Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu. Mám hodinky Amazfit a zjistila jsem problém související pravděpodobně v přelévání informací z hodinek do telefonu. Popíši Vám konkrétní případ. Např.včera, tj. 9.1., jsem ušla něco maličko přes 10 tisíc kroků. Když jsem se dnes ráno dívala do programu Amazfit v telefonu, bylo tam pro včerejší den jen něco přes 3 tisíce kroků. Musela jsem asi 3x spouštět synchronizaci a data o krocích se postupně dotáhla. Vyfotila jsem si obrazovku mobilu vždy po synchronizaci, aby bylo vidět, jak se počet kroků měnil. Toto se stává často, jak s počtem kroků, tak třeba i se spánkem. Nevíte, v čem je chyba? Snímky obrazovky mohu zaslat. Moc děkuji za odpověď, Eva Hemmerová.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyDobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu. Mám hodinky Amazfit a zjistila jsem problém související pravděpodobně v přelévání informací z hodinek do telefonu. Popíši Vám konkrétní případ. Např.včera, tj. 9.1., jsem ušla něco maličko přes 10 tisíc kroků. Když jsem se dnes ráno dívala do programu Amazfit v telefonu, bylo tam pro včerejší den jen něco přes 3 tisíce kroků. Musela jsem asi 3x spouštět synchronizaci a data o krocích se postupně dotáhla. Vyfotila jsem si obrazovku mobilu vždy po synchronizaci, aby bylo vidět, jak se počet kroků měnil. Toto se stává často, jak s počtem kroků, tak třeba i se spánkem. Nevíte, v čem je chyba? Snímky obrazovky mohu zaslat. Moc děkuji za odpověď, Eva Hemmerová.
Ahoj,
mal som podobný problém asi 5dni dozadu mi telefon neukazoval prejdene kroky, na dalsi den to už islo ale ukazoval stale o 10krokov mensie hodnotu ako som videl v hodinkach a zase hodinky si nenatiali info o pacasi. A jeden den zase bol problem so spánkom v telefone ho zobrazovalo zle. Teraz posledne 2dni ide už všetko ok. Tieto komplikacie nastai po aktualizaciii aplikacie amazfit watch. Odkedy som si vypol aplikacie ximalaya a sonus ci ako sa to vola to už ide ok ale tak to moze byt nahoda.