[Smartwatch]
 #354060  od zdenci22
 před 6 lety
Treba vyskúšať

1. Wait 36 hours and then press the button 30 seconds
2. If it's don't work charge the amazfit about 20 minutes then try it again 
3. Contact the support :/

Odoslané z Redmi Note 4X pomocou Tapatalku

 #354068  od Mirecek21
 před 6 lety
Dané téma pečlivě sleduji, ale výše uvedené rady mi připadají jako čarování. Ještě tam chybí jestli se to musí dělat za svitu měsíčního úplňku, nebo něco podobného (ale buďte klidní, stejně jsem to vyzkoušel :wink: , samozřejmě bez kladného výsledku).
Po přečtení níže uvedených diskusí, jsem se s tím, že se hodinky nespustí zkrátka smířil a oprášil starý dobrý Mi Band 2

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #354100  od rbarat
 před 6 lety
Čiže najlepšia rada pre ostatných je radšej nechať v hodinkách angličtinu? Teda minimálne do doby, než sa identifikuje a opraví problém.
 #354105  od wentink
 před 6 lety
To máš těžko. Někdo chce češtinu, někomu stačí angličtina.

Já jsem češtinu nezkoušel a zkoušet nebudu, protože v tom menu jsou anglická slovíčka opravdu velice jednoduchá a nepotřebuji na to češtinu.

Navíc se řídím pravidlem, pokud to funguje, tak do toho nehrab

Odesláno z mého ASUS_Z00AD pomocí Tapatalk

 #354113  od rbarat
 před 6 lety
Ja som mal teda asi šťastie, lebo som mal hodinky v slovenčine, po aktualizácii MiFit minulý štvrtok ráno mi hodinky zostali visieť na párovacej obrazovke. Aktualizácia MiFit z piatka to opravila a prepla hodinky do angličtiny. Odvtedy som nemal čas na nahratie slovenčiny. Chvalabohu.

Čo čítam tú Facebookovú diskusiu , mŕtve hodinky má veľmi veľa ľudí po celom svete.
 #354141  od PavelZ
 před 6 lety
Tak jsem se dostal do stejné situace.

Měl sem hodinky na FW 0.1.0.45 a data jsem stahoval jen do Notify & Fitness na mobilu. Jen občas sem hodinky připojil k MiFit na tabletu, nechal aktualizovat A-GPS a zase odpojil.

Teď sem si ale řekl, že zkusím nový FW. Tablet sem tedy přepnul do angličtiny a pustil MiFit, připojil hodinky k aplikaci, ta ohlásila, že aktualizuje a pak už jen černá obrazovka a nic víc...
 #354178  od rbarat
 před 6 lety
V hodinkách si mal češtinu?
No nikto nevie co s tým, je veľa takýchto prípadov po celom svete.
Pokiaľ sa nepríde na to čo s tým, treba nechať v hodinách radšej angličtinu.
 #354189  od Fuzo
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak sa dá už poradiť jedine, že na GB sú teraz v akcii za 48€.
Ahoj, prosím kde. Já je vidím jen za 58 :-(
 #354196  od rbarat
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
gb.jpg
Dopravu vyber Belgium registered, malo by to byť bez DPH.
Naposledy upravil(a) rbarat dne 15 Úno 2018, 08:40, celkem upraveno 1 x.
 #354206  od rbarat
 před 6 lety
Všetci čo máte zaseknuté chodinky by ste sa mali prihlásiť do tej Facebookovej skupiny, stručne opísať svoj problém a priložiť fotku. Zhromažďujú ľudí a chcú osloviť výrobcu.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #354243  od PavelZ
 před 6 lety
Tak podle toho, co jsem našel, máme doma mrtvolu.

Několik lidí psalo Huami - radí nechat vybit baterku a zkusit znova (protože se to někomu stalo už na přelomu listopadu a prosince, tak toto už několik lidí zkusilo, a nepomůže to) a pokud ani pak nefungují, tak to řešit s prodejcem.

Jediná šance je to, že by na desce v hodinkách byly piny, přes které se dá flashnout FW. Tam je ale mnoho kdyby - kdyby tam ty piny byly, kdyby byl známý protokol, kdyby byla možnost připojit k PC, kdyby byl dostupný software pro programovaní...

Nevidím ale možnost opravy moc reálně...
 #354259  od Mihora76
 před 6 lety
Ahoj,

tak se mě stalo včera večer bohužel to samé, oficiální aplikace začala tlačit update frmware, po kterém na chvilku ještě svítil ciferník, nicméně hodinky na nic nereagovaly, po chvilce se vypnuly a bylo to :-(

Zkusím uplatnit záruku u Gearbeastu, uvidiím, jak se k tomu postaví.

Achjo, a doteď fungovalo vše přímo ukázkově.
 #354261  od dudilek
 před 6 lety
Aktuálna verzia na google play je 3.2.9 a je tam už dlhšiu dobu.

Akú verziu mi fit si použil? Aktuálnu z google play, či nejakú betu z apk mirror?

Pred aktualizáciou si mal aký stav? Upravený fw?
Predpokladám že si kúpil čínsku a nie international verziu hodiniek..
 #354265  od Mihora76
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Aktuálna verzia na google play je 3.2.9 a je tam už dlhšiu dobu.

Akú verziu mi fit si použil? Aktuálnu z google play, či nejakú betu z apk mirror?

Pred aktualizáciou si mal aký stav? Upravený fw?
Predpokladám že si kúpil čínsku a nie international verziu hodiniek..
Ano, aktuální aplikace MiFit, včera nainstalovaná přímo z GooglePlay. Čínská verze hodinek, cesky fw 1.45 instalován z Notify and fitness. Doted ale problém se soucasnou instalací obou aplikací nebyl.
 #354275  od middex
 před 6 lety
No zdá se, že tento postup se prostě nesmí udělat, pokud je v hodinkách počeštěný fw.
Těm co mají hodinky v tomto blbém stavu to už sice nepomůže (i když pokud je NaF nebo GB vidí tak možná jo) ale pokud máte český fw a chcete jít pomocí mifit na poslední verzi, je potřeba první vrátit do hodinek nějaký orig. fw.
Já jsem měl zrovna po ruce mifit 3.1.3.2 který obsahuje fw 0.0.9.26 a tento jsem použil na downgrade, který jsem udělal přímo v NaF. Před tím jsem ještě pro jistotu přepnul na jeden z orig. ciferníků a hodinky do čínštiny. Po aplikaci orig. fw už jsem pak jen spustil mifit a nechal provést upgrade na 0.1.0.86.
Vše proběhlo bez problému, mifit jsem zas zrušil a přes NaF dal angličtinu.
 #354283  od diddle
 před 6 lety
potvrzuju - hodinky černá obrazovka - bluetooth vidí ale GB, NF ani Mifit nepřipojí..

PS: čistě subjektivně - NAPROSTO nejhorší výrobek od Xiaomi (a že jich mám či měl - od myši přes telefony až k nabíječkám či kamerám) - vracím se k Miband2
 #354285  od Mihora76
 před 6 lety
Je to subjektivní, ale doposavad jsem s hodinkama žádné problémy neměl, vše fungovalo jak mělo. Toto je samozřejmě dost fatální záležitost, ale způsobená spíše oficiální apkou a kombinací firmware řekl bych. Jen můj názor.
 #354287  od dudilek
 před 6 lety
Mi band 2 som používal asi rok k plnej spokojnosti, ale po používaní amazfit bip by som sa k nemu už nevrátil.

Displej, funkcie a výdrž dávajú bip na oveľa vyšší level ako mi band 2.


Po známych problémoch s amazfit pace som si radšej počkal na international verziu. Do hodiniek nerýpem iným fw, žiadne beta verzie z pochybných zdrojov...
Jedine upravený ciferník aplikovaný cez mi fit a hodinky si vyslovene užívam :)
 #354289  od diddle
 před 6 lety
@Mihora76 mnooo tak international hodinky mi přišly v činštině z gearbestu - po instalaci mifitu zamrzly do známe parovací obrazovky, po přeinstalování posledního FW přes gadgetbridge se přeply do španělštiny (samozřejmně s oním známým obrázkem párování) pak se objevil návod na přepínání telefonu do angličtiny - OK poprvé se hodinky rozjely anglicky - ale budiž - pokrok
ooovšem nikdy na NF PRO nenotifikovaly správně - po milionu laborování podle návodu odtud už nejely jen SMS. poslední rada byla aktualizovat znovu FW a odinstalovat uuuplně načisto NF.. výsledkem jsou hodinky které vidí BT ale mají černou obrazovku :o)
opravdu mne chceš přesvědčovat že výrobek je fakt skvělý nakup??
 #354292  od Mihora76
 před 6 lety
Já nikoho přesvědčovat nechci :-) Chápu, že každý má jiné zkušenosti. Mě se kromě toho (bohužel konečného kroku) nic podobného nepřihodilo. Nastavení, počeštění i výroba a nahrání vlastního ciferníku jednoduché a v pohodě. Ale rozumím tomu, že z tvého pohledu to skvělý nákup být nemusí.
 #354294  od dudilek
 před 6 lety
Bohužiaľ si vystihol nevydarenú aktualizáciu od huami. Oprava im trvala deň, po pár hodinach však už boli na fórach uvedené riešenia. Chyba sa stane občas každému.

Pre mňa sú tie hodinky naozaj vydarený produkt a som s nimi maximálne spokojný.

Ale chápem ťa, tiež by ma netešilo mať hneď po kúpe pokazené hodinky.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat