[Smartwatch]
 #423293  od kockopsik
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Odinstaluj a znovu nainstaluj mifit, vypni a zapni telefon a mělo by to jít
je to tam. Díky :)
 #433190  od Zuzana Zazka
 před 5 lety
Ahoj, prosím viete mi pomôcť. Mám problém s amazfit bit, hodinky sa mi nedajú spárovať s apl MI fit v MT. Sú nabité na 100%, apl na 2 MT odinštalovaná a opäť nainštalovaná. Pri vyhľadávaní mi hneď napíše iba: Nepodarilo sa spárovať. Resetuje hodinky a skúste to z nova. Ani mi ich nezačne vyhľadávať. Ako mám ale resetovať hodinky keď mi na hodinkách ukazuje iba inonku MT↔hodinky a nič iné :(
Vopred vďaka za odpovede (ak nejaké budú :wink: )
 #433202  od harmony
 před 5 lety
android alebo iOS? 1. Doporučujem v zozname bluetooth zariadení v mobile vymazať Amazefit hodinky. 2. Prihlásiť (vytvoriť účet - ak nemáš) v aplikácii Mi Fit. 3. Ak máš v miestnosti ďalšie Amazefit hodinky zaniesť čo najďalej aby sa mohlo spárovať s tými čo potrebuješ (dúfajme, že sused nemá také isté :wink: )

A NEZABUDNÚŤ ZAPNÚŤ BLUETOOTH !!!
 #433258  od Zuzana Zazka
 před 5 lety
Sú používané, doteraz s nimi nebol problém, na MT mám android 9. Hodinky som najskôr odpárovala z MT a následne som ich dala do továr. nastavení. Odvtedy sa mi nedali spárovať. Apl v mobile som asi 20x nainštalovala a opäť inštalovala, resetla som wifi aj bluetooth, nanovo vytvorila účet a nič. Až teraz, asi fakt na 25x som opäť stiahla apl, prihlásila sa so starým účtom a hodinky sa mi spárovali :blush:
Všimla som si, že pred tým som mala vo výbere hodiniek na spárovanie iba Amazfit Bit, teraz tam mám aj Amazfit Bip Lite a Amazfit Verge Lite.
 #459642  od Dalibor Restl
 před 4 lety
Dobrý den, četl jsem zde nějaké problémy s hodinkami a mám něco podobného. Včera jsem dostal hodinky Amazfit Bip lite na vánoce. Všechno bylo v pohodě, jenže se mi nešlo zaregistrovat do mi fit. Teď už účet mám ale když jsem se pokoušel připojit hodinky, psalo to že je problém s připojením a ať to zkusím znovu. Tak jsem to opakoval pořád dokola a najednou mi to ukazuje ať restartuji hodinky, jenže jak je mám restartovat, když v nich možnost není. Na hodinkách mi ukazuje jenom to co je po prvotním spuštění. Pouze ikona dvou propletených obdélníku a když potajmu dolů tak napis regulatory. Zkoušel jsem je propojit i s jiným telefonem, dokonce i jiným účtem a pořád to samé.
Děkuju za případné rady.
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Dalibor Restl dne 25 Pro 2019, 14:53, celkem upraveno 1 x.
 #459643  od paju12
 před 4 lety
Na FB píše hodně lidí, že jim to taky nejde. Prostě počkej a udělej to později. Jsou přetížené servery

Odesláno z mého Redmi Note 8 Pro pomocí Tapatalk

 #459648  od Kanatoka20
 před 4 lety
Dobrý den potřebovala bych radu prosím dostala jsem k Vánocům hodinky AMAZFIT už od včerejška se je pokouším zparovat z mobilem ale nejde to ani za boha.
Nevím jeztly to nemůže bejt mobilem mám iPhone6s tak jeztly to není tím vážně nevím.
Aplikaci staženou mám a všechno ale nejde to na monitoru hodinek se mi ukazuje nějaký kruh a v něm nějaký dvě bedničky prekrizeny v sobě mám to tam od toho co jsem je zapnula.
Liby se mi ty hodinky chci jim dat šanci ale oni to zřejmě nechtějí .
Zkoušela jsem tu aplikaci odinstalovat a zase nainstalovat ale nejde to.
Dekuju za odpověď .. :❤️❤️
 #459660  od romigl
 před 4 lety
ani mne vcera nesli band 4 sparovat a ani prihlasit do aplikacii ale kde uz som bol prihlaseni tak to slo
 #459794  od waleek
 před 4 lety
Mel jsem stejny problem. Pomohlo odinstalovani aktualni verze mifit z telefonu a nasledne nainstalivani stare verze (3.5.5.2). Potom se telefon s hodinkama sparoval, pak probehla aktualizace hodinek. Potom jsem opet nainstaloval aktualni verzi mifit na telefonu a vse uz funguje nirmalne...
 #459839  od rbarat
 před 4 lety
Skús Factory reset na hodinkách - voľba je v menu Settings/FActory reset.
Na telefóne MUSÍ byť zapnutá poloha (GPS), reštartuj telefón a urob factory reset hodiniek.
Toto pomáha aj mne, keď nejde spárovanie. Včera som takto pripojil nové Amazfit GTS.
 #459843  od Lukáš. P.
 před 4 lety
Ahoj, když jsou nové a nepřipojené tak nejde žádný reset, ne? Mám úplně stejný problém... Od Vánoc mám nové amazfit bip lite a nejde vůbec nic, zkoušel jsem už úplně všechno, Mi fit je nevidí.... Bluetooth je vidí, jiné apky taky, dokonce se připojí k jiné apce když to ručně napíšu. Jediné kdy je Mi fit vidí když jsou přihlášené do apky (teď nevím název). Zkoušel jsem starou verzi apky, připojit v nabíječce, úplně u sebe, restarty a 3 jiné telefony. :triumph:
 #459853  od Roy100
 před 4 lety
Tak především je vymaž že seznamu sparovaných zařízení BT, hodinky se poprvé MUSÍ párovát přes mifit nikoliv přes nějakou jinou apku nebo menu BT v telefonu. Pokud to nepomůže tak odinstalace mifit a wipe cache, Znovu nainstalovat mifit a párovát z něj nacisto, pokud to nepůjde tak tovarko telefonu a dodržet postup párování z mifit. Pokud by si byl ochoten rezignovat na mifit můžeš zkusit apku Amazfi master, párovát také z ní.
 #459869  od Lukáš. P.
 před 4 lety
Vím, že je nemám mi párované přes BT a že musí být první Mi fit, ale už jsem byl zoufalej. To tovarko tel. mě napadlo, ale nechtělo se mi do toho... Zkusím ten wipe cache a amazfit... Díky
 #460001  od Anny
 před 4 lety
Dobré odpoledne, já mám bohužel stejny problém,hodinky nejdou sparovat,ukazuje mi to chvíli ať resetuji hodinky, pak že nejdou spárovat ať to zkusím znovu.. zkouším od Štědrého dne. Z BT vymazány,Mifit nainstalovana tak stokrát a nic.. myslíte,ze je to na reklamaci hodinek?
Děkuji

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat