kapap1 píše:
Predem diky za pomoc s dalsim resenim.

V Tapatalku přílohu nevidím, pokud není vložená přímo v textu, ale to nevadí.
Problém je v tom protokolu POP3. Máš pravdu, že je to protokol příchozí pošty, ale ukazuje na to - jednoduše řečeno - jakým způsobem se ti bude pošta na různých místech zobrazovat. Jestli chceš poštu vidět všude stejně, tzn. včetně složek, podsložek, tak je třeba mít nastavený IMAP.
POP3 pro tebe znamená, že co provedeš na jednom zařízení nebude dostupné na jiném. IMAP naopak jakoukoliv změnu, ať už ji provedeš odkudkoliv, propíše na server a všude pak uvidíš to samé. Tzn. i tu složku s odeslanou poštou. Není to tedy žádná chyba e-mailového klienta, je to charakteristika typu účtu.
Nyní jsem si přečetl tvůj příspěvek ještě jednou a koukám, že ti odpovídám dlouze a možná zbytečně až na tu druhou část dotazu, tedy proč se ti u pop3 účtu nezobrazuje odeslaná pošta všude.
Jestli se ti ale pošta neodešle vůbec, což ověříš ideálně tak, že si pošleš e-mail sám sobě, tak je skutečně problém s nastavením smtp serveru. Podivné je, že ti pošta nevyhodí žádnou chybu. Zkontroluj, že ti pošta nevisí ve složce K odeslání, a jestli tam nebude a pošta se bude tvářit jako odeslaná, ale přesto ti testovací e-mail nedojde, tak ten e-mailový klient vezmi a pošli ho tam kam patří, tzn. do složky odpad, a nainstaluj si nějakou funkční alternativu, např. K9.