Ten odkaz byl pro davdus11, který se ptal jak smazat Xiaomi účet, tvůj problém musíš řešit asi v jiném vlákně.anavilanda píše:...no tak jsem to zkusila zrušit,a opět mi posílá odkaz na číslo,tak už nevím :(
Ten odkaz byl pro davdus11, který se ptal jak smazat Xiaomi účet, tvůj problém musíš řešit asi v jiném vlákně.anavilanda píše:...no tak jsem to zkusila zrušit,a opět mi posílá odkaz na číslo,tak už nevím :(
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 7 letyMám podobný problém starší telefon jsem chtěl prodat, smazal jsem xiaomi účet, ale po FR to chce heslo, jenže ten účet už neexistuje. Nevíte někdo co stím ?
Edit: takže už jsem problem vyřešil, celkem jsem měl dva problémy.
1) smazal jsem účet na mi.com, ale zůstal c telefonu, tady stačilo udělat komplet flash přes MiFlash.
2) smazal jsem účet, ale bylo u něj aktivní vyhledávání, takže po komplet reinstallu to chtělo zadat heslo aby bylo provedeno ověření skrz xiaomi účet jestli nebyl telefon ukraden. Musel jsem napsat na podporu xiaomi do číny, kupodivu mi vyšli hodně vstříc, stačilo doložit doklad o nákupu + vyfotit obrazovku kde to chce zadat heslo + jsem jim poslal foto imei a komplet balení telefonu s imei a potom ten účet manuálně odebraly. Třeba to někomu pomůže.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 7 letyMám podobný problém starší telefon jsem chtěl prodat, smazal jsem xiaomi účet, ale po FR to chce heslo, jenže ten účet už neexistuje. Nevíte někdo co stím ?
Edit: takže už jsem problem vyřešil, celkem jsem měl dva problémy.
1) smazal jsem účet na mi.com, ale zůstal c telefonu, tady stačilo udělat komplet flash přes MiFlash.
2) smazal jsem účet, ale bylo u něj aktivní vyhledávání, takže po komplet reinstallu to chtělo zadat heslo aby bylo provedeno ověření skrz xiaomi účet jestli nebyl telefon ukraden. Musel jsem napsat na podporu xiaomi do číny, kupodivu mi vyšli hodně vstříc, stačilo doložit doklad o nákupu + vyfotit obrazovku kde to chce zadat heslo + jsem jim poslal foto imei a komplet balení telefonu s imei a potom ten účet manuálně odebraly. Třeba to někomu pomůže.
Mohol by som poprosiť o email na tú čínsku podporu . Ď
Prosím o info co je cm /CM/. Vyměnil jsem základovku-z bazaru a po přeflashování je telon zamčený. "Toto zařízení je spojeno s existujícím Xiaomi účtem" a dál se nehnu.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 8 letyKed tam nahodiš cm tak nic nebude chcieť.
Odoslané z MI 2S pomocou Tapatalku
Díky moc za odpověď a vysvětleníPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 5 letyCM je Cyanogenmod, dnes už LineageOS..custom ROM
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 8 letyDalší účet si na tento telefon již neuděláš neboť je vázaný na IMEI telefonu a na E-mail, tak že ti nepomůže ani přehraní Room ba ani Flash. Předchozí majitel napřed musí zrušit tento účet a pak teprve si ho můžeš založit ty.
Obejít by se to dalo ale musí u toho být i předchozí majitel neboť mu to příjde na jeho E-mail, tak jak když zapomeneš heslo a to je přímo v nastavení Xiaomi účtu.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 7 letyMám podobný problém starší telefon jsem chtěl prodat, smazal jsem xiaomi účet, ale po FR to chce heslo, jenže ten účet už neexistuje. Nevíte někdo co stím ?
Edit: takže už jsem problem vyřešil, celkem jsem měl dva problémy.
1) smazal jsem účet na mi.com, ale zůstal c telefonu, tady stačilo udělat komplet flash přes MiFlash.
2) smazal jsem účet, ale bylo u něj aktivní vyhledávání, takže po komplet reinstallu to chtělo zadat heslo aby bylo provedeno ověření skrz xiaomi účet jestli nebyl telefon ukraden. Musel jsem napsat na podporu xiaomi do číny, kupodivu mi vyšli hodně vstříc, stačilo doložit doklad o nákupu + vyfotit obrazovku kde to chce zadat heslo + jsem jim poslal foto imei a komplet balení telefonu s imei a potom ten účet manuálně odebraly. Třeba to někomu pomůže.
Mohol by som poprosiť o email na tú čínsku podporu . Ď
Hore spomínaný postup bol úspešný, hádam by odpovedali aj skôr (5 dní), keby tam neoslavovali nový rok. Email som posielal na [email protected]