[laurel]
 #490946  od XCrow
 před 3 lety
Tady jeden mail ze zákaznické podpory přeložený googlem:

Vážený pane / paní, Šťastný nový rok! Zdravím od Xiaomi. My ve společnosti Xiaomi si vážíme vaší důvěry a omlouváme se za nepříjemnosti. Ujišťujeme vás, že vám s tím pomůžeme. Upřímně se omlouvám za nepříjemnosti, které jste zažili. Pečlivě jsem si přečetl váš e-mail. Omlouváme se za nepříjemnosti, které vám byly způsobeny. To není to, co očekáváme, že tomu naši zákazníci budou čelit. My ve společnosti Xiaomi vždy tvrdě pracujeme a usilujeme o to, abychom zákazníkům poskytovali ty nejkvalitnější produkty, a nic není přínosnější než slyšet od spokojeného zákazníka. Je neobvyklé dostávat takový incident od našich zákazníků se vší péčí a pozorností, kterou věnujeme všem. Pokud jste dříve udělali vše, co náš zákaznický servis doporučil, problém stále přetrvává. Podle obsahu vašeho e-mailu to může být způsobeno problémem se systémem, který může opravit poprodejní centrum. Proto bych vás požádal o koordinaci s vaším nákupním místem za účelem lepší a rychlejší podpory nebo o prohlídku v poprodejním centru, kde vám bude opravena. Všechny poprodejní a opravárenské služby pro produkty zakoupené na platformě třetí strany zpracovává platforma třetí strany. Další informace o poprodejním centru najdete na našich webových stránkách Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Ještě jednou děkujeme za kontaktování společnosti Xiaomi. Přeji vám šťastnou dovolenou, zdraví a štěstí! Oceníme vaši trpělivost a pochopení. Pokud se vyskytnou další obavy, neváhejte nás znovu kontaktovat. Děkujeme, že jste oslovili Xiaomi. Přeji krásný den!
S pozdravem,
Amber
Zákaznická podpora Xiaomi
 #490949  od MOJE JMÉNO
 před 3 lety
Já bych snad jen doplnil, že obava z toho, že nebude záruka v tomto konkrétním případě uznána je velmi nepravděpodobná. Na všechny tyto modely (zakoupené v CZ-SK) máme ještě úplně všichni záruku. Výše zmíněný prasklý displej může samozřejmě v tomto případě znamenat problém, ale i tak si myslím, že se to v této situaci tzv. "sveze" na vlně řešení průšvihu. Bohužel mobil není televize, aby se bez něj člověk mohl měsíc obejít a to vidím, že je problém absolutně největší. Jak jsem teď rád za stařičké a spolehlivé REDMI 4X vyndané ze šuplíku :grimacing:
 #490953  od farnell
 před 3 lety
pista43 píše:Mám ho z Orangeu ale pochybujem, že ho v najbližšej dobe otvoria. Toto sa mi nestalo ešte so žiadnym telefónom. Ja som zvedavý ako sa k tomu postaví Xiaomi. Ale tiež to vidím na dlhé čakanie. A do vtedy neviem čo budem používať. Celé zle toto urobiť na Nový rok a ešte teraz keď je všetko pozatvárané. Do teraz som bol s mobilom spokojný ale už Xiaomi nikdy viac. Keď niekto bude vedieť nejaké info tak to prosím sem napíšte.
Prevádzky ktoré v čase lockdown môžu fungovať.
Čiže je tu nádej,že ti tvoj operátor v zákazníckom centre zariadenie na reklamáciu prevezme. Rovnako tak môžu fungovať servisy výpočtovej a telekomunikačnej techniky.
Otázne však bude koľkých užívateľov sa tento lapsus dotkol. A malo ich asi nebude.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #490989  od pista43
 před 3 lety
Najhoršie na tom je, že nemám žiadny náhradný telefón a aj to, že som tam mal veľa rodinných fotiek a videí, ktoré som si nezálohoval. Vidím to tak, že si mobil budem musieť aj tak kúpiť keďže nemám teraz čo používať.
 #490990  od farnell
 před 3 lety
Chyba. Spoliehať sa v prípade foto iba na zariadenie.
Ale to ti ostatne teraz nepomôže.
Možno memento do budúcnosti.
A zariadenie hádam v rámci okresu nájdeš aj na bazároch. Ak nebyvas v BA a KE, kde je za okres považovaná iba mestská časť.
Aspoň na základné funkcie ako telefonovanie a spojenie so "svetom".

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku


 #490994  od XCrow
 před 3 lety
Jsou prvni zpravy od lidi co navstivili prodejny...autorizovane servisy pry opravi vsechny bricknute telefony zdarma at jsou jeste v zaruce nebo ne.

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #490997  od farnell
 před 3 lety
Tak iné im ani neostáva....

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #491027  od pista43
 před 3 lety
XCrow - ďakujem za info. A kde je najbližší autorizovaný servis? Tak sa mi zdá, že na Slovensku nie je. Asi v Čechách by mal byť ale nie som si istý.
 #491031  od XCrow
 před 3 lety
pista43 píše:XCrow - ďakujem za info. A kde je najbližší autorizovaný servis? Tak sa mi zdá, že na Slovensku nie je. Asi v Čechách by mal byť ale nie som si istý.
Koukal jsem...nasel jsem tuhle firmu ktera zajistuje servis nekolika ceskym eshopum a maji pobocku i na slovensku. Ale asi bych jeste pockal az co vypadne z Xiaomi...jak presne to reklamovat.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #491035  od XCrow
 před 3 lety
Standardni postup by mel byt tak, ze kontaktujes prodejce u kteryho si koupil a ten opravu zajisti, ale tahle cesta muze byt na dlouho, tak premejslim ze jim zavolam do toho servisu a dohodnu si to sam, nebo tam zajedu az otevrou.

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #491055  od mitsuu84
 před 3 lety
Já mám v plánu zítra reklamaci v Datartu, tak jsem zvědavý jak dopadnu. A pokud to neuznají skrz displej, budu jim to tam reklamovat do ale luja :joy: . Je prasknutý jen krycí sklo, displej co do zobrazení je o.k a dotyk taky (displej resp sklo je prasklý od léta a do včerejší aktualizace mobil fungoval a do Ježíška byl hlavní a jediný mé drahé polovičky) :-B
 #491066  od TomasSitar
 před 3 lety
Prave teraz som skusal zapinat telefon po bricku a zacala blikat dioda ale nenabehne ani do fastboot po pripojeni do nabijacky tiez nic. Vcera mi to nerobilo, co to moze znamenat?
 #491074  od MOJE JMÉNO
 před 3 lety
Co třeba vymlácená baterka? :grimacing: ...jen spekulace
 #491077  od XCrow
 před 3 lety
Mne to dela taky pri dlouhym drzeni power tlacitka nebo kombinace volume up a power se dioda rozblika, ale nemyslim ze je to neco co ten telefon ozivi:)

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #491080  od TomasSitar
 před 3 lety
Aspon keby to nieco znamenalo co by naznacovalo ze to nieje az tak stratene. 😀😀
 #491086  od VMach3
 před 3 lety
Připojený telefon k PC se ve Správce zařízení v době kdy bliká dioda nějak zobrazí (ideálně v COM portech jako HS-USB QDLoader zařízení)?
 #491087  od XCrow
 před 3 lety
Dnes jsem procetl kilometry postu ve skupinach na telegramu, FB a ruznych webu vcetne xda a oficial Xiaomi fora, zkouknul i par prihlouplych indickych youtuberu a nenarazil ani na jeden pripad kdy se to nekomu povedlo rozchodit:) Nasel jsem jen mraky nadavek na Xiaomi, X screenshotu z mailu a chatu z Xiaomi podpory, kde se jen strojove omlouvaji, par historek z Mi Poitu kde lidi ujistovali ze to gratis opravi a ze na oprave delaji a hafo sarkastickych vtipu jak Android 11 v podani Xiaomi ma ultra novou funkci setreni Amoled displeje "black screen" a dokonaly vylepseni DND funkce:))

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #491088  od TomasSitar
 před 3 lety
Neviem neskusal som ho napajat do PC.Prave teraz som ho vytiahol s nabijacky a uz ani neblikne. Tak asi je to ozaj marne.
 #491090  od XCrow
 před 3 lety
VMach3 píše:Připojený telefon k PC se ve Správce zařízení v době kdy bliká dioda nějak zobrazí (ideálně v COM portech jako HS-USB QDLoader zařízení)?
Nezobrazi se ve spravci vubec nic..ted jsem to zkousel:/

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #491095  od VMach3
 před 3 lety
Tak to blikání bohužel indikuje pouze vybitou baterii, nikoliv Download režim.
 #491107  od XCrow
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Tak uz vznikla i petice:)

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk

 #491111  od pista43
 před 3 lety
Včera som písal priamo do Xiaomi a toto je ich oficiálna odpoveď. Preklad Google prekladač.
Vážený pán / pani,
Šťastný nový rok! Zdravím vás od spoločnosti Xiaomi. Toto je Daisy.
My v spoločnosti Xiaomi si vážime vašu dôveru a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Uisťujeme vás, že vám v tom pomôžeme.
Všimli sme si, že po aktualizácii na Android 11 môže byť telefón zaseknutý na rozhraní rýchleho zavedenia loga alebo sa nemusí dať zapnúť. Túto záležitosť sme postúpili nášmu dotknutému tímu a naši inžinieri už v tejto veci začali pracovať.
Na vyriešenie problému odteraz vykonajte nasledujúce kroky na riešenie problémov:
1. Ak súhlasíte s opustenými údajmi, skúste vstúpiť do režimu obnovenia podržaním tlačidla hlasitosti + napájania počas spustenia alebo reštartu cyklu;
2. Ak môžete úspešne vstúpiť do režimu obnovy, vyberte pomocou tlačidla hlasitosti voľbu „Vymazať údaje“ a výber potvrďte stlačením vypínača; Potom vyberte možnosť „vyprázdniť všetky údaje“ a výber potvrďte opätovným stlačením vypínača.
3. Po úspešnej operácii vymazania údajov sa telefón vráti do pôvodného stavu.
Ak nemôžete vstúpiť do Obnovenia alebo operácia čistenia údajov po zadaní Obnovenia nie je úspešná alebo je čistenie údajov stále neplatné, požiadam vás, aby ste spolu s faktúrou išli do servisného strediska. Ak vo vašom regióne nie je servisné stredisko, požiadajte o pomoc koordináciu s miestom nákupu.
Adresu servisného strediska nájdete na odkaze Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť. Táto záruka sa nevzťahuje na ľudské škody (fyzické alebo kvapalné), ktoré sa na nej vyskytnú.
Oceníme vašu trpezlivosť a pochopenie
Ak sa vyskytnú ďalšie problémy, neváhajte nás znova kontaktovať.
Ešte raz ďakujeme za kontaktovanie spoločnosti Xiaomi. Prajem šťastné sviatky, zdravie a šťastie!
Uschovať.
Šťastný nový rok!
Daisy
Zákaznícka podpora spoločnosti Xiaomi
"Vždy ver, že sa má stať niečo úžasné!"
 #491114  od farnell
 před 3 lety
XCrow píše:Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Tak uz vznikla i petice:)

Odesláno z mého Mi A3 pomocí Tapatalk
Na 4pda bola výzva na petíciu už dva dni dozadu. Teda v deň vydania tej nešťastnej aktualizácie.
Akosi často sú petície na toto zariadenie.

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #491200  od XCrow
 před 3 lety
Objevil jsem jakesi vysvetleni co se zrejme stalo, ale to uz jde dost mimo moje znalosti:) V podstate to ale znamena, ze je potreba opravdu vymenit zakladni desku. Jestli tomu teda lze verit:)

IPA is a component of every Snapdragon CPU, that's used to communicate with the modem. It's updated by the kernel and initially loaded by the XBL (basically the second that starts on your device). Xiaomi pushed a corrupted/broken IPA Firmware with 11 update and because of that XBL can't start the modem, thus failing to boot entirely and locking the user to EDL. It's impossible to update the firmware without the kernel running and kernel can't be booted so there's basically no way out of this situation, except to replace the motherboard. Xiaomi/Wingtech really fucked up.




  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat