[Všeobecný pokec o všetkom]
 #187956  od Cmelda
 před 8 lety
Otevřený dopis czc.cz

Vážené CZC, vzhledem k nevyřízení reklamace č. 15050160 (resp. jejím zamítnutím) vás považuji za velmi nekorektní firmu. Vyřídit reklamaci pár hodin před ukončením stylem "zamítnuto" a tvrdit zákazníkovi na infolince že se v telefonu vrtal (což je čistá lež) považuju až téměř za podvodné jednání. Na reklamovanou vadu (problém s přehříváním čipsetu a následným poškozením displaye) upozorňují i odborná fora výrobce a nebyl jediný důvod pro zamítnutí. Mmch, toto je již druhá ze dvou problémových reklamací u vás. A vzhledem k tomu, že tuto záležitost odmítáte jakkoliv řešit, opět nezbyde díky vaší pasivitě (odpověď "nemůžu s tím nic dělat) než se obrátit na právníky a soud. V předávacím protokole, není o porušené pečeti ani slovo, což je velmi zvláštní, když váš pracovník telefon důkladně zkoumal. Navíc, telefon jsem vám předával před svědkem, takže...
Je mi velmi líto, kam to vaše firma za ty roky dotáhla. Ze spolehlivého a čestného obchodního partnera....
V tuto chvíli již nejde ani o telefon, ani o peníze jako o princip. Do slušné společnosti toto vůbec nepatří.

Zde pro forum uvedu, že na infolince-reklamačním oddělení mi bylo sděleno toto: Dle Stark distr. bylo do telefonu zasahováno, porušená pečeť. Což krom toho, že se neshoduje s vyjádřením v reklamačním protokolu, je čistá a účelová lež. Telefon jsem používal celou dobu výhradně já a nikdy jsem se do telefonu nehrabal- navíc, ze zdravotních důvodů je to pro mne téměř nemožné.

Tolik asi k reklamacím v CZC a Stark distribution. Velmi nekorektní jednání....


Petr Němec
 #188299  od 5ro
 před 8 lety
Zdravím, nevím přesně co řešíte za reklamaci, ale není to jen CZC, v Mironetu jsou úplně stejní podvodníci. Řeším tam zamrzání displeje u MI2S, první dvě reklamace uznané přehráním firmware, druhá neuznaná z důvodu špatné obsluhy a špatných aplikací a při 4 reklamaci napsali, že jsem si tam nahrál nespolehlivý firmware což je pěkná lež. Zkouší jen dělat z lidí hezoun*
 #188303  od jenicekk
 před 8 lety
Jak může něco prodejce svádět na distributora, tohle je problém toho kdo ti to prodá. V naší zemi má zákazník práva jako nikde jinde. Vzal bych si právníka či znalce, a spor bych vyhrál. Tak jako to má me zkoušeli s vadnou obuvi, oblečením atd vždy když jsem věděl že jsem opravdu v právu dosáhl jsem svého.

Odesláno z mého Mi-4c pomocí Tapatalk
Posix se to líbí
 #188314  od kasper
 před 8 lety
zdravím ,

téma ohledně reklamaci mě zajímá jelikož plánují koupí nového telefonu a Xaomi patři k favoritům
co jsem se ptal tak by měl pro všechny telefony Xaomi koupené v CZ/SK obchodech nejen koupené na xiaomiforsale a ibuygou záruční servis a autorizovány servis MIPoint nevím jestli je to pravda ? ,ale pokud se v tom hrabal technik z obchodu tak kdo ví co tam dělal měl by to řešit MIPoint v MiPoint děla člověk ze zdejší komunity co jsem se dozvěděl
 #188328  od jenicekk
 před 8 lety
Kde ses ptal a kdo ti takovou věc řekl. Není to pravda. Je zde xxx prodejců kteří si dováží xiaomi na svou pěst a resi si reklamace taky striktně samy.

A jak by mohl být servis autorizovaný když zde xiaomi oficiálně neexistuje?

Odesláno z mého Mi-4c pomocí Tapatalk
 #188330  od kasper
 před 8 lety
jenicekk píše:Kde ses ptal a kdo ti takovou věc řekl. Není to pravda. Je zde xxx prodejců kteří si dováží xiaomi na svou pěst a resi si reklamace taky striktně samy.

A jak by mohl být servis autorizovaný když zde xiaomi oficiálně neexistuje?

Odesláno z mého Mi-4c pomocí Tapatalk
ptal jsem se tady
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #190246  od dumardus
 před 8 lety
Kamarád taky kupoval MI3, tuším asi v Alfě a zamítnuto. Vzít si znalce a jít do soudního sporu....u nás :( Obchodník může couvnout a vrátit peníze, ale když to dojde k soudu. Tam se často takové malicherné spory rozhodují jak se soudce vyspal. Bezkonkurenčně nejlepší servis u nás má Htc tečka. Už z důvodů problematických reklamací a chybějících některých frek. naší LTE , bych už do žádného lepšího Číňana nešel. Možná něco levného jako záložní tel.
 #190298  od kasper
 před 8 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
stejný případ u Asusu

u Xaomi je problém ,že některé eshopy neberou Xaomi od Stark Distribution ,ale dostávají se sem jinak
Stark Distribution má domluvený u mipoint ostatní si servis dělají samí
 #190370  od jasix
 před 8 lety
Ale tady nejde o servisní místo nýbrž o poctivost prodejce. Ostatní si servis dělají sami - ta hláška mě pobavila. Ano, sami stejně jako XFS a starkdistr pač tu autorizovaný servis v Čr není. MiPoint není autorizovaný servis nicméně se snaží stejně jako XFS přistupovat k zákazníkům poctivě a to je důležitější než autorizace výrobce (pro mě tedy).

Odesláno z mého 2014811 pomocí Tapatalk
 #190692  od Cmelda
 před 8 lety
Musím říct, že nakonec po velkém boji jsem dosáhl uznání reklamace a vyrovnání. Nicméně největší zásluhu na tom má vedoucí prodejny v Praze - Krakovská ulice a další zaměstnanci té pobočky. Dalo se s nima velmi dobře domluvit a vše v klidu vysvětlit. Hodně se mě zastali a řešili to přímo s vedením. Škoda že v CZCčku nemají takové zaměstnance všude, tyhle problémy by nebyly.

Takže ještě jednou díky super personálu na pobočce v Krakovské.


Petr Němec
 #421444  od czedison
 před 5 lety
Když jsem reklamoval v Mironetu, tak mi taky reklamaci zamítly. Obrátil jsem se na soudního znalce a popsal mu situaci. Domluvili jsme se, že mu telefon zašlu a on se podívá jestli to má cenu.
Za týden se ozval, že pokud budu chtít, tak mi vypracuje znalecký posudek. Stál 2500,- a Mironet uznal pochybení a vrátil mi peníze za telefon, znalecký posudek i všechnu poštu, kterou jsem platil (ode mě do Mironetu, z Mironetu ke mě, ode mě k znalci, od znalce ke mě a ode mě do Mironetu)

Jen doplním, že jsem reklamoval žlutý flek na displeji, který byl způsobený teplem z procesoru.

Odesláno z mého Poco F1 pomocí Tapatalk

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat