[Xiaomi Mi Band]
 #463088  od Matus Hozlar
 před 8 měsíci
Čaute, dorazil mi z Ali Mi band 4, používam aplikáciu Notify & Fitness for Mi Band a na prvé overenie náramku bola pustená app Mi Fit. V Notify & Fitness for Mi Band som zmenil jazyk na ,,Czech'' a od vtedy náramok nefunguje:
1) Náramok sa nabíja s českým textom (bol niekoľkokrát nabitý na 100% - vibruje)
2) Hneď po vybratí z doku zhasne a nerozsvieti sa
3) Absolútne žiadna možnosť pripojiť sa k náramku (v Mi Fit - ,,couldnt pair, reset the band and try again'')
4) V elektrine sa nedarí tiež pripojiť, jediné čo ukáže mi band je ikona batérie s textom ,,nabijí se/plne nabito''
Přílohy
Screenshot_2020-01-19-11-36-55-666_com.xiaomi.hm.health.jpg
 #464142  od Sonic1SVK
 před 8 měsíci
Matus Hozlar píše:Nie nie, nejde aj mobil som si na čisto preinštaloval svoj, ale skúšal som aj iný. Tam je problém na strane náramku, buď ho nejako donúti k párovanie/resetu, skúsil som X mobilov a Y appiek, takže v tom to asi nie je a na Ali mi to zatiaľ nechcú uznať ako reklamáciu... :disappointed_relieved:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Najprv ho odparuje od všetkého, odhlásiť z mi fit. Odinštalovať mi fit aj ostatné aplikácie čo používaš na mi band. Reštart telefónu a skús naparovat


Odoslané z Redmi Note 7 pomocou Tapatalku

tata73 se to líbí
 #482913  od limpbizkit
 před 2 týdny
menil som mobil, na starom som dal odobrať MB4 z MiFit, ale appka padla a pri opätovnom spustení už bolo v appke, že MB nie je spárovaný...lenže pri pokuse so spárovaním v novom mobile písalo horeuvedenú hlášku ako kolegovu na začiatku tohoto threadu...náramok má len dve svietace okná a to Pair first a regulatory, žiaden reset...MB4 používam s appkou Notiffy&fitness a MiFit kvôli spárovaniu...skúšam už niekoľko dní všetky triky a appky, o som zatiaľ našiel, reinstal MiFitu, vymazanie pamäte, nahratie náramku do pôvodného konta aj do nového na mobile a nič...vedel by niekto ešte o niečom, či je náramok súci na vyhodenie( nabil som ho na 100%, neviem či funguje reset, keď sa vybije batéria)
 #483261  od limpbizkit
 před týdnem
prelistoval dom geekdoing, skúsil MB4 pripojiť pomocou app Gadgebridge a chcelo to po mne Authentication Key... :anguished:
keďže ale už nemám mobil, s ktorým som mal MB4 spárovaní a neviem o appke okrem MiFit, ktorou by som zistil ten kľúč. Bez neho tým pádom asi je náramok na vyhodenie :thinking: ...posledný pokus je úplne počkať do vybitia batérie a možno sa resetne (tak ako MB3 kedysi)....

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat