[daisy]
 #410900  od harryman.m
 před 5 lety
Zdravím kdyby někdo věděl jak postupovat prosím o odpověď koupil jsem MI a2 lite jako dárek 24.12 rozbaleno používán 4 hodiny zamrznul, nešlo uživatelsky nic, Reklamace u Czc 27.12 .Zamítnuta a převzata 11.1 po zapnutí fungoval cca 8 hodin zamrznul a nefunguje . Abych ještě upřesnil po zapnutí jen zkopírování kontaktů, instalace whatsapp, Battery meter overlay,Nova launcher . Kdyby někdo věděl jak postupovat dále díky za každou radu
 #410921  od rbarat
 před 5 lety
Skúsim by som Factory reset si a bez tej apky Battery level overlay. Ak to aj potom zamrzne, zasa to daj na reklamáciu ale s tým, že im treba povedať, že to mrzne až po dlhšom čase.

Každopádne mrznúť to nesmie, to mi môj Mi A2 Lite nikdy nespravil.
 #410928  od harryman.m
 před 5 lety
Teď už jen bliká bíle dioda ,už se ani nerozsvítí,jdu to reklamovat díky uvidím co dál ,jestli jejich test probíhá jen v přehrání software zapnutí a test ok tak tada nevím co potom když mi zamítnou opět reklamaci
 #410929  od Marian_M
 před 5 lety
Ak ostane takýto stav, tak máš "výhodu" a nechaj si to zapísať do protokolu - Poruchový stav v predajni.

Držím palce.
 #410930  od rbarat
 před 5 lety
Jednoznačne musíš presne popísať, že zamrznutie trvá po dlhšej dobe, ale im povedz, že aj po FR, ako píšeš.
Vyzerá to na chybu RAM alebo nejakého iného hw.

BTW: Ja som myslel Factory reset v telefóne v menu Nastavenia/Systém/Možnosti resetovania/Vymazať dáta (obnova výr. nastavení). Ty píšeš: "Ano zkoušel bohužel to v bodě wipe data/factory reset po potvrzení zatuhne". Asi je to to isté, nie?
Naposledy upravil(a) rbarat dne 14 Led 2019, 12:11, celkem upraveno 1 x.
 #410934  od harryman.m
 před 5 lety
To bych samozřejmě rád udělal ale bohužel telefon nejde nastartovat skončil na bílé obrazovce s nabíháním barevného proužku, a teď už bliká jen dioda když se ho pokouším nastartovat
 #410936  od Marian_M
 před 5 lety
Niekoľko minút trvá, pokiaľ sa Android nastaví a spustí a njmä vtedy, ak bol v poruchovom stave.

Ak to do cca 10 - 15 minút nenabehne, potom už sa len vybije batéria a vypne sa. Skús ešte raz pripojiť na nabíjačku, po chvíli spustiť a ... potom už len reklamácia.
 #410940  od harryman.m
 před 5 lety
cca 30 minut myslím dostatečné a telefon nenaběhl,baterie před kolapsem byla na 100% nabita,ještě jsem zkusil tu nabíječku a stále nic přesto díky vezu to na reklamaci pak dám vědět výsledek
 #410943  od Shatter
 před 5 lety
@harryman.m, takže si sa o FR pokúšal v recovery..a aj tak to zamrzlo..fakt asi vadný hardware..
 #410945  od Daxa
 před 5 lety
Mal som taký istý problém na MiA1 tel. stále len bootoval reklamácia, tam vymenili celú základovku síce som na to čakal poctivých 29 dní.
 #415742  od harryman.m
 před 5 lety
Jen abych informoval ohledně reklamace vrací mi peníze,akorát nevím jestli mám pro přítelkyni kupovat značku xiaomi znovu,tohle byl první pokus s tímto výrobcem
 #415773  od šulda
 před 5 lety
U každýho výrobce všeobecně se najde nějaký to procento zmetku. Záleží čistě jen na Tobě. Ovšem, to Ti samozřejmě nepřeju, může být "na špagát" když koupíš u jinýho výrobce a čeká Tě hned další reklamace, i to už sem u kamaráda zažil :triumph:
Já váhal před koupí a zatím sem spokojen. Je pravda že pokud by Xiaomi nemělo model s Android one, tak bych teď tuhle značku neměl.
 #415782  od Marian_M
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Jen abych informoval ohledně reklamace vrací mi peníze,akorát nevím jestli mám pro přítelkyni kupovat značku xiaomi znovu,tohle byl první pokus s tímto výrobcem
V pondelok (11.2.) mi vrátili peniaze za H....i. Mi A2 lite som si vybral pre 3 sloty ( 2xSIM a SD) silnú batériu a zvedavosť prevážila nad skupinou Android One. Ak by som si mal opäť kúpiť tento model, tak nie. Foťák ma dosť sklamal (aspoň teraz s A 9). Ale výrobcu by som osobne nezatracoval, aj bez A One.

Ako potvrdil šulda, ak trafíš blbý kus, tak ...
 #415796  od rbarat
 před 5 lety
Iste si trafil vadný kus, Xiaomi sú kvalitné telefóny. Mal som už viac modelov a nikdy nebol problém.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat