Zdar, nikdo si teď nestežuje, že by nešly platby? Já jsem už potřetí nezaplatil. Jen se to chová nějak divně. V mobilu to hodí odfajfknuto, ale na terminálu napíše zamítnuto.
Integrity dvě zelené. V čem může být problém?
Dneska se mi stalo dvakrát totéž - peněženka se tvářila OK, jakože platba proběhla, ale na terminálu zamítnuto. V prvním případě na terminálu zamítnuto, o pár hodin později na jiném místě jakoby terminál mobil vůbec nezaznamenal. Před pár dny platby v poho. Jeslti mezi tím byla aktualizace peněženky, nevím.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 1 rokemZdar, nikdo si teď nestežuje, že by nešly platby? Já jsem už potřetí nezaplatil. Jen se to chová nějak divně. V mobilu to hodí odfajfknuto, ale na terminálu napíše zamítnuto.
Integrity dvě zelené. V čem může být problém?
Tak chyba u mě - při platbě po mně chtěl mobil ověření (PIN/otisk), tak jsem ověřil a ono nic. Dnes při placení znovu, akorát jsem dočetl, co píše na obrazovce - "ověřit a zkusit znovu". A znovu to šlo. Asi nějaký update peněženky, dosud to ověření nikdy nechtělo. Při další platbě už to šlo jako vždy bez ověření. Platby fungují.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 1 rokemDneska se mi stalo dvakrát totéž - peněženka se tvářila OK, jakože platba proběhla, ale na terminálu zamítnuto. V prvním případě na terminálu zamítnuto, o pár hodin později na jiném místě jakoby terminál mobil vůbec nezaznamenal. Před pár dny platby v poho. Jeslti mezi tím byla aktualizace peněženky, nevím.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 1 rokem
Zkusím peněžence vymazat data a zkusit zaplatit...