Tady jeden mail ze zákaznické podpory přeložený googlem:
Vážený pane / paní, Šťastný nový rok! Zdravím od Xiaomi. My ve společnosti Xiaomi si vážíme vaší důvěry a omlouváme se za nepříjemnosti. Ujišťujeme vás, že vám s tím pomůžeme. Upřímně se omlouvám za nepříjemnosti, které jste zažili. Pečlivě jsem si přečetl váš e-mail. Omlouváme se za nepříjemnosti, které vám byly způsobeny. To není to, co očekáváme, že tomu naši zákazníci budou čelit. My ve společnosti Xiaomi vždy tvrdě pracujeme a usilujeme o to, abychom zákazníkům poskytovali ty nejkvalitnější produkty, a nic není přínosnější než slyšet od spokojeného zákazníka. Je neobvyklé dostávat takový incident od našich zákazníků se vší péčí a pozorností, kterou věnujeme všem. Pokud jste dříve udělali vše, co náš zákaznický servis doporučil, problém stále přetrvává. Podle obsahu vašeho e-mailu to může být způsobeno problémem se systémem, který může opravit poprodejní centrum. Proto bych vás požádal o koordinaci s vaším nákupním místem za účelem lepší a rychlejší podpory nebo o prohlídku v poprodejním centru, kde vám bude opravena. Všechny poprodejní a opravárenské služby pro produkty zakoupené na platformě třetí strany zpracovává platforma třetí strany. Další informace o poprodejním centru najdete na našich webových stránkách Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Ještě jednou děkujeme za kontaktování společnosti Xiaomi. Přeji vám šťastnou dovolenou, zdraví a štěstí! Oceníme vaši trpělivost a pochopení. Pokud se vyskytnou další obavy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Děkujeme, že jste oslovili Xiaomi. Přeji krásný den!
S pozdravem,
Amber
Zákaznická podpora Xiaomi
Vážený pane / paní, Šťastný nový rok! Zdravím od Xiaomi. My ve společnosti Xiaomi si vážíme vaší důvěry a omlouváme se za nepříjemnosti. Ujišťujeme vás, že vám s tím pomůžeme. Upřímně se omlouvám za nepříjemnosti, které jste zažili. Pečlivě jsem si přečetl váš e-mail. Omlouváme se za nepříjemnosti, které vám byly způsobeny. To není to, co očekáváme, že tomu naši zákazníci budou čelit. My ve společnosti Xiaomi vždy tvrdě pracujeme a usilujeme o to, abychom zákazníkům poskytovali ty nejkvalitnější produkty, a nic není přínosnější než slyšet od spokojeného zákazníka. Je neobvyklé dostávat takový incident od našich zákazníků se vší péčí a pozorností, kterou věnujeme všem. Pokud jste dříve udělali vše, co náš zákaznický servis doporučil, problém stále přetrvává. Podle obsahu vašeho e-mailu to může být způsobeno problémem se systémem, který může opravit poprodejní centrum. Proto bych vás požádal o koordinaci s vaším nákupním místem za účelem lepší a rychlejší podpory nebo o prohlídku v poprodejním centru, kde vám bude opravena. Všechny poprodejní a opravárenské služby pro produkty zakoupené na platformě třetí strany zpracovává platforma třetí strany. Další informace o poprodejním centru najdete na našich webových stránkách Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Ještě jednou děkujeme za kontaktování společnosti Xiaomi. Přeji vám šťastnou dovolenou, zdraví a štěstí! Oceníme vaši trpělivost a pochopení. Pokud se vyskytnou další obavy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Děkujeme, že jste oslovili Xiaomi. Přeji krásný den!
S pozdravem,
Amber
Zákaznická podpora Xiaomi