějak závisí. Ale jak už jsem psal, i v iBuygou si dokázali uvědomit, že je výhodnější mít stabilní zákazníky, kteří nakupujou i pro další lidi než stabilního zákazníka nefér odrbat kvůli pár drobným, které by v budoucnu x-krát vrátil. Přijde mi, že až si tohle xfs uvědomí, budou tu všichni naprosto spokojení včetně XFS. No kéž by si to někdo z nich hodil do translatoru, když jsem se tu tak hezky vylil :)
slofman, jenicekk, dkalina a 2 ostatní se to líbí
 #243351  od janvojta
 před 7 lety
Nemohl by mi někdo pomoci s tímto?
Také se to týká XFS, neodpovídají na zprávy, MiPoint na mě z vysoka sere, nezvedá telefon a email? Ani náhodou..
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Díky
 #243358  od strom
 před 7 lety
Mi Point je jeden člověk. Tipuji to na dovolenou. Doufám, že v Xfs je to podobné :)
Mně kynio kdysi odpovědel hned.

Odesláno z mého MI PAD pomocí Tapatalk
 #243362  od antiexe
 před 7 lety
jenicekk píše:Rozhodně ti peníze vráti na účet tak to sem taky napis až se tak stane prosím, nicméně dhl zpět do činy bude pěkně mastný takže počítej že ti sumu poníží o tu dopravu která se platí tvou vinou.

Odesláno z mého MI MAX pomocí Tapatalk

Peniaze konecne poslali na ucet. Ale az potom, ked som to riesil cez PayPal. Z XFS ziadna odpoved.
V zivote odtial nekupim nic a nikomu XFS ani nebudem odporucat...
 #243405  od jenicekk
 před 7 lety
janvojta píše:Nemohl by mi někdo pomoci s tímto?
Také se to týká XFS, neodpovídají na zprávy, MiPoint na mě z vysoka sere, nezvedá telefon a email? Ani náhodou..
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Díky
Píšu za tebe do xfs ať navrhnou řešení, měl si nějaký číslo objednávky prosím tě?

Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 53

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat