[Smartwatch]
 #343713  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
sinco píše:Nedari se me nainstalovat strava1.6.1 cz, spusti se instalace a po chvili chyba instalacniho balicku. Kde je problem? Diky
Jestli máš nainstalovanou nějakou jinou verzi, tak ji musíš odinstalovat.

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk
Pokud máš nainstalovanou novější verzi než je 1.6.1 tak ji musíš odinstalovat jinak to nejde data ti tam zůstanou.
 #343716  od sinco
 před 6 lety
Mainstalovano mam Amazfit 2.0 cz. Mam zmatek v nazvech a funci aplikaci, MiFit, strava, Amazfit.

Edit: Udělal jsem si procházku a poté koukl do app Amazfit 2.0 cz. Vidím obrys procházky ale bez podkladu mapy. To tak ma být?
Edit: smazal jsem verzi 2.0 a nainstaloval cz stravu z tohoto fora. Znovu probehlo sparovani app s hodinkama. V hodinkach prochazka zustala ale v app v telefonu ji nevidim. Synchro jsem zapnul. O zadna data nejde. je to jen zacatek a jen testovaci prochazka. Vcerejsi udaje o poctu kroku v app vidim. Proc ne ta prochazka netusim.
Jeste k te synchro v app strava. je tam Connect a device to strava a seznamu vidim android wear, garmin a dalsi ale amazfit v seznamu neni. Delam asi neco blbe ale netusim kde a co. Diky
Naposledy upravil(a) sinco dne 23 Pro 2017, 00:21, celkem upraveno 5 x.
 #343717  od Endva3
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Prečítaj si posledné dve strany a budeš vedieť :wink:
Vdaka pomohlo to s VPN :) Urobil som bootloader unlock, nahral som poslednu verziu pace rom 1.2.48 aj so slovencinou. Vsetko ide ok az na notifikacie.. Prichadzajuci hovor mi ukaze aj s menom no sms,viber,gmail ani nic ine mi nezobrazi pri notifikacii... mam to vsetko povolene v aplikacii :(
skusane na lg g6 aj huawei p8..
 #343897  od sinco
 před 6 lety
Může mě prosim někdo pomoci co naistalovat abych měl funkční stravu ? Viděl mapu kudy jsem sel. Hodinky mám mezinárodni verzi s počestěnou PaceRom. Jsem z toho na prášky. Mainstaloval jsem z tohoto fora českou verzi strava. Po spuěteni a synchro jsem tupnul na stravu a to mě koplo asi na web ke stáhnuti stravy, nešlo to nějaká chyba. Skončil jsem v Google obchodu kde jsem si stáhl app strava. Po přihlášeni jsem byl na uvodni obrazovce s vyběrem zařízení. Data z poslední testovací procházky v app nebyla. Fakt si nevim rady a prosím o postup napsaný pro blbce. Vemte to tak že zítra jsou vánoce a ten návod by byl pro mě fest dárkem. Děkuji
 #343919  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Může mě prosim někdo pomoci co naistalovat abych měl funkční stravu ? Viděl mapu kudy jsem sel. Hodinky mám mezinárodni verzi s počestěnou PaceRom. Jsem z toho na prášky. Mainstaloval jsem z tohoto fora českou verzi strava. Po spuěteni a synchro jsem tupnul na stravu a to mě koplo asi na web ke stáhnuti stravy, nešlo to nějaká chyba. Skončil jsem v Google obchodu kde jsem si stáhl app strava. Po přihlášeni jsem byl na uvodni obrazovce s vyběrem zařízení. Data z poslední testovací procházky v app nebyla. Fakt si nevim rady a prosím o postup napsaný pro blbce. Vemte to tak že zítra jsou vánoce a ten návod by byl pro mě fest dárkem. Děkuji
Při té procházce jsi už měl nainstalovanou Stravu ? Pokud ne tak tam ty data zpětně nejspíš nebudou .
 #345136  od sinco
 před 6 lety
Měl jsem původně engliš hodinky a nahrál jsem cz pace rom. A včera jsem se nudil a udělal wipe a cibule byli v čínštině. A taky mě to nešlo. V hlášce jsem měl něco napsané, asi amazfit a hned u toho čínské znaky. Takže jsem si stáhl Amazfit手表
Kód: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
http://fr.apkhere.com/app/com.huami.watch.hmwatchmanager
a to mě šlo. Po synchronizaci jsem Amazfit odinstaloval a nainstaloval tu verzi co používám. A ok
 #345273  od Petr363
 před 6 lety
Ahojky, potřeboval bych prosím poradit. Mám Amazfit Pace, byla tam anglická verze 1.3.0n, provedl jsem nahrátí češtiny Pacefied Rom 1.2.48, vše proběhlo Ok. Mám nainstalovanou apku Amazfit Watch - česká verze 1.7.6.. Ale nefungují mi notifikace, jak zde již někteří také psali, že s tím mají problém. Pokud jde o hovory tak ty se ukáží , ale ostatní notifikace jako jsou zpávy , gmail atd - ne ? Není nějaká rada co by tomu pomohlo , Mám Samsung S8. dále přikládám skeny že to mám povolené ty notifikace. Děkuji moc za radu. Jinak co se týče překladu , tak super práce chlapi. Díky


Obrázek
Obrázek
 #345390  od Cholys
 před 6 lety
Zdravim, u upozorneni aplikaci se mi nezobrazuji ikony aplikaci, predevsim allo pak se mi na hodinkach nezobrazi ikona aplikace allo a na hodinkach se to zobrazi jako sms a prijde to upozorneni dvakrat.
Diky
Obrázek
 #345450  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Ahoj nevím jestli se to tu už řešilo, ale nejde mi naskenovat QR kod do aplikace Amazfit v mobilu.

Předem děkuji za odpověď.
V návodech jsou dva postupy jak získat QR kod.
 #345453  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Ahojky, potřeboval bych prosím poradit. Mám Amazfit Pace, byla tam anglická verze 1.3.0n, provedl jsem nahrátí češtiny Pacefied Rom 1.2.48, vše proběhlo Ok. Mám nainstalovanou apku Amazfit Watch - česká verze 1.7.6.. Ale nefungují mi notifikace, jak zde již někteří také psali, že s tím mají problém. Pokud jde o hovory tak ty se ukáží , ale ostatní notifikace jako jsou zpávy , gmail atd - ne ? Není nějaká rada co by tomu pomohlo , Mám Samsung S8. dále přikládám skeny že to mám povolené ty notifikace. Děkuji moc za radu. Jinak co se týče překladu , tak super práce chlapi. Díky
Koukni do nastavení Telefonu jestli máš povoleno u vybrané aplikace zobrazování .
 #345609  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak zobrazování mám povoleno . Zkusím ještě odinstalovat Amazfit Watch CZ a nainstalovat tu z GP a uvidím.
Nebo vymazat data aplikace Amazfit v telefonu pak restartovat tel. a znova spustit .
 #345729  od Petr363
 před 6 lety
Čau, tak dneska mi zničeho nic naskočily dvě notifikace z gmailu. Tak jsem si myslel, že se to asi rozjelo. NIc jsem s telefonem nedělal. Pak mi došlo několik dalších emailu a sms a nic dalšího ( notifikace nedošly ) . Tak jsem si řekl, když to jednou přijde , tak musí být někde nepatrná chybička :-) . Vymazal jsem tedy dle rady data v aplikaci , resetoval telefon , ale nic nepomohlo.Vymazal jsem apku a znovu ji nainstaloval. Pak jsem zkusil vypnout v nastavení v Amazfit Watch 1.7.6., v nastavení notifikací - Nezobrazovat, obrazovka telefonu je zapnutá - dal jsem na vypnuto - a ono to začalo najednou vše fungovat - notifikace volání šlape ( ta jediná mi ale už předtím fungovala ) , chodí nově - notifikace SMS, zprávy Viber ( pokud mi někdo volá na Viber, tak mi to nedá notifikaci o volání , ale pokud je to jako zmeškaný hovor tak mi pak přišla notifikace o hovoru že byl zmeškaný ) , dále mám nastavený a odzkoušený Gmail - chodí notifikace. Další již nemám nastavené , takže nemohu 100% říct , že to funguje. Je možný , že je to jen shoda různých náhod - vymazání aplikace, výmaz dat v aplikaci , reset atd. Ale každopádně to teď šlape.Je tedy fakt , že při té notifikaci to jen zavibruje a displej se nerosvítí. Pokud , ale opět zapnu v tom nastavení apky Amazfit Watch 1.7.6. ty notifikace , to " Nezobrazovat , obrazovka telefonu je zapnutá - tak to opět nejede. Díky Petr

Edit : samozřejmě , že to již nezapínám :-) , to bylo spíše, aby bylo jasné , že to mám tím nefunkční - pro ostatní kdyby s tím měli taky problém.
Naposledy upravil(a) Petr363 dne 03 Led 2018, 21:20, celkem upraveno 2 x.
 #345751  od Puzzlehead
 před 6 lety
Petr363 píše:Čau, tak dneska mi zničeho nic naskočily dvě notifikace z gmailu. Tak jsem si myslel, že se to asi rozjelo. NIc jsem s telefonem nedělal. Pak mi došlo několik dalších emailu a sms a nic dalšího ( notifikace nedošly ) . Tak jsem si řekl, když to jednou přijde , tak musí být někde nepatrná chybička :-) . Vymazal jsem tedy dle rady data v aplikaci , resetoval telefon , ale nic nepomohlo.Vymazal jsem apku a znovu ji nainstaloval. Pak jsem zkusil vypnout v nastavení v Amazfit Watch 1.7.6., v nastavení notifikací - Nezobrazovat, obrazovka telefonu je zapnutá - dal jsem na vypnuto - a ono to začalo najednou vše fungovat - notifikace volání šlape ( ta jediná mi ale už předtím fungovala ) , chodí nově - notifikace SMS, zprávy Viber ( pokud mi někdo volá na Viber, tak mi to nedá notifikaci o volání , ale pokud je to jako zmeškaný hovor tak mi pak přišla notifikace o hovoru že byl zmeškaný ) , dále mám nastavený a odzkoušený Gmail - chodí notifikace. Další již nemám nastavené , takže nemohu 100% říct , že to funguje. Je možný , že je to jen shoda různých náhod - vymazání aplikace, výmaz dat v aplikaci , reset atd. Ale každopádně to teď šlape.Je tedy fakt , že při té notifikaci to jen zavibruje a displej se nerosvítí. Pokud , ale opět zapnu v tom nastavení apky Amazfit Watch 1.7.6. ty notifikace , to " Nezobrazovat , obrazovka telefonu je zapnutá - tak to opět nejede. Díky Petr
A jen hloupý dotaz.... Proč to musíš mít zapnuté a nenecháš si to tak jak to funguje?
Asi bude problém v tom, že se ti rožne displej když přijde notifikace.

Odesláno z mého Redmi 3S pomocí Tapatalk

 #346707  od RaPon
 před 6 lety
Já musím přiznat, že pokud jde o notifikace, tak s tím neustále bojuji a už se tak nějak naučil s tím žít.
1) Nedokážu odhalit podle čeho se to tak chová, ale někdy chodí všechno, někdy jen např. SMS a někdy prostě přijde jednou SMS, ale po druhý se už nezobrazí a příště ano... Tady musím říct, že starý náramek MF2 a aplikace MiFit fungovala na 100%
2) Musím v podstatě každý den aplikaci spouštět ručně několikrát za den. Nevím proč se ukončí a už nenastartuje :(
3) Synchronizace se většinou podaří až na několikátý pokus.
 #346760  od PsychX
 před 6 lety
Ahojte,
mam problem sparovat MI fit a Amazfit.
Mi Fit mam 3.2.4 a Amazfit 2.0 CZ stiahnutu z uvodnej stranky.
Ak spustim Mifit a chcem pridat hodinky tak sa vyberiem Pace na dalsom okne pripojit otvori sa mi amazfit v ktorom mam sparovane hodinky, napise synchronizacia uspesna ale to je vsetko. Hoddinky sa mi do Mifitu nepridaju. Nasledne sa len tlacitkom Back vratim o krok spat a opat som na obrazovke kde sa chce pripojit z Amafit Pace a mam stlacit pripojit.
Nejaka rada ako ich spojim?
Vyuzival som predtym miband2 a tam to islo vsetko v poriadku, v hodnkach je pacerom 1.2.48, nie H ktoru mi aktualne ponuka.
Dakujem za odpoved
Marcel
 #346943  od selvok
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Ahojte, mam problem sparovat MI fit a Amazfit...
Zkus, jestli při tom párování nepomůže přihlášení (spojení v mobilu) přes VPN v asijském regionu (třeba Opera VPN umožnuje připojení přes bod v Singapuru).
 #346951  od PsychX
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Zkus, jestli při tom párování nepomůže přihlášení (spojení v mobilu) přes VPN v asijském regionu (třeba Opera VPN umožnuje připojení přes bod v Singapuru).
ale pri prihlasovani coho? ked dam sparovat mifit z amazfit?
 #346956  od selvok
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
ale pri prihlasovani coho? ked dam sparovat mifit z amazfit?
Nainstaluj do mobilu Opera VPN, vyber Singapur (připojení k přihlašovacím serverům je pak z asijského regionu). A pak vyzkoušej to párování, kde libo. Třeba to nepomůže, ale možná jo...
Při párování Amazfit 2.0 s hodinkami to zabíralo.
 #346961  od PsychX
 před 6 lety
selvok píše:
Nainstaluj do mobilu Opera VPN, vyber Singapur (připojení k přihlašovacím serverům je pak z asijského regionu). A pak vyzkoušej to párování, kde libo. Třeba to nepomůže, ale možná jo...
Při párování Amazfit 2.0 s hodinkami to zabíralo.
nezabralo to. resp hodinky som mal sparovane cez amazfit uz predtym. mam ich z amazfit aplikacie odstranit a uplne nanovo sparovat?
 #346985  od selvok
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
nezabralo to. resp hodinky som mal sparovane cez amazfit uz predtym. mam ich z amazfit aplikacie odstranit a uplne nanovo sparovat?
Je to možnost... Tak zkus spárovat Amazfit při zapnutí té VPN v Singapuru a pak MiFit.
A přihlašování MiFit máš přes Xiaomi účet?
 #346990  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Já musím přiznat, že pokud jde o notifikace, tak s tím neustále bojuji a už se tak nějak naučil s tím žít.
1) Nedokážu odhalit podle čeho se to tak chová, ale někdy chodí všechno, někdy jen např. SMS a někdy prostě přijde jednou SMS, ale po druhý se už nezobrazí a příště ano... Tady musím říct, že starý náramek MF2 a aplikace MiFit fungovala na 100%
2) Musím v podstatě každý den aplikaci spouštět ručně několikrát za den. Nevím proč se ukončí a už nenastartuje :(
3) Synchronizace se většinou podaří až na několikátý pokus.
Chyba bude nejspíš v nastavení práv pro Amazfit ve tvém telefonu .
Vyber možnost uzamknout aplikaci v RAM tel. tak aby se ti nevypínala a uděl ji všechna povolení !
Mě na Xiaomi Mi5 vše OK.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 36

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat