[Rôzne vychytávky MIUI]
 #296367  od DaliborMacko
 03 dub 2017, 22:02
Ahoj. Zapomnel jsem heslo k uctu a tudiz se nemuzu prihlasit abych nastavil svuj fitness naramek band 2. Pri koupi naramku jsem registroval ucet pres fb. Nyni je heslo v haji. Zkousel jsem navody na restart hesla ale nikdy mi neprisel zadnej mail od xiomi a to nemam zadny filtr ve schrance. Zkousel jsem to i na tel cislo. Zadal kody a nic. Cekal nekolik dni, jak psaly navody a nic. Zkousel jsem kontaktovat podporu ale z xiaomi se mi po nekolika dnech nikdo neozval. Tahle sluzba je opravdu mizerna. Nevim co vic jeste udelat. Nepomohly ani rady ze zahranicnich serveru. Problemy s uctem resi vsude.
 #297182  od eron011
 07 dub 2017, 13:56
Po dnešní aktualizaci řeším to samé. Telefon jsem muse dat do továrního nastavení. Přihlášení na google proběhne ok. Pak to napíše že je tam ještě Mi účet, ať zadám heslo. To už si nepamatuju a tK jsem skončil. Dál mě to nepusti. I když ten účet nepotřebuji, nebo zatim nechci. Je to telefon manželky. Redmi2, 2gb. Ji se vsichni dovolaji, ona ne.

Odesláno z mého Mi Note 2 pomocí Tapatalk
 #297521  od jarke
 09 dub 2017, 01:36
Taky řeším úplně stejný problém s Miband 2 a ztracené heslo, email s kodem prostě nedorazí.
 #299640  od DaliborMacko
 20 dub 2017, 09:08
Ahoj. Stale nic. Podpora uz komunikuje ale stejne neumi pomoci. Zkousel jsem pomerne dost navodu co mi poslali, ale marne. Nakonec to skoncilo poslanim meho IMEI ale napsali mi, ze je nespravne. To ale neni mozne. Pouzival jsem k naramku pouze jeden telefon. Takze po odeslani ID uctu xiaomi, mailu, IMEI cisel, cisla telefonu mi nedokazou pomoci. Divne ze? Naramek uz nemuzu pouzivat protoze bez telefonu a aplikace jsou udaje o vzdalenosti dosti nepresne. Dost mne celkove znacka xiaomi odrazuje. Podpora vazne funguje dosti spatne. :-X
 #301259  od energy100
 27 dub 2017, 22:38
eron011 píše:Po dnešní aktualizaci řeším to samé. Telefon jsem muse dat do továrního nastavení. Přihlášení na google proběhne ok. Pak to napíše že je tam ještě Mi účet, ať zadám heslo. To už si nepamatuju a tK jsem skončil. Dál mě to nepusti. I když ten účet nepotřebuji, nebo zatim nechci. Je to telefon manželky. Redmi2, 2gb. Ji se vsichni dovolaji, ona ne.

Odesláno z mého Mi Note 2 pomocí Tapatalk
Ten istý problém má kamarátka ... asi to nemá riešenie že? ::)
 #302061  od Marek Kohút
 04 kvě 2017, 11:21
Neriešim problém zabudnutého hesla k účtu ale priamo problém, že účet sa sám akoby "zmazal". Vôbec tomu nerozumiem. Xiaomi funguje podobne ako Apple, čo sa týka ochrany. Všetko to stojí a padá na účte Xiaomi (v apple AppleID a iCloud), ibaže som nepočul, že by sa v Apple niečo takéto stalo. Moja aplikácia sa pred pár dňami rozhodla, že proste prestane fungovať a odhlási si čo sa jej zaľúbi. Tools & Mi Band naďalej náramok vidí, systém Android 5.0 ho stále registruje ako dôveryhodné zariadenie, vďaka čomu sa v blízkosti náramku MBT nemusím obťažovať zadávaním hesla (to znamená že zariadenie je stále spárované s telefónom), ale takto to nevidí aplikácia Mi Fit. Tá sa rozhodla, že sa mám prihlásiť znova do môjho účtu Xiaomi, nie je problém /z mojej strany/, meno aj heslo si pamätám, ale aplikácia súdi, že nie. Tak dávam obnovu hesla a po prihlásení sa do účtu mi aplikácia hlási, že náramok nebol nájdený, po hlbšom skúmaní zisťujem, že náramok ktorý appka hľadá je MiBand 1s, ktorý som z aplikácie odhlásil ešte minulý rok ????!!!!!.

K MiFit MBT proste nemôžem pripojiť, neuopozorní, že by bol spárovaný s iným účtom alebo niečo podobné. Toto sa stalo po návšteve aquaparku. Telefón som mal vypnutý. Mi Band 2 na ruke a samozrejme spárovaný s mojím účtom Xiaomi a naviac zariadenie nebolo nastavené ako viditeľné pre iné telefóny, čo som si potvrdil hneď po tom, ako som zistil čo sa stalo. Naozaj ho iné prístroje nevidia.

Prosím, podpora nereaguje a neviem si dať rady. Ak niekto už vyriešil tento zápek, alebo má skúsenosť dobrú či zlú, sem s ňou prosím.

P.S. Do tejto značky vkladám veľkú dôveru, ale začínam mať obavy, pretože pracujem s elektronikou a videl som čo sa NEDÁ robiť s telefónom Xiaomi, keď tam niekto nechá účet a neodhlási ho. Správa sa to veľmi podobne ako zariadenia iPhone. Pokiaľ nedáš preč účet, nemôže ho používať nik iný. Chápem aj schvaľujem toto riešenie, ale nie realizáciu. Chyba s účtami vzniká niekde na strane Xiaomi, keďže si robia čo chcú a chýba aj viacfaktorové overovanie alebo iný účet ako záloha, keby sa niečo stalo s účtom Xiaomi :/
 #302067  od eron011
 04 kvě 2017, 11:46
Měl jsem stejný problém u manželky a Redmi 2. Syn to vyřešil přes zapomenuté heslo, ale dělal to přes pc. Přes mobil to nešlo.

Odesláno z mého Mi Note 2 pomocí Tapatalk

 #302069  od eron011
 04 kvě 2017, 11:46
Měl jsem stejný problém u manželky a Redmi 2. Syn to vyřešil přes zapomenuté heslo, ale dělal to přes pc. Přes mobil to nešlo.

Odesláno z mého Mi Note 2 pomocí Tapatalk

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 249 uživatelů dne 24 kvě 2015, 20:54

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení.

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat