Zdravím. V pondělí jsem si na XFS objednal telefon. Před rokem jsem byl maximálně spokojený takže jsem nic jiného nehledal. Vyberu telefon, dopravu DHL za 13e, zaplatím přes Gopay a čekám. Minule už druhý den byl telefon na cestě. Jelikož jsem o víkendu rozmlátil svůj MI3 na sračky tak nemám čas čekat měsíc na telefon. Očekával jsem klasické dodání do týdne jako minule.
Třetí den a telefon pořád Payment Accepted a nic. Podíval jsem se tady na fórum jestli taky někdo nemá stejný problém a nestačil jsem se divit. Okamžitě jsem psal jsem na XFS na mail i Facebook o zrušení transakce a vrácení peněz. Kontaktoval jsem i Gopay přes mail o zrušení, dokud zboží nebylo odesláno. Opravdu nemůžu být měsíc bez telefonu.
Mám na Vás dva dotazy:
1. Myslíte si že mi vrátí peníze když telefon ještě neodeslali? Telefon za měsíc nechci i kdyby mě stál 150 korun.
2. Co mám ještě víc udělat než jim napsat mail? Na Gopay jsem nenašel nějaký návod jak zrušit transakci a nevím jestli zpráva mailem pomůže.
Třetí den a telefon pořád Payment Accepted a nic. Podíval jsem se tady na fórum jestli taky někdo nemá stejný problém a nestačil jsem se divit. Okamžitě jsem psal jsem na XFS na mail i Facebook o zrušení transakce a vrácení peněz. Kontaktoval jsem i Gopay přes mail o zrušení, dokud zboží nebylo odesláno. Opravdu nemůžu být měsíc bez telefonu.
Mám na Vás dva dotazy:
1. Myslíte si že mi vrátí peníze když telefon ještě neodeslali? Telefon za měsíc nechci i kdyby mě stál 150 korun.
2. Co mám ještě víc udělat než jim napsat mail? Na Gopay jsem nenašel nějaký návod jak zrušit transakci a nevím jestli zpráva mailem pomůže.