[Smartwatch]
 #413445  od Davidurban
 před 5 lety
Ahoj, mám skoro rok hodinky Amazfit bip. Mobil mám iPhone a v něm pouze aplikaci Mifit, případně AmazTools, nic jiného jsem pro iOS nenašel.
Včera jsem zkoušel ještě hodinky sparovat s ipadem, ale nakonec jsem nějakým omylem docílil toho, ze mám na displeji hodinek hlásku “Connect app to update” a ať dělám cokoliv, nemohu se toho zbavit.
Hodinky nejspíš funguji, protože při synchronizaci s mobilem nacetli spánek, nicméně obrazovka mi nijak nejde zmenit.
Hledal jsem na netu i tady řešení, ale nenašel...
Můžete mi někdo poradit řešení pro iOS jak vše vrátit do normálu. Díky moc za polopaticke rady.
Obrázek

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat