Dobrý den pánové,
tak jsem byl v TS Bohemia s dobropisem a částku nelze vrátit, bo tam mají ty kasičky a veškerý nákup je bezhotovostní, tedy i platba v hotovosti, bo to lidi strkají do těch automatů. Prý mi částku nachystají na zítřek, tak doufám, že zítra to již bude v pořádku.
Nicméně, skočil jsem do centra do Mobil pohotovosti, koupil si Mi 9, ještě před zaplacením jsem se zeptal, zda si můžu vyzkoušet foťák a popsal mu, jaké potíže jsem s předešlou Mi 9 měl, prodejce řekl že naprosto v pořádku, ať si nafotím co jen chci a vyzkouším. Nafotil jsem 2-3 fotky, kromě jiného i text a QR kód z nějakého kablíku v balení a div se světe, fotky křišťálově čisté, ostré, no prostě brilantní! A víte co je největší sranda? V mobil pohotovosti mi řekli, jak jsem ukázal pár fotek, že přesně s tím samým se potkali v počátcích uvedení Huawei P30 Pro na trh, kdy šlo rovněž o chybu čočky a beze slova to vyměnili a vyřešili se svým dodavatelem. A to je přitom telefon řádově za jiné peníze, alespoň v době uvedení. Nechápu tedy, proč v TS bohemii je takový problém uznat skutečnou chybu a vadu. Nejednalo se o "pujčení" telefonu abych udělal na někoho dojem nebo ja nevím na co tam jsou zvyklý. Prostě ten telefon měl zásadní vadu, nevyhovoval mi, tak jakékoliv penále mi přijdou nepřiměřené, nicméně, nejsem zmrd a akceptuji jejich nabídku, byť je naprosto nefér.
Teď jsem už doma a jdu postnout tu samou fotku s novou Mi 9 té naší " tmavé" chodby s kočičím záchudkem a je prostě stejně parádní, jako ta z Mi 8, jak ne ještě lepší. A tak to má být! Takže hurá, jsem spokojen, že jsem pořídil dobrý kus.