No mně stačilo vrátit se na zálohu a odinstalovat apku. Pak nahrát novou verzi a apka v pohodě šla znovu nahrát.
štír Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Ďakujem, som ani nevedel že také nastavenia súPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 lety@brano279, Před časem se mi to také stalo. Něco změnilo nastavení přímo v aplikaci Gmail - položku Oznámení (dát možnost Všechna) a Synchronizace Gmailu (musí být zaškrtnuto). Pak ještě zkontroluj nastavení telefonu - Synchronizace - jestli tam náhodou není přepnuto na Jen Wi-Fi.
Na RN4 to tohle dělalo několik verzí - přes data nechodily maily. Používám klienta na firemní exchange. Poslední 2 dev. verze bych řekl, že je to OK .Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyAhoj. Má niekto podobný problém? Prechádzal som zo stabilnej miui9 na stabilnú miui10. Vypadávali mi mobilné dáta, respektíve z ničoho nič prestali chodit. Po reštarte zase nabehli ale po dákej dobe zase nešli. A ďalšie zistenie bolo že sa mi nesinchronizoval mail cez mobilné dáta (pokial išli), ked som zapol wifi mail sa mi hneď sinchronizoval. Tak som prešiel na týždennú miui10 aj s vymazom davlik a cache. Mobilné dáta zatiaľ idú. Ale sinchronizácia mailu cez mob. dáta nejde v automate každú hodinu, iba ručne..
hmm cojaviem...nejpovedenejsi asi celkom nie, ved napr. nefunguje zalohovanie na MiCloudPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyTak za me po dlouhe dobe, tohle je top nejpovedenejsi verze,,,asi si ji nejakou dobu necham, neverim ze ji dalsi preci,,, Nebo ano ???