[SmartWatch]
 #525347  od majorajo
 před 8 měsíci
Ahojte,
máte, prosím, niekto skúsenosti s tým, že vám na hodinkách (GTR 3 Pro) prestane korektne fungovať časť dotykového displeja? Mne zrazu prestala reagovať na dotyk centrálna časť (pozrite pripojený obrázok), pričom nepomohlo:
- vyčistiť displej
- resetovať do továrenských nastavení
- spárovať s novým mobilom a novým Xiaomi účtom.
Nejaké skúsenosti, tipy, čo s tým?

PS: na spodnej časti je drobné poškodenie, no neviem, či vzniklo skôr/neskôr ako začalo to divné správanie displeja. Navyše na grafike sa neprejavujú žiadne artefakty, či čokoľvek, čo by napovedalo fyzické poškodenie displeja.

Vďaka
GTR3PRO.jpg
 #525352  od rasto9966
 před 8 měsíci
Grafika nema preco haprovat, bola poskodena dotykova vrstva, ostava iba servis a zjavne vymena displeja, otazka je ci sa to oplati... Preto kupujem ochranne sklicka, uz som jedno menil a teraz mam uz doskrabane druhe, tak zvazujem vymenu a je to lacnejsie ako riesit vymenu displeja....
 #525486  od tras
 před 8 měsíci
Tiež mám ten problém. Používal som ochranu diplaya, dal som ju dole keď nastal problém a bolo to rovnaké. Dotyk reaguje na 2., 6. a 7. hodine. Nesvieti mi snímač na spodnej strane hodiniek po odtiahnuť od zápästia. Meranie tepu funguje, aktivity spustiť viem, ukončiť je ťažko lebo stred dislaya zafunguje asi na 50-ty pokus. Vybiť baterku a nabiť nepomohlo. Hodinky som kúpil z v Ingram,obchode ktorý už neexistuje, nezamýšľal som sa nad tým že zanikne. V záruke by boli hodinky ešte 75 dní. Vie niekto o nejakej možnosti reklamácie?
 #525495  od rasto9966
 před 8 měsíci
Pomoze zas len reklamacia, pokial ingram nexistuje niekto musi za neho prebrat pasíva, nieco podobne som riešil ze firma zmenila meno, ale ta nova prebrala pasiva po tej starej, inak by som sa obratil z dotazom na soi, popripade zivnostensky urad ako bola ukončená cinnost danej firmy a kto prebral po nej zakonne reklamacie...
 #525664  od THeBaNDiT
 před 7 měsíci
Praktický rovnaký problém sa pred dvoma mesiacmi objavil aj na mojich GTR3 Pro, akurát že plocha, ktorá nereagovala, bola len presne uprostred displeja také maličké miesto. Problém to robilo pri skrolovaní, pretože pohyb prsta to prerušilo a urobilo klik.

Hodinky som dal reklamovať v obchode a v 30-ty deň reklamácie mi prišla SMS, že mi obchod vráti peniaze. Vraj poslali hodinky do servisu, no ten nereagoval ani na viacnásobnú výzvu, tak mi musia vrátiť peniaze. Ďakujem, výborné riešenie, už mám na ruke Amazfit Balance. :smile:

Obrázek

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat