VojtouNerCZ píše:u xiaomi store je dost problem s reklamaci. A vetsinou z duvodu jaky pises. Odvolaji se na vlhkost v mobilu. Preji pevne nervy a štěstí. Taky jsem tam chtel koupit RN3PRO, nicméně recenze mě odradily a radsi jsem si 2k priplatil a mam mobil z czc. tam jsem nikdy problemy nemel.
No problém je spíš záměna názvů s konkurencí, protože nevím, kde byste na nás mohl najít špatné recenze ohledně reklamací. Obecně se vždy snažíme vyjít zákazníkovi vstříc a pokud už musíme nějakou reklamaci zamítnout, pořizujeme fotodokumentaci, kde je jasně průkazné, proč jsme tak učinili. Já si myslím, že si pletete e-shopy.
Ostatně i na CZC ve spojení s Xiaomi najdete na dtestu stížnosti, ale ono je to způsobeno zkrátka tím, že reklamací chodí hodně, 99 ze 100 je oprávněných a opravených, ale na internetu je nejvíc slyšet jen o té jedné neoprávněné.
Fredouch píše:No hned po příchodu domů,...
Dobrý den, fotodokumentaci už jste obdržel, nicméně omlouvám se za prodlení, ještě zaurguju kolegy, aby s Vámi problém vyřešili a poptali v servisu možnost nezáruční opravy.