[Smartwatch]
 #355507  od Juraš
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
A když si stáhnu notify tak se to nestane?
Pokud nebudeš používat a odinstaluješ Mi Fit tak se to nestane.
Naštěstí vinni159 právě přidal odkaz na novou verzi SW pro Amazfit. Tak si můžeš češtinu nahrát aktuální. :-B
 #355615  od tmacej
 před 6 lety
wentink píše:Ano, umí to Amazfit Tools Obrázek
Ozaj by ma zaujímalo ako to v amazefit tools nastavím. Pustí ma iba do notifikácií. Obrázek Ale ovládanie a prepínanie pesničiek neviem nájsť.

Odoslané z Redmi Note 4 pomocou Tapatalku

 #355669  od Petr78
 před 6 lety
Dnes jsem po 43 dnech poprvé nabíjel. Stav baterie 10 %. Běhěm této doby jsem měl 9 aktivit běhání a dvě aktualizace FW.
Používám custom ciferník a počeštěný FW (V 0.1.0.86).
Při dnešním běhu, který trval 24 minut mi to sežralo 3% baterie.
Za mě velká spokojenost. Minimálně ve výdrži baterie nemají BIP konkurenci.

Nabíjíte všichni pouze z USB počítače? Nebo jste zkusili třeba nabíječku k telefonu? Je známá hodnota maximálního proudu, kterým se můžou hodinky nabíjet?

Edit: nabíjení z 10% na 100% trvá 2 hodiny z USB počítače.
A už vím, jakým maximálním proudem se můžou hodinky nabíjet. Je to 0,5 A při 5V.
 #355753  od vsajer
 před 6 lety
No hodinky maji kapacita baterie cca 200mAh.... Tak že pokud jse nabíjeji.. +- 2 hodinky.. Tak měli by mi odběr proudu 100mA ( 0.1Amp) a asi jsi ještě něco navíc papnou nabíjeci obvody.. Což je na dnešní poměry zanedbatelný proud.. Když některé mobily jse nabíjí i 2000mA (2A).. Tak že je asi úplně jedno jakou USB nab. Nebo USB portem v PC to nabíjete... Je to naschvál tak pomalé aby jse ty hodinky nepřehřivali..
 #355910  od Tomik167
 před 6 lety
Zdravím.. Mám takovej dotaz kterej se sice netýká úplně hodinek ale.. Objednal sem si tyto hodinky přes Belguim registered kde má být napsána adresa bez diakritiky :) Já jsem ji tam nechal, vadí to něčemu ? Díky. :-B
 #355961  od rbarat
 před 6 lety
No môže sa stať, že budeš mať skomolenú adresu (je možné že namiesto znakov s diaktirikou sa nezobrazí nič alebo nejaké hlúposti). Závisí koľko znakov s diakritikou je v adrese a mene. Ak ich nie je veľa, poštárka sa z toho možno vysomári.

Ak Ti hodinky ešte neposlali, napíš im, aby opravili adresu, robí sa to tak, že si otvoríš svoju objednávku a vpravo klikneš na tlačítko ako na obrázku
sprava.jpg
Vyskočí Ti menu, kde sa dá vybrať zmena objednávky, myslím, že tam je aj zmena adresy (mne to teraz neotvorí, lebo nemám ešte nezaslanú objednávku). Tam do tela napíš adresu bez diakritiky.
 #355995  od Tomik167
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
No môže sa stať, že budeš mať skomolenú adresu (je možné že namiesto znakov s diaktirikou sa nezobrazí nič alebo nejaké hlúposti). Závisí koľko znakov s diakritikou je v adrese a mene. Ak ich nie je veľa, poštárka sa z toho možno vysomári.

Ak Ti hodinky ešte neposlali, napíš im, aby opravili adresu, robí sa to tak, že si otvoríš svoju objednávku a vpravo klikneš na tlačítko ako na obrázku
sprava.jpg
Vyskočí Ti menu, kde sa dá vybrať zmena objednávky, myslím, že tam je aj zmena adresy (mne to teraz neotvorí, lebo nemám ešte nezaslanú objednávku). Tam do tela napíš adresu bez diakritiky.
Tak ony už je teďka poslali... Ale bylo to jenom jedno písmeno.. Š :neutral_face:
 #356024  od landov
 před 6 lety
Je nova verzia MiFit na Google Play. Stiahol ste niekto ? Stahuje aj novy FW hodiniek - novsi ako 0.1.0.86 ?
 #356229  od jarous350
 před 6 lety
V režimu měření sportovní aktivity... co to je za sloupcový graf vpravo dole? Myslel jsem, že to je historie tepu, ale chvíli jsem to sledoval a žádnou analogii jsem v tom nenašel.
 #356330  od jech
 před 6 lety
Už se z toho snad zblázním. Hodinky mi zase přestaly fungovat. Při pokusu spárovat je s jiným telefonem jsem provedl restart do továrního nastavení. Naskočila obrazovka vyžadující párování. Spustil jsem ho na telefonu a na hodinkách potvrdil párování. Jenže to selhalo. Aplikace se kousla. Tak jsem jí vypnul. Hodinky zhasly a od tý doby jsou tuhý. Nedají se zapnout, vůbec nereagujou. Před tím byly plně nabitý. Dá se s tím něco dělat?
 #356331  od dudilek
 před 6 lety
Ako prvý krok treba hodinky odpojiť od aplikácie mi fit aby sa odpojili od xiaomi konta...To si urobil?

Reset na továrne nastavenia nebolo treba robiť...
 #356490  od jech
 před 6 lety
Právě ne, měl jsem je spárovené s jiným telefonem, který jsem už neměl, a nenašel jsem tam možnost, jak jinak to párování zrušit. Každopádně teď jsou hodinky zhaslý a na nic nereagujou. Jediný, kdy projeví známky života je, že když je vyndám z nabíječky, tak zavibrují.

Existuje nějaký způsob, jak je restartovat?
 #356613  od mrkvapc
 před 6 lety
prosím vás mám taký problém s hodinkami, ani raz som od prvého nabitia nepoužíval zaznamenávanie polohy ani nič podobné, hodinky mám doma len týždeň a pozrite sa na tú výdrž, za 4dni je dole 50% z batérie, už fakt neviem co mám robiť
Obrázek
 #356626  od dudilek
 před 6 lety
Prvé nabitie to nebolo, nabíjal si viackrát, to len tak mimochodom.

Skús hodinky vypnúť a zapnúť a znovu nabiť
 #356633  od Luke96
 před 6 lety
@dudilek,
Já už teda od slovenštině už celkem odvykl, ale kde tam píše, že je nabíjel jen jednou?
 #356639  od dudilek
 před 6 lety
Tvrdí že prvé nabitie a má ich týždeň.
To by malo byť jediné nabíjanie, čo podľa screenshotu nie je pravda.
 #356646  od Wyrm
 před 6 lety
dudilek píše:Tvrdí že prvé nabitie a má ich týždeň.
To by malo byť jediné nabíjanie, čo podľa screenshotu nie je pravda.
Tvrdi, že od prvního nabití nepoužíval polohu, ne že je nenabijel :)


Odesláno z mého MI 5C pomocí Tapatalk

  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 113

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat