[SmartWatch]
 #474613  od Labrava
 před 9 měsíci
na počítání poschodí nemusíš nic kalibrovat, počítá to okamžitý převýšení. To ti zůstane při každym tlaku stejný.

Jiná věc je měření nadmořské výšky, na to potřebuješ samozřejmě kalibraci. Já používám QNH nejbližšího letiště v apce Pace up.
 #474934  od pepa112
 před 9 měsíci
Prestala fungovat synchronizace s Stravou,, v utery jsem cekal na provedeni synchronizace cca 2 hodiny, vcera uz vubec nic, nevim jestli to je kvuli zmene jejich cenove politiky, ted se plati skoro za vse, za segmenty, nebo necim jinym ??? Jak jste na tom vy? Synchronizuji z Amazfitu, tam to nelze nejak spustit manualne

Edit: Tak po 3 dnech se aktivita synchronizovala,,, dnes novy beh a zase cekam na synchronizaci,,, Ted by me zajimalo,kde je chyba? Amazfit, nebo Strava,, Tipoval bych spis na Stravu, tam ted probihaji velke zmeny, skoro vsechno chcou platit, vcetne segmentu,,, Ale tezko rict
 #475237  od pepa112
 před 9 měsíci
Me to jednou jeste slo,ale trvalo to 2 dny a ted nic,,, to je docela zoufaly,,kdyby byla nejak moznost aspon manualne to vyexportovat a ulozit,,,, Tezko rict kde je chyba,, ale uz me to se.e :-)
 #475242  od gyttka
 před 9 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 9 měsíci
Me to jednou jeste slo,ale trvalo to 2 dny a ted nic,,, to je docela zoufaly,,kdyby byla nejak moznost aspon manualne to vyexportovat a ulozit,,,, Tezko rict kde je chyba,, ale uz me to se.e :-)
posli mi tvoj mail prepošlem ti vyjadrenie stravy
 #475256  od pepa112
 před 9 měsíci
Diky za mail, precetl jsem, asi to bude opravdu na strane Stravy problem, snad ho podle slibu vyresi,, zatim holt jejich naznacenym resenim, v hodinkach export aktivity a pak nahrat gpx, vyzkousim, jsem zvedavy,jestli se nahraje vsechno, nekdy v gpx souboru nejsou vsechny udaje,,,,
 #475259  od gyttka
 před 9 měsíci
vyjadrenie stravy k problému s Amazfit
Ahoj Vlado,

Ďakujeme, že ste kontaktovali Stravu. Ospravedlňujeme sa za nedávne problémy s prepojením účtu medzi spoločnosťami Strava a Amazfit. Príklady problému sú:

Pri pokuse o účty sa zobrazuje chybová správa

Aktivity nahrané do Amazfitu sa nesynchronizujú s vaším účtom Strava

Odpojené účty boli odpojené po 6 hodinách


Ako riešenie môžete exportovať svoju aktivitu vo formáte súboru GPX a nahrať ju ručne do svojho účtu Strava.

Z ciferníka prejdite prstom doľava a otvorte priečinok s aktivitami

Klepnite na aktivitu a potiahnutím doľava exportujte. Súbor GPX bude umiestnený do priečinka "/ sdcard / gpxdata".

Skopírujte súbor GPX do počítača cez USB.

Odovzdajte súbor do svojho účtu Strava tu.


Prešetrujeme tento problém so spoločnosťou Amazfit, ale nemáme časovú os, kedy bude vyriešený. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Ak chcete získať informácie o tomto probléme, prečítajte si náš článok.

Ďakujem za pochopenie.

best,
Sean
Tím podpory Strava
 #475361  od Loki_sg1
 před 8 měsíci
Dobrá správa. Ak Vám nejdú synchronizácie na stravu - treba nanovo autorizovať amazfit appku. 🙃📣
Add accounts - STRAVA.

Píšu že to funguje, ešte som nestíhal, vyskúšať.
 #475372  od BboyKaso
 před 8 měsíci
Mam aktualizovany Amazfit app /4.4.0/ aj Stravu /153.0.0/ a zatial mi to nezosynchonizovalo. Skusal som aj revoke autorizacie na Stravu a nic.
Telefon mam iphone, tak dufem, ze to nemoze byt v tom a hindky mam T rex-y.
 #475402  od pepa112
 před 8 měsíci
Android mam, Amazfit mam 4.4.0 a Stravu 153.12 vcera myslim byly aktualizace,,, ale klid synchronizace porad nic, tak nevim jsem z toho rozpacity, zkousel jsem v Amazfit i odebrat ucet a pridat a nic,,, Jedine je vsichni bombardovat,,,
Obrázek
Obrázek
 #475403  od pepa112
 před 8 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 8 měsíci
Dobrá správa. Ak Vám nejdú synchronizácie na stravu - treba nanovo autorizovať amazfit appku. 🙃📣
Add accounts - STRAVA.

Píšu že to funguje, ešte som nestíhal, vyskúšať.
Napisu to kratce,, nefunguje, tohle jsem zkousel asi 10 krat, nic,,, I vymazat data aplikace Strava,, nic,,, Vymazat data aplikace Amazfit se bojim,abych neprisel o aktivity,jejich synchronizace je hodne neprehledna a nevim jestli vubec nekam se synchronizuje na MI ucet,, chjoo
 #475407  od BboyKaso
 před 8 měsíci
A daju sa vyexportovat GPX data z Amazfit APP? Ja mam Trex-y a bohuzial tieto nevedia exportovat GPX data priamo z hodiniek. Alebo existuje nejaka appka ktora by mi to vedela z Amazfit APP vytiahnut? Popripade by som si to pridal manualne na Stravu. Nechcem o tieto aktivity prist.
Dik za radu.
 #475414  od gyttka
 před 8 měsíci
klikni na akivitu v aplikácii, hore v pravo je šípka potom export track a gpx formát. ulož do mobilu otvor stravu cez chrome alebo co používaš nájdi pridať aktivitu daj súbor výber ho z pamäte nahraj pozor by som si dal na zo co zadáš za aktivitu keď zvolis jazda na bicykli tak ti to do stravy nahrá ako e-bike dávaj teda radšej ride
 #475418  od petr7997
 před 8 měsíci
Od středy se mi také odmítají automaticky synchronizovat aktivity do Stravy. Synchronizuji manuálně z Notify & Fitness. To jde naštěstí bez problémů. Ale nevím, jestli to nejde pouze u placené verze.
 #475419  od pepa112
 před 8 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 8 měsíci
A daju sa vyexportovat GPX data z Amazfit APP? Ja mam Trex-y a bohuzial tieto nevedia exportovat GPX data priamo z hodiniek. Alebo existuje nejaka appka ktora by mi to vedela z Amazfit APP vytiahnut? Popripade by som si to pridal manualne na Stravu. Nechcem o tieto aktivity prist.
Dik za radu.
Napisu to kratce,,nelze, bohuzel,,,, I kdyz ted ctu co pise @gyttka tak nevim, mozna ano, nutno vyzkouset,ale ja uz nemusiiim huraaaa Jinak @gyttka uz synchronizuje,, prvne jsem vymazal data aplikace Strava, odinstaloval, pak v uctech odebral autorizaci nasledne pridal autorizaci a znovu nainstaloval aplikaci, otevrel restartoval, sel se probehnout a ty nove aktivity uz to poslalo na Stravu, huraaaaaaaaaaa
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat