[SmartWatch]
 #490006  od martinh22
 před 2 měsíci
Tak mělo by to byt hned když dáte gts hodinky tak já to u gts2 mám nastaveni hodinek, popřípadě factory reset odporování a znovu vše nastavit
 #490012  od martinh22
 před 2 měsíci
Myslim officialni aplikace zepp a ne nejakou externi notify aplikaci
 #490016  od HorysMann
 před 2 měsíci
Také se mi občasně stane, že se mi rozsvítí a svítí pořád. Mě pomáhá jejich restart. Pak mě teda zase nejde měření tepu, které mám nastaveno na měření všeho celý den. Musím vše vypnout a pak opět zapnout aby to fungovalo a to dokonce v obou aplikacích, protože někdy prostě na to notify nereaguje. Upřímně chtělo by to aktualizaci, co to vše vyřeší
 #490019  od aLCaPONe
 před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Také se mi občasně stane, že se mi rozsvítí a svítí pořád. Mě pomáhá jejich restart. Pak mě teda zase nejde měření tepu, které mám nastaveno na měření všeho celý den. Musím vše vypnout a pak opět zapnout aby to fungovalo a to dokonce v obou aplikacích, protože někdy prostě na to notify nereaguje. Upřímně chtělo by to aktualizaci, co to vše vyřeší
Nechcem byt zly ale chyba bude asi niekde u teba zial. My mame doma 2 GTSka a dalsie 3 mam v praci co som kolegom objednaval a taketo problemy nema nikto 🤔
 #490026  od Petrulin1
 před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Mě by zajímalo, co už mám dělat s neustálým rozsvecovanim displeje. Na hlášku "conection failed" s nutností potvrdit fajfku, 26x za den jsem si už zvykl. Ale vadí mi bezdůvodně se rozsvecovany displej 117x za den. Vše mám aktualizované, zapínání zapestim samozřejmě vypnuto. Dělá to už na třetím mobilu. Brzy ty hodinky poletí do popelnice a koupím si znovu Bip. S těmi nebyl absolutně žádný problém.
Zkus najit tohle je to i v hodinkach
Obrázek



Tohle já v aplikaci Zepp nikde nemám.
 #490048  od martinh22
 před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Mě by zajímalo, co už mám dělat s neustálým rozsvecovanim displeje. Na hlášku "conection failed" s nutností potvrdit fajfku, 26x za den jsem si už zvykl. Ale vadí mi bezdůvodně se rozsvecovany displej 117x za den. Vše mám aktualizované, zapínání zapestim samozřejmě vypnuto. Dělá to už na třetím mobilu. Brzy ty hodinky poletí do popelnice a koupím si znovu Bip. S těmi nebyl absolutně žádný problém.
Zkus najit tohle je to i v hodinkach
Obrázek



Tohle já v aplikaci Zepp nikde nemám.
tohle bohužel umožňuje od GTS2 zkusil bych ještě aktualizovat zepp a třeba se tam funkce objeví pokud aktualizaci umožňuje
 #490073  od martinh22
 před 2 měsíci
vím že je to vlákno GTS, ale přesto jsem zkusil poradit měl jsem je taky jedničky a neměl jsem problém, ale už jsem je prodal abych se více podíval do hloubky, ale vím že je tam určitě v nastavení nebo někde jsem to na hodinkách nebo v aplikaci zepp je čas kdy mají hodinky svítit po otočení zápěstí nebo pohybu a kdy mají v klidovém režimu, vím jak to bylo otravné mě na to dokonce i znamí upozorňovali ať s tlumím jas měl jsem vždycky nastaven čas od 7.00-22.00 hodin
 #490128  od matis18
 před 2 měsíci
Petrulin1 píše:Mě by zajímalo, co už mám dělat s neustálým rozsvecovanim displeje. Na hlášku "conection failed" s nutností potvrdit fajfku, 26x za den jsem si už zvykl. Ale vadí mi bezdůvodně se rozsvecovany displej 117x za den. Vše mám aktualizované, zapínání zapestim samozřejmě vypnuto. Dělá to už na třetím mobilu. Brzy ty hodinky poletí do popelnice a koupím si znovu Bip. S těmi nebyl absolutně žádný problém.
Restartovat, mam to podobne a zadna jina moznost jak aby to stale nesvitilo, neni. Teda ja o jine nevim

Odoslané z POCOPHONE F1 pomocou Tapatalku

 #490133  od Petrulin1
 před 2 měsíci
No, asi jsem to vyřešil. Odinstaloval jsem Notiffy & Fitness a je klid. Tak buď je bug v Notiffy, které si nerozumí s novým firmwarem, nebo se nějak hádá Notiffy a Zepp. Tak jedu jen na Zepp.
 #491178  od stemby
 před 2 měsíci
Do teď jsem měl dva roky BIP a koupil si GTS. Tak nějak jsem čekal , stejně přesnou GPS jako tomu je u BIP a teď jsem zjistil, že odchylka v Amazfit GTS má rozdíl od GPS v telefonu a BIP na 10ti km 200 metrů. Jezdím nejméně 30 km a vždy to je o 600 metrů , což je docela dost. Tak doufám, že to nový FW V.0.1.1.19 vyřeší. Tímto se vás chci zeptat, zda-li to máte takhle všichni na současném FW 0.1.1.17 nebo jestli to bylo na některém starším firmwaru s přesností lepší. Díky..
 #491426  od resider
 před 2 měsíci
stemby: ty hodinky nejsou koncipované jako kalibrovaný spor tester. Na sport a akurátní výkony jsou spíš vhodnější Garminy nebo podobné ale tam se bavíme o jiné cenové. Jestli byly BIPky takhle přesné tak to je super, ale nedá se od převážně designových hodinek moc očekávat že přesně na metr změří tvojí trasu. Ale uvidíme co vymyslí v nové aktualizaci.
 #491577  od stemby
 před 2 měsíci
resider: Bude to ve FW , když to zvládají BIP , které jsou v podstatě základem. Garmin jsem nechtěl, protože to jsou už fakt cibule. No necháme se překvapit :)
 #491843  od aLCaPONe
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 měsíci
Do teď jsem měl dva roky BIP a koupil si GTS. Tak nějak jsem čekal , stejně přesnou GPS jako tomu je u BIP a teď jsem zjistil, že odchylka v Amazfit GTS má rozdíl od GPS v telefonu a BIP na 10ti km 200 metrů. Jezdím nejméně 30 km a vždy to je o 600 metrů , což je docela dost. Tak doufám, že to nový FW V.0.1.1.19 vyřeší. Tímto se vás chci zeptat, zda-li to máte takhle všichni na současném FW 0.1.1.17 nebo jestli to bylo na některém starším firmwaru s přesností lepší. Díky..
Zdravim vas pani, ja mam zas iny problem. Ja aj partnerka mame GTS verzia 0.1.1.17 ale ked ideme na prechadzku vzdy moje hodiny ukazuju o tisic, niekedy az dvetisic krokov viac ako jej! Uz som skusal faktory na hodinach, odinstalovat Zepp aj Notify for amazfit. No nic nepomaha aj ked si dam obe hodinky na ruku uz po zopar desiatkoch krokov vidim rozdiel na displeji :astonished:

Co myslite v com to moze byt? Teraz som daval factory a moje maju 42 krokov a jej na tej istej ruke 27 wtf. Uz som rozmyslal, ci tam nenahrat povodny firmware 0.0.8.37..
 #491908  od resider
 před 1 měsícem
aLCaPONe: zdravím, třeba to ani softwarově nepůjde řešit a může se jednat o výrobní vadu akcelerometru co snímá kroky. Něco jako vyšší citlivost samotného senzoru nebo špatná orientace na základní desce. Je to každopádně divné. Nevím jestli se na to může vztahovat záruka ale zkusil bych napsat do oficiálního servisu xiaomi jestli o tom něco nevědí a něco podobného už neřešili.
 #491938  od Petrulin1
 před 1 měsícem
Zkuste někdo z vás mít oboje hodinky. Někdo z vás může jinak hýbat rukou, že to měří moc, nebo zas málo. Jen pokus. Vem si ty hodinky od partnerky a měj oboje na své ruce.

EDIT: sorry, už to vidím. Měl jsi je na jedné ruce.
aLCaPONe se to líbí
 #492107  od aLCaPONe
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
aLCaPONe: zdravím, třeba to ani softwarově nepůjde řešit a může se jednat o výrobní vadu akcelerometru co snímá kroky. Něco jako vyšší citlivost samotného senzoru nebo špatná orientace na základní desce. Je to každopádně divné. Nevím jestli se na to může vztahovat záruka ale zkusil bych napsat do oficiálního servisu xiaomi jestli o tom něco nevědí a něco podobného už neřešili.
Myslis ofiko xiaomi servis v Brne, ci?
 #492124  od resider
 před 1 měsícem
Zkusil bych buďto [email protected] a nebo jsem našel firmu VSP Data. Samo xiaomi na ně odkazuje ze svých stránek tak to bude asi nějaký smluvní servis.
Kontakt na slovenskou pobočku: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #492131  od martinh22
 před 1 měsícem
Poslete to do mipointu
 #492136  od Mr.Scully
 před 1 měsícem
Chlapi, nečetl jsem tedy všech 19 stránek, jen asi posledních pět, nicméně... koupil jsem ženě Amazfit GTS, předtím měla myslím Amazfit Stratos, takže zkušená uživatelka, všechno si umí nastavit atd... je ale těžce zklamaná, GTS měří brutálně nepřesně prakticky všechno. Co se týče kroků a vzdálenosti, tak GTS je tak o 50% mimo oproti realitě, dali jsme cca 2km procházku a GTS blbě spočítalo nejen kilometry, ale i kroky. Může to částečně souviset s tím, že se GPS obecně divně chytá, někdy třeba až po deseti minut na otevřeném prostranství. Nicméně není to jen GPS, ale třeba jí to hlásí tepovku 160, i když v naprostém klidu sedí na židli. V podstatě všechny ty klíčové údaje to doslova hádá a je to mimo realitu o mnoho desítek procent. Co s tím, může to vyřešit nějaký firmware nebo se to dá reklamovat (jak se to bude v servisu dokazovat?). Díkes. (Kupováno v prosinci u MobilPohotovost, firmware 0.1.1.17).

(Ještě nás napadlo, jestli GPS nemůže vadit třeba to, že hodinky jsou pod bundou... stejně tak jestli počítání kroků to nezvládá třeba kvůli tomu, že nějakej senzor je zakrytý tričkem, nevím, na jakém principu to krokování funguje, spíš se chytáme stébel :) V létě to možná bude lepší. Ale nechce se mi věřit, že by se GPS chytnul pozdě kvůli bundě. U Stratos se GPS chytal zhruba 20 sekund a už to mi přišlo dost na hraně. Tady klidně 5-10 minut.
 #492148  od Premek81
 před 1 měsícem
Ahoj. Chtěl bych se zeptat, zda by jste mi jako první hodinky doporučili Amazfit Bip S nebo Amazfit GTS. Budu je používat na chůzi, kolo, běh a výjimečně plavání. Díky
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat