[tissot]
 #349306  od renq
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Na druhy pokus se mi aktualizaci podarilo vyvolat touto metodou. Nezahrnuje cisteni google service frameworku, staci pouze vypnout.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Díky, funguje hned napoprvé
 #349318  od patas92
 před 6 lety
Tím vypnutím Google s. framework se myslí deaktivace?
 #349320  od farnell
 před 6 lety
Áno.
Nestačí iba vynútiť zastavenie. Po reštarte by sa ti GFS znovu spustil.
Takže treba "len" deaktivovať, nie mazať dáta.
patas92 se to líbí
 #349327  od _jis_
 před 6 lety
:cry:
Odpoledne to znovu zkusím.
 #349341  od fosiczka
 před 6 lety
existuje někde nějakej seznam aktualizací? já už se vůbec nevyznám, jestli mám aktuální nebo ne :smirk:
 #349381  od _jis_
 před 6 lety
Není na tom vůbec nic složitého, od 31.12.2017 máme Oreo 8.0.0, předtím jsme měli Nugát 7.1.2.
Každý měsíc chodí aktualizace úrovně opravy zabezpečení Android. Tyto bezpečnostní záplaty včetně oprav drobností v UI by měly pro aktuální měsíc dorazit vždy do konce měsíce.
Takže pokud máš úroveň opravy zabezpečení Android z ledna 2018, máš poslední verzi, pokud prosincovou, zanedlouho ti dorazí lednová.
 #349402  od fosiczka
 před 6 lety
Tak super, mám 1. Ledna, tak jsem konečně aktuální :relaxed:
 #349474  od djvita
 před 6 lety
Zdravím mám Oreo Lednovou aktualizaci, ale pořád mě štvou šipky u 4G tak i u WiFi které se ukážou a pak zase zmizel, co stím???
 #349476  od fosiczka
 před 6 lety
Přečti si pár příspěvků nad tebou :wink:
 #349517  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
:cry:
Odpoledne to znovu zkusím.
Samozřejmě včera odpoledne opět nic, jako kdybych byl na nějakém blacklistu. :confused:
Měl bych několik otázek pro ty, kterým postup zafungoval:
Turn location OFF
Vypínali jste polohu přes dlaždici rychlého nastavení, nebo přes Nastavení / Zabezpečení a poloha? Ptám se, byť by to mělo být samozřejmě zcela ekvivalentní.
Turn internet connection ON
Já mám trvale zapnutá mobilní data, takže jsem v tomto kroku neudělal vůbec nic.
Nebo jsem je měl předem vypnout a pak znovu zapnout?
A aktualizovali jste přes mobilní data, nebo přes wifi?
Check update
Použili jste příslušnou obrazovku "Systém je aktuální", kterou jste tam měli od posledních kontrol, přes multitaskové tlačítko? Nebo jste měli Recents (poslední aplikace / obrazovky) smazané a prostě jste se tam proklikali přes Nastavení?

Mimochodem v tomto vláknu jsem asi jediný, komu to nezafungovalo. Na redditu však bylo ještě pár dalších takových případů mezi tamními 66 komentáři.
 #349518  od farnell
 před 6 lety
Lokalizáciu som vypinal v menu.
Aktualizoval som cez wifi.
Mobilné som mal naďalej aktívne.
A update som vyvolal priamo z menu v Nastaveniach.
Lokalizáciu som mal stále vypnutu.

Inak ja som aktualizoval "natvrdo" cez miflash.
Radšej clean ako dirty install.
 #349561  od fosiczka
 před 6 lety
a zkusil si vymazat data GSF? :grin:
 #349564  od _jis_
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
a zkusil si vymazat data GSF? :grin:
Pokud to bylo na mě, tak určitě ne :nerd:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #349615  od renq
 před 6 lety
postupoval jsem krok za krokem dle Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť, stahoval jsem přes wifi, jelikož byla pomalá, tak jsem po stažení nějakých 30% přehodil na mobilní data. Vše proběhlo hladce. Bez odemčeného bootloaderu, bez rootu.
 #349616  od farnell
 před 6 lety
Root a odomknutý BL v tom nehrajú žiadnu rolu....
 #349621  od j.klepek
 před 6 lety
GPS jsem vypinal pres dlazdice v horni liste.
Aktualizoval jsem pres wifi, ale data jsem mel taky asi zapnute.
Aktualizaci jsem kontroloval pres posledni otevrene aplikace (po tom restartu se to stejne nacita znovu, jen se to vyvola z poslednich pouzitych).
 #349637  od _jis_
 před 6 lety
Všechny drobné a zcela nepodstatné obměny postupu jsem neúspěšně vyzkoušel.
Poslední otázka pro ty, kterým postup zafungoval: Kupoval z vás někdo Mi A1 v prodejně O2?
A zbylé detaily o mém telefonu: Mám černou variantu, nemám v mobilu SD kartu, nemám root, využívám Smart Lock, na PIN jsem dotazován před spuštěním Androidu a ne až po plném naběhnutí systému.
No, nic víc už mě nenapadá.
 #349639  od farnell
 před 6 lety
Zariadenie kupované u zeleného zmrda.
Heslo pred spustením mám vypnuté.
Root som mal.
Varianta čierna.
SD kartu v zariadení mám.
_jis_ se to líbí
 #349644  od vpa
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Poslední otázka pro ty, kterým postup zafungoval: Kupoval z vás někdo Mi A1 v prodejně O2?
A zbylé detaily o mém telefonu: Mám černou variantu, nemám v mobilu SD kartu, nemám root, využívám Smart Lock, na PIN jsem dotazován před spuštěním Androidu a ne až po plném naběhnutí systému.
Mám bílý telefon z volného trhu, , nemám v mobilu SD kartu, nemám root, využívám Smart Lock, na PIN jsem dotazován před spuštěním Androidu a ne až po plném naběhnutí systému.
Postup mi přesně nefungoval, zkoušel jsem dělat ještě restart a *#*#2432546#*#* (čili *#*#checkin#*#*) a restart. Tuším že až po tom, resp. po pár minutách se aktualizace objevila.

Přiznám se, že postup se mi moc nelíbí, po aktualizaci mi chodí divně Obchod Play, nevidím, že se stahují a instalují aktualizace a hooodně dlouho jim to trvá. Pokud nechám Obchod na popředí, tak se nic neděje, musím ho nechat v pozadí a teprve pak se aktualizace stáhnou a nainstalují. Vidím až pak později, které jsou už zaktualizovány a které ne. Strašně dlouho jim to ale trvá, do té doby to bylo normální rychlostí, takže z toho viním spíš ten postup než něco z aktualizace.
_jis_ se to líbí
 #349648  od j.klepek
 před 6 lety
@vpa
A vy jste mel jen ten maly update, nebo cele oreo? Pokud oreo, delal jsem potom factory reset? Mne vsechno funguje jak ma.
@_jis_
Telefon mam od CZC, SD kartu nemam, mam cernou variantu, nemam root, smart lock mam na hodinky sparovane pres bluetooth, heslo zadavam pred nabehnutim systemu.
Nenapada me, cim by to mohlo byt.
_jis_ se to líbí
 #349649  od _jis_
 před 6 lety
Všem vám děkuji za odpovědi.
Vzhledem k tomu, že jsem to už zkoušel tolikrát , tak jsem si také v několika případech (odhadem tak v pětině až čtvrtině ze všech pokusů) všiml následného problému s Obchodem Play, ale u mě to bylo o tom, že po zakázání GSF a po restartu systém zobrazil hlášku, že byl Obchod Play ukončen s dotazem, zda ho chci znovu spustit a v jednom případě OP hodil při pokusu o aktualizaci nějaké aplikace chybu (myslím 925) s tím, ať to znovu zkusím později . Ale toto zcela a bez dalších následků vyřešil vždy pouhý další restart.

Edit: Teď jsem ukecal kolegu v práci, který si svůj Mi A1 také kupoval od O2 a také má O2 SIM, aby postup vyzkoušel a také mu nefunguje...
Naposledy upravil(a) _jis_ dne 23 Led 2018, 10:15, celkem upraveno 1 x.
 #349650  od j.klepek
 před 6 lety
Nejakou hlasku jsem taky mel, bylo to myslim "Nepodarilo se nam nacist aktualni data, zkuste to prosim pozdeji". Objevila se parkrat, ale pak uz v pohode.
_jis_ se to líbí
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 46

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat