Tak jeste doplnim dnesni pokracovani:
Dnes jsem si byl pro mt s následujícím výsledkem:
Toto je oficiální správa technika abychom věděli o čem se bavíme:
na mt je nainstalován neoriginální sw proto MT nelze záručně opravit, nahrávání neoficiálního sw je v rozporu s uživatelským manuálem
Proto jsem se jich ptal jaký SW je v rozporu s uživatelským manuálem jestli je to nějaká hra či viber? Slovo Software je "trošku" široký pojem a já bych rád věděl konkrétní důvod pro zamítnutí reklamace.
Jejich odpověď ve zkratce: To nevíme, ale MYSLÍME si že to bude neorig. FW či root či něco podobného. "Do teď jsem upřímně netušil že root je software." Ikdyž root jsem udělaný neměl.
Druhá má otázka byla jestli by mi tedy mohli ukázat podmínky a manuál k přístroji na základě kterého mi byla zamítnuta reklamace a upozornil jsem je že jako prodejci by tyto informace měli mít.
Odpověď v podstatě žádná a odkaz ať se informuji na mailové adrese že si vyžádají rozsáhlejší posudek. A že žádné další informace nemají a za reklamaci odpovídá externí servis.
Takže jsem nevyřídil nic a nedozvěděl nic. Zajímavé je že se jedná řekl bych o jeden ze čtyř možná pěti největších obchodu elektroniky v ČR tady bych takhle "amatérské" jednání moc nečekal.
V tuto chvili jsem si jeste vyzadal mailem odpovedi na me otazky tak jsem zvedavy jak odpovi.
Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk