V práci máme k dispozici služební telefony Xiaomi, aktuálně nyní 76 kusů kombinace MI8 a MIX 2s.
Všichni kolegové si stěžují, že jim nefunguje platby mobilem. Problém není na straně banky, jelikož kolegové jsou zákazníky širokého spektra bankovních společností. Mě v bance řekli, že tento problém mám řešit s podporou Xiaomi.
Chci se tedy optat jak tedy postupovat v rámci řešení odstranění této závady.
Jsem nyní v nepříjemné situaci, jelikož jsem byl jeden z mála, který při výběru volby značky mobilních zařízení volil právě Xiaomi a nyní mi poprávem na hlavu padá negativní kritika.
Všichni kolegové si stěžují, že jim nefunguje platby mobilem. Problém není na straně banky, jelikož kolegové jsou zákazníky širokého spektra bankovních společností. Mě v bance řekli, že tento problém mám řešit s podporou Xiaomi.
Chci se tedy optat jak tedy postupovat v rámci řešení odstranění této závady.
Jsem nyní v nepříjemné situaci, jelikož jsem byl jeden z mála, který při výběru volby značky mobilních zařízení volil právě Xiaomi a nyní mi poprávem na hlavu padá negativní kritika.