[Smartwatch]
 #471471  od m4r4
 před 4 lety
Cau borci. Je mozny ze jsem odpravil hodinky? Mam appku Notify@Fitness placenou a proste ne a ne hodinky nejak s appkou propojit... Jsem amater nevim co kde delam blbe :( Ta appka je proste nenachazi. Hodinky me normalne fungovaly jen jsem v appce chtel aktualizovat firmware a uz je to v pytli a nejde to :(
Furt je na displeji toto:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Nevite nekdo co s tim? Diky!
 #471477  od hemendex
 před 4 lety
Kym ti poradi niekto nieco odbornejšie, skus nainstalovat MiFit a spárovať ich ako nove hodiny. Az potom to riesit v N&F, mne to tak zabralo.

Odoslané z Redmi Note 7 pomocou Tapatalku

 #471495  od vlastik63
 před 4 lety
Mě pomohlo když jsem zrušil párování.Pak když se znovu spárují naběhne ta správná aktualizace a hodinky jsou zase OK.

Odesláno z mého Redmi 8 pomocí Tapatalk

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat