[Smartwatch]
 #432590  od Vitezslav_S
 před 5 lety
Zdravím všechny,

nevím, zda jsem ve správném vláknu. Dnes jsem si koupil chytré hodinky XIAOMI AMAZFIT BIP a podle návodu jsem instaloval na svém telefonu (Xiaomi Redmi Note 4) aplikaci MiFit. Zde jsem chtěl podle návodu si vytvořit účet u Xiaomi, ale neustále mi to psalo, že se nelze připojit k síti. Vytvořil jsem si tedy Xiaomi účet skrze nastavení. Chci se opětovně přihlásit do MiFit přes Xiaomi účet a jak dám poté přihlásit, tak se mě to zase zeptá, zda chci vytvořit účet Xiaomi a poté, když už jsem si řekl, že teda zkusím jej znovu vytvořit, tak opět po udání polohy hlásí nelze se připojit k síti. To samé, když jsem to zkoušel přes FB přihlásit se. Nevíte prosím čím to může být, že se do té aplikace a vůbec k začátku párování telefonu s hodinkami ani nedostanu? Děkuji moc za odpovědi.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat