[SmartWatch]
 #493207  od martinh22
 před 2 měsíci
Obrázek
 #494206  od qwer4
 před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 měsíci
Takže dneska konečně hodinky dorazily z Alzy,
1. reproduktor s kterého hraje hudba tak na hodinky super :-B
2. Výchozí hodinky nabízí po spuštění cca 5 jazyků sice tam není čeština, ale po spárování v aplikace zepp lze hodinky přepnout hodinky do češtiny díky preferovaného jazyka v mobilu

Nazdar.
A ked prepnem mobil na iny jazyk ako čestina tak su hodinky stale v čestine???
 #494310  od martinh22
 před 2 měsíci
budou v tom jazyku co nastavis a zepp umoznuje
 #494378  od Decimus_75
 před 2 měsíci
Krásný den, po aktualizaci firmwaru v.3.1.0.4 se při každém spuštění aplikace Zepp snaží k opětovné instalaci této aktualizace. Když se podívám do hodinek, aktualizace této verze je již instalována. Přestala úplně fungovat GPS v hodinkách. Hodinky jsou k ničemu... Už týden si dopisuji s podporou Amazfit, zatím bez změny... pokud se nepodaří zprovoznit, posílám na reklamaci. Dost mě to zklamalo... :cry:

Edit: nakonec podpora Amazfit problém opakující se instalace firmware na dálku vyřešila... :-B :-B :-B
 #494512  od martinh22
 před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Krásný den, po aktualizaci firmwaru v.3.1.0.4 se při každém spuštění aplikace Zepp snaží k opětovné instalaci této aktualizace. Když se podívám do hodinek, aktualizace této verze je již instalována. Přestala úplně fungovat GPS v hodinkách. Hodinky jsou k ničemu... Už týden si dopisuji s podporou Amazfit, zatím bez změny... pokud se nepodaří zprovoznit, posílám na reklamaci. Dost mě to zklamalo... :cry:

Edit: nakonec podpora Amazfit problém opakující se instalace firmware na dálku vyřešila... :-B :-B :-B
měl si tam napsat že chceš už další novou aktualizaci :-D
 #494541  od Michal Flek
 před 2 měsíci
Prosím o radu, mám GTR2 na procházce ujdu 14,5 km a to je 15256 kroků a spáleno 910 kcal.
Manželka má GTS 2 a na stejné procházce má 13,8 a to ji dalo 11199 kroků a spáleno 485 kcal.

Dotaz, když kecají trochu km, to chápu, GPS létá, ale s těmi kroky je něco špatně i s kaloriemi. Má manželka něco špatně v nastavení?

Děkuji za rady.
 #495581  od Naked_Man
 před 1 měsícem
Ahoj, nejsem si jistý, že píšu do dobrého vlákna, ale zkusím to... Odpověď jsem nikde nenašel.
Nyní mám hodinky bip S a aplikaci notify for amazfit.
Chci si koupit GTS(R) 2 a požívat oboje dvoje hodinky. Gts na denní použití, bip na sledování spánku, případně na "špinavou" práci, kde hrozí poškození. Vždy by byly zapnuté jen jedny hodinky.

Otázka zní: jdou do aplikace notify přidat další hodinky? Budou se v aplikaci zobrazovat statistiky z obou hodinek kumulovane nebo za každé zvlášť? Budou chodit notifikace na oboje hodinky? Díky za odpověď.
 #495937  od martinh22
 před 1 měsícem
Mela by fungovat jak u zepp i u notify :-B
 #496097  od Chaloupka1
 před 1 měsícem
Ahoj, jsem čerstvým majitelem GTS 2 mini, dívám se po dalších cifernicich, to co jsem našla, mi tak docela nevyhovuje. Existuje někde návod, jak vytvořit vlastní? Ideálně pro blbce :grin:
 #496458  od kubanr
 před 1 měsícem
Zdravím a prosím o radu. Koupil jsem současně AMAZFIT GTR 2 a GTS 2. S hodinkami GTR 2 není problém. Přicházejí notifikace a lze i volat (spárováno s iPhone 11 Pro). U GTS 2 funguje bez problémů volání, ale nechodí žádné notifikace (spárováno s iPhone 7). V aplikaci ZEPP mám zapnuty příchozí SMS i povoleny oznámení aplikací. Hodinky jsou i dvakrát spárovány přes bluetooth. Nevíte, v čem může být problém? Děkuji
 #496498  od martinh22
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Zdravím a prosím o radu. Koupil jsem současně AMAZFIT GTR 2 a GTS 2. S hodinkami GTR 2 není problém. Přicházejí notifikace a lze i volat (spárováno s iPhone 11 Pro). U GTS 2 funguje bez problémů volání, ale nechodí žádné notifikace (spárováno s iPhone 7). V aplikaci ZEPP mám zapnuty příchozí SMS i povoleny oznámení aplikací. Hodinky jsou i dvakrát spárovány přes bluetooth. Nevíte, v čem může být problém? Děkuji
Podivej se zde Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #496531  od kubanr
 před 1 měsícem
martinh22 píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Zdravím a prosím o radu. Koupil jsem současně AMAZFIT GTR 2 a GTS 2. S hodinkami GTR 2 není problém. Přicházejí notifikace a lze i volat (spárováno s iPhone 11 Pro). U GTS 2 funguje bez problémů volání, ale nechodí žádné notifikace (spárováno s iPhone 7). V aplikaci ZEPP mám zapnuty příchozí SMS i povoleny oznámení aplikací. Hodinky jsou i dvakrát spárovány přes bluetooth. Nevíte, v čem může být problém? Děkuji
Podivej se zde Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Dobrý den, děkuji za návod, ale bohužel mě nepomohl. Hodinky GTS 2 mají jinou nabídku v nastavení. Volba "spustit na pozadí" chybí. Kontroloval jsem nastavení aplikace v iPhonu a mám povoleny aktualizace ZEPP na pozadí. Řekl bych, že i další nastavení mám v pořádku. Dvakrát spárováno přes bluetooth, povolena oznámení aplikací. Napadá Vás ještě něco? Děkuji
 #496535  od martinh22
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
martinh22 píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Zdravím a prosím o radu. Koupil jsem současně AMAZFIT GTR 2 a GTS 2. S hodinkami GTR 2 není problém. Přicházejí notifikace a lze i volat (spárováno s iPhone 11 Pro). U GTS 2 funguje bez problémů volání, ale nechodí žádné notifikace (spárováno s iPhone 7). V aplikaci ZEPP mám zapnuty příchozí SMS i povoleny oznámení aplikací. Hodinky jsou i dvakrát spárovány přes bluetooth. Nevíte, v čem může být problém? Děkuji
Podivej se zde Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Dobrý den, děkuji za návod, ale bohužel mě nepomohl. Hodinky GTS 2 mají jinou nabídku v nastavení. Volba "spustit na pozadí" chybí. Kontroloval jsem nastavení aplikace v iPhonu a mám povoleny aktualizace ZEPP na pozadí. Řekl bych, že i další nastavení mám v pořádku. Dvakrát spárováno přes bluetooth, povolena oznámení aplikací. Napadá Vás ještě něco? Děkuji
ano v apple zarizenich by melo stacit povolit vse v nastaveni -> najit aplikace zepp a tam vse povolit co je mozne jestli mas vse nastavene tak jeste vypnout zapnout hodinky
 #496590  od kubanr
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
martinh22 píše:
Podivej se zde Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Dobrý den, děkuji za návod, ale bohužel mě nepomohl. Hodinky GTS 2 mají jinou nabídku v nastavení. Volba "spustit na pozadí" chybí. Kontroloval jsem nastavení aplikace v iPhonu a mám povoleny aktualizace ZEPP na pozadí. Řekl bych, že i další nastavení mám v pořádku. Dvakrát spárováno přes bluetooth, povolena oznámení aplikací. Napadá Vás ještě něco? Děkuji
ano v apple zarizenich by melo stacit povolit vse v nastaveni -> najit aplikace zepp a tam vse povolit co je mozne jestli mas vse nastavene tak jeste vypnout zapnout hodinky
Tak jsem pokročil, chyba není v hodinkách, ale v mobilu. Asi někde v nastavení. Hodinky GTS 2, stejně, jako GTR 2 fungují na iPhone 11 Pro bez problémů (volání i notofikace). Na iPhone 7 funguje u obou typů hodinek pouze volání. Notofikace nechodí. Netušíte, kde může být problém? Díky
 #497301  od frouzman
 před 3 týdny
Zdravím všechny. Koupil jsem tyhle hodinky manželce asi před týdnem. Co jsme je rozbalili přišla na ně tahle aktualizace 3.1.0.4. A teď problém. Nevím jak to bylo v předešlých verzích firmwaru, ale teď se s hodinkami nedá vůbec telefonovat. Myslím to tak že kvalita je tak strašná, že protistrana slyší jen praskot občas kousek slova a nějakou ozvěnou. Vůbec se to nedá používat. Než jsem to aktualizoval jsem to nezkoušel takže nevím jestli to je vadný kus na reklamaci nebo chyba firmwaru. Máte někdo taky takové zkušenosti?
 #497924  od frouzman
 před 2 týdny
Tak o tom co přišla další aktualizace na manželky Amazfit GTS2 a kvalita hovorů se vůbec nezlepšila asi je dáme na reklamaci.

Odesláno z mého DUK-L09 pomocí Tapatalk

 #498312  od martinh22
 před týdnem
ted je nova aktualizace
 #498335  od frouzman
 před týdnem
Jestli máte na mysli 3.2.11.1 tak u nás se nic nezměnilo. Pořád je kvalita hovorů naprosto nepoužitelná. Už si píšu s podporou amazfit tak uvidíme jak se to vyřeší.
 #498628  od Auckland
 před 5 dny
Dobrý den,

nechci zakládat nový příspěvek, tak svůj dotaz s dovolením položím sem.

Moje žena vlastní hodinky GTS 2 Mini a hodinky nerozpoznají, že nejsou na ruce. Tedy když jsou položené např. na stole, a ženě přijde zpráva, hodinky zavibrují. Nikde jsem nepřišel na to, jak tuto funkci vypnout. Prosím, lze to vůbec?

Děkuji za případnou odpověď, je to vážně otravné :joy: :joy: Hlavně pro mě :laughing:
 #499006  od donamik
 před 1 dnem
No hodinky nerozoznavaju, ze nie su na ruke...nastavila by som na hodinkach rezim nerusit a nebudu chodit upozornenia.Ja si to davam napriklad v noci.
 #499009  od donamik
 před 1 dnem
Dobry den, ja by som sa chcela opytat, ci mal niekto taky problem. Mam hodinky GTS2 a mam problem s pocuvanim hudby cez bluetooth sluchadla a reproduktory. Pocujem v nich len sekavo, skusala som viacero druhov a znaciek. Manzel ma iny model amazfit hodiniek, ten nema problem ziaden. V reproduktore v hodinkach mi hudbu prehra bez problemov. Zistila som, ze par pesniciek ide ok (ale vacsina je nepouzitelnal), ale i napriklad pesnicka , ktora sa nachadza na zaciatku v hodinkach seka. Problem akurat nie je v jednom monosluchadle z ciny, co pre mna nie je uplne ok. Vsade inde mi seka. Je to dovod na reklamaciu, alebo je to mozne riesit? Dakujem za rady a tipy.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat