[Smartwatch]
 #378387  od Smon
 před 5 lety
Zdravím,

Pred 2 dnami som spozoroval ze mi hodinky nevibrovali ked mali vibrovat ako budik rano a aj bola obrazovka budiku kde som mohol budik zrusit ale proste nevibrovali. Ale ked som skusal vibracie tak normalne vibrovali. Dnes rano taktiez nevibrovali a za noc sa vybili asi o 30%. Tak som sa rano rozhodol ze skusim factory reset a odvtedy sa mi uz nepodarilo zapnut ich. Cely den boli na nabijacke a mozem to tlacitko drzat ako dlho chcem nic sa nedeje. Nikdy som do nich nic nenahraval ziadny custom FW ani nic podobne ani ciferniky. Neviete co im moze byt? Mam rovno napisat do gearbestu alebo sa este daju nejako ozivit?

Dakujem za odpovede.
 #378391  od CUCU
 před 5 lety
Poslední dobou mi Bip vypínání budiky, už se s tím někdo setkal?
Nasnaveno v mifit pokud je nastavim v Amazfit tools tak je to pohodě protože tam se řídí telefonem.
Díky za reakce.

Odesláno z mého Redmi Note 3 PRO SE pomocí Tapatalk

 #378422  od Štěpán Calta
 před 5 lety
Zdarec, hodinky mám měsíc a jsou super. Používám amazfit tools a pecka, jen mě napadá... Nejde nějak nastavit notifikace pouze na hodinky a Nikoliv na mobil? Nebo nastavit to, když smažu notifikace na hodinkách, tak se smazaj i na liště na mobilu?

Díky moc :-B
 #378459  od 014789632
 před 5 lety
Ahoj, je nejaký trik, jak spárovat hodinky s mobilem, který má ver. bluetooth nižší než 4.0? A taková základní otázka, jak se dají hodinky vypnout? Po rozbalení jsem je zapnul tlačítkem, na displeji se zobrazil piktogram párování, ale jelikož teď nemám mobil s BT ver. 4.0 a vyšším, tak s tím nehnu. Ale rád bych hodinky aspoň vypnul. Jenže jak? Dlouhý stisk tlačítka nic... a jiný postup mě nenapadá... Děkuji předem za rady.
 #378463  od dudilek
 před 5 lety
To ti pôjde až keď spáruješ hodinky s mobilom. Potom sa budeš vedieť dostať do menu a vypnúť ich... Aj keď vtedy ich už asi nebudeš chcieť vypínať :).
 #378469  od wewas
 před 5 lety
Neřešil někdo z vás rozbité sklo displeje? Jaký servis oslovit?
 #378534  od technikus
 před 5 lety
@wewas Možná bude levnější si objednat nové z Číny :-B (aktuálně na GearBestu za cca 48 euro).
Jinak Xiaomi servisuje VSP Data, Xiaomi-Store.cz, Mobil Pohotovost a možná i další místa, nicméně ani jeden neuvádí, že by servisoval hodinky.

@014789632 Co máš za telefon? BT4.0 je od cca roku 2010 :hushed:
 #378621  od wewas
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
@wewas Možná bude levnější si objednat nové z Číny :-B (aktuálně na GearBestu za cca 48 euro).
Jinak Xiaomi servisuje VSP Data, Xiaomi-Store.cz, Mobil Pohotovost a možná i další místa, nicméně ani jeden neuvádí, že by servisoval hodinky.

@014789632 Co máš za telefon? BT4.0 je od cca roku 2010 :hushed:
Asi pravda, psal jsem na dva servisy, a bez odpovedi.
Chtel jsem jen vedet, jestli to je rentabilni, ale asi ne. Vyplati se koupit asi nove. Zatim funguje vse i s poskozenym displejem, tak zatim je dojedu :-D
 #378994  od Sturmost
 před 5 lety
Mam otázku na skúsených užívateľov Amazfit Bip, je nejaká aplikácia na ovládanie hodiniek, ide mi hlavne o notifikácie bez toho aby súbežne bola spustená aj aplikácia Mi Fit.
Dakujem za odpoved.
 #379064  od strom
 před 5 lety
Nemáte někdo podobný problém? mám čínskou verzi Amazfit Bip a s nimi používám Tools Amazfit. Do doby, než jsem Bip zaktualizoval oficiálně přes Mi Fit na verzi FW 1.0.1.00, tak hodinky zůstávaly v Angličtině i po přerušení i obnovení spojení s telefonem.

Nyní s novým FW 1.0.1.00, pokud se s hodinkami od telefonu vzdálím natolik, že dojde k přerušení BT spojení, tak na hodinkách zůstává Angličtina, ale pokud se s hodinkami opět přiblížím k telefonu a navážou s ním spojení, tak se hodinky přepnou do čínštiny (na začátku minuty následující po minutě připojení) a do angličtiny se je zpravidla vrátím tak, že si pošlu z Tools Amazfit testovací notifikaci. Někdy se sice třeba i po více minutách hodinky přepnou do Aj "samy" , ale ve více případech ne a řeším to právě tou testovací notifikací. 

Telefon jsem po poslední aktualizaci Tools Amazfit restartoval, hodinky také restartoval do továrního nastavení, u Tools Amazfit mám stále povolen autostart, udělena všechna práva a uzamknuto v RAM.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

 #379077  od zipeta
 před 5 lety
Nezkoušel někdo reálnou výdrž na GPS? Jestli vydrží například zaznamenávat trasu včetně srdečního tepu 14 hodin v kuse?
 #379114  od BIBEK
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Mam otázku na skúsených užívateľov Amazfit Bip, je nejaká aplikácia na ovládanie hodiniek, ide mi hlavne o notifikácie bez toho aby súbežne bola spustená aj aplikácia Mi Fit.
Dakujem za odpoved.
Já používám - Amazfit master ve verzi PRO.Mi Fit nemusí být nainstalovaná.Ukazuje kdo volá,kdo posílá SMS,kroky,spánek,tep,kalorie,budíky,události,aplikace.Pro mou potřebu stačí.
 #379161  od Nellynka
 před 5 lety
Ahojte. Dufam ze mi niekto budete vediet pomoct. Hodinky pouzivam uz viac ako dva mesiace ale prvy krat mam s nimi problem. Z ničoho nič mi prestali merat. Nemeraju ani kroky, vzdialenost, tep nič.. zmizlo mi na hodinkach aj nastavenie. Sparovat s app sa da. Pouzivam app Notify&Fitness Doteraz vsetko fungovalo super.
Viete mi pomoct co s tym? Dakujem
Přílohy
37714385_10212268367210357_7870295822074642432_n.jpg
 #379166  od Paja602
 před 5 lety
Ahoj, v jaké apk máte nastaveno příjem notifikací na hodinky? Mě třeba dojde na messenger něco nebo hangouts a hodinky zavibruji aji něco psáno notifikace, ale nejde to přečíst na hodinkách.

Odesláno z mého RNE-L01 pomocí Tapatalk

 #379180  od middex
 před 5 lety
strom píše:Nemáte někdo podobný problém? mám čínskou verzi Amazfit Bip a s nimi používám Tools Amazfit. Do doby, než jsem Bip zaktualizoval oficiálně přes Mi Fit na verzi FW 1.0.1.00, tak hodinky zůstávaly v Angličtině i po přerušení i obnovení spojení s telefonem.

Nyní s novým FW 1.0.1.00, pokud se s hodinkami od telefonu vzdálím natolik, že dojde k přerušení BT spojení, tak na hodinkách zůstává Angličtina, ale pokud se s hodinkami opět přiblížím k telefonu a navážou s ním spojení, tak se hodinky přepnou do čínštiny (na začátku minuty následující po minutě připojení) a do angličtiny se je zpravidla vrátím tak, že si pošlu z Tools Amazfit testovací notifikaci. Někdy se sice třeba i po více minutách hodinky přepnou do Aj "samy" , ale ve více případech ne a řeším to právě tou testovací notifikací.

Telefon jsem po poslední aktualizaci Tools Amazfit restartoval, hodinky také restartoval do továrního nastavení, u Tools Amazfit mám stále povolen autostart, udělena všechna práva a uzamknuto v RAM.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

Mifit to po připojení přepne do čínštiny a jak na to „sáhne“ amazfit tools, tak se to přepne do angličtiny. Vsadím se, že v notify to dělat nebude. ;) Jinak já jsem to pořešil přeflashováním čínské verze fw na permanentní anglickou.
 #379203  od strom
 před 5 lety
Jojo, je to jak píšeš. Ty jsi preflashoval ten fw teď někdy? Našel jsem jen návody na starý fw z loňského listopadu, je toho fůra. Abych pravdu řekl, ty diskuze o Bipech jsem dost vynechaval. Můžu poprosit o nějaký aktuální link s návodem na flash toho international fw? Díky moc.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

 #379209  od strom
 před 5 lety
Jinak jsem si vyměnil několik mailů s podporou Tools Amazfit. Sice bylo fajn, že odpověděli vždy snad do půl hodiny, ale bylo to jak s Jurašem. Když jsem jim psal, že od FW 1.0.1.00 nefunguje deklarovaná angličtina na čínských Bipech a je potřeba si poslat testovací notifikaci, tak odpověděli, že je to completely normal. Když jsem odpověděl, že mi to nepřijde příliš user friendly způsob, jak dosáhnout jimi deklarované funkcionality aplikace, a jak bych mohl případně pomoci, tak mi bylo tučně a podtrženým písmem sděleno, že jejich app je extremly user friendly, protože pro znovuprepnuti hodinek do english jen stačí na Bipech stisknout tlačítko, není třeba si posílat testovací notifikaci. Bohužel nestačí. Tools samozřejmě běží na pozadí atd. Ale to je fuk.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

 #379212  od snoop69
 před 5 lety
Mě zatím podpora z Amazfit Tools neodpověděla na dotaz proč mi nefunguje funkce Chytrý alarm. Budík se mě ani nepokusí probudit i když mám nastaveno, že mě může vzbudit 30min před nastaveným časem a já v tom intervalu vstanu a začnu se hýbat :unamused:
 #379226  od Petr Ždila
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Ahojte. Dufam ze mi niekto budete vediet pomoct. Hodinky pouzivam uz viac ako dva mesiace ale prvy krat mam s nimi problem. Z ničoho nič mi prestali merat. Nemeraju ani kroky, vzdialenost, tep nič.. zmizlo mi na hodinkach aj nastavenie. Sparovat s app sa da. Pouzivam app Notify&Fitness Doteraz vsetko fungovalo super.
Viete mi pomoct co s tym? Dakujem
Je potřeba zauktualizovat Notify&Fitness přímo z aplikace. Mají tam chybu.

Petr
 #379246  od technikus
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Ahoj, v jaké apk máte nastaveno příjem notifikací na hodinky?
Notify&Fitness - poslední verze 6.3.1 PRO a bez problémů vč. beta fw v hodinkách 1.1.2.05
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Můžu poprosit o nějaký aktuální link s návodem na flash toho international fw? Díky moc.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #379259  od Nellynka
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Ahojte. Dufam ze mi niekto budete vediet pomoct. Hodinky pouzivam uz viac ako dva mesiace ale prvy krat mam s nimi problem. Z ničoho nič mi prestali merat. Nemeraju ani kroky, vzdialenost, tep nič.. zmizlo mi na hodinkach aj nastavenie. Sparovat s app sa da. Pouzivam app Notify&Fitness Doteraz vsetko fungovalo super.
Viete mi pomoct co s tym? Dakujem
Je potřeba zauktualizovat Notify&Fitness přímo z aplikace. Mají tam chybu.

Petr

APP som ale skusila uz aj odinstalovat a naistalovat nanovo. Nepomohlo. Hodinky stale nemeraju. Nell
 #379262  od technikus
 před 5 lety
@Nellynka Když se hodinky vypnou a znovu zapnou - neměří ani tep bez jakéhokoliv SW a spárování s MT? V menu Status (ikona domeček), když se vejde do této nabídky, začne blikat srdce a mělo by po chvíli zobrazit naměřenou hodnotu.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 113

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 1 registrovaný, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat